Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,maar dat hebben ze slim gedaan,anders doen ze daar niks aan.tegenwoordig doen ze bijna niks meer voor huurders hoor.hier tenminste.ik heb ook wel eens gezegd waarom verhuren jullie dan als het toch op je eigen kosten komt.ik heb zelfs wel eens hele discussies gehad voor mijn vader,zijn lichtschakelaar is allang kapot,hij heeft met zo een trektouwtje.maar dat is dus binnenin kapot gegaan.nou ben ik vrij handig,maar mij lukt het ook niet om het goed te maken.ow maar dat is voor zijn eigen rekening zeggen ze dan doodleuk.ik zei dus moet die oude man zelf gaan rommelen aan electra en op een hoge trap gaan staan.ehm ja ,maar hij kan ook iemand inhuren zeggen ze dan doodleuk.tis wat hoor.nou is mijn vader niet zo heel oud en kan hij nog best veel,maar dat lukt ons dus niet.maar het gaat om het principe.echt belachelijk.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat soort dingen valt dan hier onder dat abonnement Bobo.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nou ja dan weet ik wat ik te verwachten heb

dan zal dat hier ook nog wel komen
    ik betaal alleen de glasverzekering van 50 cent in de maand

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ja Hesje, hier zijn de meeste dokterspraktijken aan huis.........hij zat vroeger wel in ziekenhuis maar nu niet meer, om bepaalde redenen !
    Enkel groepspraktijken zijn niet aan huis......ttz. als er meerdere dokters zitten, maar dat zijn dan huisartsen.

Bobo, zo een trekding heb ik op zolder......was ook stuk.....bij/tijdens leggen van nieuw dak met de volgens de normen voorgeschreven isolatie.....heb electrieker laten komen en koste me maar 60 euro, voor dat ding en installatie daar op die zolder hé, lees vliering......hij moest eerst komen kijken, dan ding gaan halen en dan installeren......
    Maar indeed als je abo hebt, zo dat inbegrepen moeten zijn, heb je een lijst van de dingen die inbegrepen zijn? zou in weze moeten.....

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Hier ook nat maar het zou weer opklaren vanmiddag.

Toen wiij nog huurden deden ze eigenlijk best veel. Als ik de mensen zo hoor is dat hier ook afgelopen , je kunt een abo nemen voor kleine klusjes en voor je goten. Sinds de komst van de abo's doen ze gewoon niets meer behalve als je eruit gaat en dan krijg je een rekening.

6. Hesje

goede bijna middag

hier heeft iemand bezwaar aangetekend om de daken te vernieuwen
    voor de gierzwaluwen maar..... die zijn al drie weken weg
    nu moet er nieuwe vergunningen aangevraagd worden
    dus steigers weer afbreken als de schilders klaar zijn en als de vergunningen binnen zijn alles weer opbouwen:p

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Het gaat denk ik om de nestjes die ze maar eens in de zoveel jaar kunnen maken als de omstandigheden goed zijn.(hier dan)
    Wij moeten dan extreem laag water hebben voor de klei die ze gebruiken.

8. Hesje

hier zitten ze onder de dakgoten
    ook bij mij heb ik gemerkt:p aan de ramen
    en ze zitten er al heel wat jaar

er zijn al vleermuiskasten geplaatst

eevee60 vindt dit leuk.
  9. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

zit ik klaar voor het vollemaanveld te oogsten, blijft het hek nog een uur dicht.
    nu te vroeg dus, met de farmmuntenfok net 3 minuten te laat....die staan dus nog steeds in het motel.....

ik heb wat flesjes brandstof uitgedeeld, maar zelf hoef ik ze niet, want ik vlieg niet mee.

succes voor [waarschijnlijk de rest van] de kliekjes die wel gaan vliegen.

fijne dag
    groetjes en knuf.

10. bobobear

goedemiddag allemaal,ik ben net begonnen,ik had goed ingepland dat ik op tijd thuis zou zijn voor de start.....toch verkeerd ingeschat:oops:tja,we zijn toch wel een beetje verslaafd hoor,lollll

11. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ben ook een half uur later begonnen, maar komt vast goed. Vanaf volgende week maandag een midweekje naar Brabant, dus hoop met het event dan klaar te zijn, want ik weet niet of we wifi hebben. En niet meedoen is geen optie8)
    Goedemiddag trouwens.

12. enk52

Goedemiddag,

Wat heerlijk Agnes, weer een fijn vooruitzicht.:)

omaagnes55 vindt dit leuk.
  13. bobobear

wat lekker oma agnes,lekker genieten van je midweek.ik denk haast wel dat je het event dan afhebt....moet gewoon8)

14. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag. hier vanmorgen 8 uur naar het oogziekenhuis geweest. dan vrijdag nog voor een bloedvatentest en dan heb ik deze week de ziekenhuizen wel gezien. morgen heeft sai haar 4e examen van de 6 dus dan is de week weer om. ik wil ook het event af zondag maar we zien wel. fijn agnes een weekje eruit.

15. bobobear

poeh is ook geen pretje,elke keer die doktersbezoeken:oops:wens sai succes met het examen:)

16. enk52

Ria veel succes weer voor Sai morgen.
    Ik hoop dat je zelf ook goede uitslagen krijgt.

17. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ria, ik pas mij helemaal aan bij de opmerking van Lea, succes zowel voor jou als voor Sai.

18. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag

Ben er ook weer.
    Gisteren is het lopen goed gegaan, wel een beetje stramme spieren, maar ok, dat mag.
    Vanavond toch maar andere schoenen proberen, kijken of dat beter gaat. Had nl wel hele zere voeten, maar geen blaren. Meer omdat er geen goed voetbed meer in zat (merk ik niet als ik ze naar mijn werk draag)

Ria succes en Sai ook

Straks weer lopen, hopelijk blijft t droog.

Pff hesje, opbouwen steigers, weer afbreken....zo zijn ze nog wel ff bezig

19. bobobear

mama van bono,gelukkig geen blaren,want dat is ook rot om mee te lopen,ook al zijn ze doorgeprikt.

ik heb eventgewas erop staan op kleine akkertjes,een deel is om 9 uur klaar en een deel om 10 uur,dan gooi ik er rozen en goudbessen op voor de nacht voor de dropjes.alles onder controle,lollll

20. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

dank je wel allemaal en welterusten