Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gelukkig houdt ze je wel goed op de hoogte rita,dat scheelt nu wel zo met de moderne techniek.maar je zal inderdaad niet echt rust hebben tot ze thuis is denk ik

2. doj34

doj34 Forum freak

de onduidelijkheid is het lastigste. Wanneer mogen ze wel vliegen en vliegen ze gezamenlijk (44 leerlingen en 4 begeleiders) zodat ze met de bus vanaf schiphol terug kunnen komen.
    of moet ik morgen tijdens mijn werk alles loslaten en zorgen dat ik op schiphol klaarsta (of man want die werkt in Diemen)

jokje, je kan een bericht naar support sturen als je het grote pakket incl. giraf hebt genomen.
    Wel jammer dat er geen giraf langskwam.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja hoor eevee ik heb er nog meer
    ik doe het ook met de theepotten :p

eevee60 vindt dit leuk.
  4. bobobear

ja,dat lijkt mij ook het lastigste.ik denk sowieso dat ze niet kinderen alleen laten vliegen dus sowieso dan mischien groepen in 2en.en dan moet de bus maar 2 keer rijden ofzo.niet iedereen kan natuurlijk even naar schiphol toe.ik denk dat die begeleiders ook wel flink balen want alles loopt nu in de soep

hesje,nog steeds geen giraffen verblijf dus?ach,je theepotten zijn ook leuk en nog nuttig ook:pxD

5. doj34

doj34 Forum freak

nog steeds een lange rij meldt de leerkracht.. het scheelt dat dit 15/16/17 jarigen zijn... en er zijn vier begeleiders dus 4 groepen van 10 zou ook kunnen. ( ik ga er vanuit dat de leerkrachten geen leerlingen weg laten gaan terwijl zij er niet bij zijn)

Bedankt voor de knuffels.

6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

rita succes met de wachtstress. komt vast goed.

en hier een giraffe! het heeft dus gewerkt om slecht te doen en nog extra stallen te kopen. poeeh kostte wel een flink aantal tg, maar ik heb er 1 binnen.

7. bobobear

gefeliciteerd yvon,met je giraf:D

rita,zal heus wel goed komen,ik denk ook niet dat ze jongeren alleen laten gaan,ze hebben toch iets van verantwoording erover,al is dit natuurlijk onmacht.maarja,beter wachten dan,dat ze met zijn alleen kunnen dan alleen een paar.maar ze moeten toch uiteindelijk wel allemaal mee.pffff,tis wat.zit je dan te wachten.voor hun niet leuk,maar voor de ouders ook niet dat je niet weet waar je aan toe bent.

8. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

ik las het nieuws en moest gelijk aan je dochter en de groep denken.
    hoopte dat ze al weg waren, maar nee dus.
    voor hun een heel avontuur extra erbij denk ik zo.
    voor jullie maar weer afwachten. knuffel voor jou.
    gefeli voor wie een giraffe heeft.
    welterusten voor wie de slaap kan pakken.

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ze gaan heus wel goed zorgen hoor voor de kindjes :) er komt een boel verantwoordeljkheidsgevoel naar boven dan in begeleiders. komt goed. maar ik zou als ouder ook wel weer even in de rats zitten hoor :)

10. bobobear

ik vertrouw er ook wel op hoor dat alles wel goedkomt,maar als ouder zit je mooi,je wilt toch je kind veilig thuis hebben.knuf voor jou rita,en hou ons op de hoogte.

11. doj34

doj34 Forum freak

zojuist dochter aan telefoon gehad, het is daar echt noodweer geweest. Rome had een water tekort, nu stonden vanochtend de straten blank. In toscane zijn er doden gevallen vertelde ze. we wachten maar gewoon af.
    Ze staan nu rond een vleugel en 2 personen kunnen piano spelen dus zijn ze aan het zingen.

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

He bah Rita, dat is nooit leuk. Maar het gaat vast goed komen. Als ik je verhalen zo lees zijn je dochter en haar vrienden verstandig genoeg!
    Probeer toch maar een beetje te slapen

13. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Vanmorgen had ik gehoord op de radio dat er in Toscane maar ook in Rome noodweer was geweest en dat er grote wateroverlast was, moest gelijk aan je dochter denken.
    Wel lief en goed van haar dat ze je zo goed mogelijk op de hoogte probeert te houden.
    Veel sterkte met het wachten.

14. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

veel sterkte met het wachten rita. maar ze zijn met veel dus dat komt wel goed. de begeleiders laten heus geen kinderen alleen vliegen. en ik denk dat er wel bussen klaar staan om de kinderen naar school te brengen. welterusten allemaal.

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Oh Rita wat vervelend voor je dochter.

Hier gehoopt event nu af te hebben, maar helaas nog niet. Ik hoop morgenochtend de rest van de 99 di's bij elkaar te krijgen. En anders is het jammer. Want freedom ga daar niet in het hoofdgebouw zitten met mijn laptop. Dus als er in de huisjes geen wifi is dan is het jammer maar niks aan te doen.

16. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

oh rita wat vervelend dat ze zo'n last hebben van het slechte weer. hopelijk gauw bericht dat ze kunnen vertrekken. wordt een kort nachtje zo....

17. doj34

doj34 Forum freak

ik krijg nu een app dat ze de spullen moeten pakken omdat er een soort oplossing is.
    welterusten voor die gaan slapen.
    ik wacht nog even gniffel.

18. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

fijn Rita, ben benieuwd wat ze gaan doen.

19. doj34

doj34 Forum freak

ze zijn nu aan het rennene (zoals mijn dochter als laatste schreef) ik hoop op een vliegtuig die nu nog vertrekt.

20. fricor

fricor Commandant van het forum

dat zal fijn zijn Rita.