Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Succes Lucie en gefeliciteerd met het behalen van het event.

2. leapme2

leapme2 Gelegenheidsauteur

goedemorgen allemaal. hesje gezellige dag vandaag. rita is je dochter al thuis of vanavond? op mijn account klaar maar hier pas in de 4e vliegrace. fijne zondag allemaal

3. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen,
    Hesje alvast gefeliciteerd, morgen weet ik niet of ik kan feliciteren, fijne dag vandaag.
    Lea gefeliciteerd met alweer een level up, jij gaat echt heel snel.
    Event zojuist afgerond, dus blij.
    De voorstelling gisteren was geweldig, we hebben een gigantische bui gehad toen we van het station naar de plaats liepen waar het spektakel plaats vond, later was het droog en goed te doen.
    We hebben echt genoten.

Allemaal een fijne zondag.

4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

:music:...:D ...:p

gelukkig niet tijdens de voorstelling zo'n bui gehad omaagnes.
    hier was het 's avonds ook droog.
    de jongens zouden naar een dancefeest gaan, maar was ook openlucht.
    ze zijn uiteindelijk toch maar niet gegaan.
    chauffeur was eigenlijk te ziek om te gaan, de oudste had weer 30 dingen tegelijk afgesproken en alles liep uit.
    [ hij moet eens leren dat niet alles maar een kwartiertje of half uurtje duurt...-.-]
    wel sneu voor de jongste, want dit zou zijn eerste grote 18+ happening zijn geweest.:cry:

gefeli Lea, 150 is hoog hoor!

verder weet ik het even niet meer, ook een beetje druk hier nu.
    fijne zondag allemaal.
    groetjes en knuf.

5. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

hoihoi,
    hier net begonnen met race 5. gewassen zijn compleet dus nu overal lang gewas voor de dropjes. gaat vast goed komen:)

gister bij de bbq veel regen maar gelukkig waren er partytenten.....hahaha

en nu zo naar het buurtfeest en we hebben hier heerlijk weer!!! zonnetje schijnt dus dat wordt gezellig. Laters....

6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik moet nog 20 drops voor rave 4. daarna beginnen aan 5. volgens mij heb ik genoeg gewassen, weet niet hoeveel drops ik nodig heb voor race 5. moet ik nog even zien. maar nog aardig wat. vanacht maar super lange gewassen op het land gooien ofzo. uit de rozen komt maar weinig goeds.

7. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Hier weer uitgewerkt voor vandaag. Gelukkig is het nu droog.
    Zal straks wel teleurgestelde mannen thuis krijgen, zijn naar het hoge noorden en dan verliest hun club.

Wij zouden vandaag eigenlijk ook een feest hebben, de zonnebloem, maar omdat mijn oom heel ziek is gaat het niet door. Hij regelde dit altijd. Zonnebloemen zijn wel gemeten, weet alleen de eindstand nog niet. Denk dat mijn moeder dit jaar wintxD
    Mag zij het feest in het voorjaar organiseren.
    Nu dus een rustige zondag. Denk dat ik eens lekker met een boek in bad ga liggen

Oja...event hier af.
    o_Ok een giraffe, maar dat is omdat ik teveel stallen kocht, geen extra giraffe gekregen, wel 2 x een krokodil

Fijne zondag.

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gefeliciterd met je giraffe mama! ik heb me misdragen en nog 4 stallen gekocht. echt jammer dat uit mijn vrij grote eerste lichting stallen er geen kwam.. hopelijk zit er nu 1 tussen, ze zijn namelijk wel weer erg leuk

9. doj34

doj34 Forum freak

dochter komt nog niet thuis... vlucht is geannuleerd....

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ow,waarom rita?

11. enk52

O bah Rita. Daar stormt het toch niet?

Weten ze wel wanneer ze wel naar huis kunnen?

12. doj34

doj34 Forum freak

nee, verder nog niets bekend. Twee leraren staan in de rij buiten de douane en dat kan nog wel een uur duren omdat de rij zo lang is.
    twee andere begeleiders zijn voorbij de douane bij de leerlingen.
    Er was vanochtend flink onweer in Rome hierdoor kwam er vertraging op vertraging. (ze zeggen ook slecht weer boven Amsterdam iets met windkracht 8) ( hier staat 8 met een haakje hahahahaha en dat is geen zonnebrillenweer)
    De tweede vlucht naar Amsterdam is ook geannuleerd. dus chaos daar.

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje dat is balen,hopen dat ze dan wel een overnachting ofzo krijgen als het erg lang duurt,anders zitten ze mooi.maarja,beter als het slecht weer is dat ze annuleren dan dat er wat misgaat toch?

14. enk52

Ze verwachten hier ook flink wind maar zo erg toch niet volgens mij. Vertraging kan natuurlijk.
    Ik hoop dat ze niet te lang moeten wachten en wel allemaal tegelijk terug kunnen.

15. doj34

doj34 Forum freak

ja dat hoop ik ook, allemaal samen. Anders loopt het vervoer van Schiphol naar Deventer ook helemaal spaak.
    Er was vanochtend slecht weer en daardoor vertraging op vertraging en de laatste vlucht gecanceld.

16. enk52

Ik hoop maar dat je snel wat meer weet Rita. Dat zal een slecht nachtje worden voor je.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

O Rita dat is vervelend
    maar fijn dat je op de hoogte ben
    en dat er begeleiding bij de jeugd is
    Dikke knuffel voor vannacht

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond,

Hesje heb jij nu een kast vol met giraffen theepotten? Ze zijn wel super leuk.

Rita dat is niet leuk, hopelijk gauw goed nieuws dat ze al bijna aankomen.

19. jokje

jokje Gelegenheidsauteur

20. jokje

jokje Gelegenheidsauteur

Het is hier ook een drama met de giraffe. Er stond eentje in mijn voorraad (bedankt) maar toen ik het complete pakket stallen had gezet was de uitkomst 0 giraffe. Wel een teleurstelling, ik had voor mijn dure geld wel graag 1 of 2 girafjes gehad.

In het verleden was er geen geld om pakketten stallen te kopen. Hierdoor ben ik o.m. de krab misgelopen. Die moet ik nu duur gaan kopen, Met bomen heb ik ook steeds pech. De plumeria kan ik nog niet bereiken.

Gewoon door zwoegen dus, maar dat maakt het spel er niet leuker op