Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je bent snel Bobo, ik ben ook nog niet zo ver hoor:)

2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Fijn dat de verhuizing van je zoon gladjes is verlopen, Lea

Bobo, wat ben je weer snel

Wasmachine is klaar, zo even dekbed buiten hangen.
    Verder ga ik niet veel doen, ga lekker genieten van de zon nu het nog kan
    Mijn lichaam is aan het protesteren, heb overal spierpijn.

Iemand nog een goede tip om mijn stem terug te krijgen ?
    Ben al 6 dagen mijn stem kwijt, gorgelen met zout water, thee met honing hebben geen effect.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gaat wel lekker hier he,met veel mensen in de lappenmand.:oops:

ik zou zo snel niks weten sb.het beste is denk ik om echt gewoon je mond te houden de hele dag.dan geef je je stembanden rust.

4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Dat doe ik al, aangezien ik op het moment alleen ben :) Maar als ik boodschappen ga doen moet ik toch wat zeggen ;)

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,dat begrijp ik.ik heb het een hele tijd terug ook gehad.toen kwam er gewoon echt geen geluid meer uit mijn keel.was wel lekker rustig maar zo vervelend als je dan wat wilt zeggen of vragen.ik at die groene erwt snoepjes,maar kan nou niet echt zeggen dat het hielp.wel voor keelpijn daar hielp het wel voor.mischien toch eens langs de huisarts?

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Event alleen nog drops. Dacht dat ik klaar was blijken die graspolen de items:oops:xD

RoelofAnton vindt dit leuk.
  7. enk52

Die speelden verstoppertje eevee. Dat heb je in een doolhof;)

eevee60 vindt dit leuk.
  8. muts70

muts70 Veteraan

hallo allemaal,
    gisteravond event hier afgerond, dus kadootjes mogen naar andere boertjes/boerinnetjes:)
    zoonlief nog lang niet zo ver. wel bijna alle gewassen daar binnen dus dan kan er lang gewas op! dropjes zijn dus wel heel erg welkom bij tomulf12

ik vind die kistjes trouwens geweldig, vooral die van het sv en de bomen!!!
    en de trein rijdt op beide farms ook af en aan. eerst met die van 500, maar bij muts70 nu ook een keer de duurste gedaan, ben benieuwd.....
    o ja en daar ook weer verder met tijdquest, druk druk druk

gelderblom vindt dit leuk.
  9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

jeetje wat gaan jullie hard.. ik moet echt nog behoorlijk wat event gewassen..
    ga het wel halen hoor gok ik, we hebben nog even! ben goed op weg naar de wolkenrij in ieder geval.

kwa bomen heb ik er nu 1 op bahama en 1 op farmerama uit de trein weten te halen. Ben blij met mijn bomen, maar had wel gehoopt al iets meer binnen te hebben, die trein rijd af en aan. heo gaan jullie?

ik zal tomulf een dropje sturen hoor! ik heb zelf ook nog wel wat drops nodig.

10. detje81

detje81 Forum-overlever

Wat gaan jullie hard, hier nog 5850 gewassen. Daar moet ik na deze oogst een heel eind mee zijn. Maar dan nog 350 di's.
    ik heb bij de bomen 1 nieuwe op de bahama's. Veel weg geweest, dus heb denk ik stuk of 10 stekjes nu gehad.

Vanmiddag lekker wezen wandelen op de hei en heel blij met deze foto :)

fricor, gelderblom, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gezellige foto inderdaad!! ik meot ook nog een paar 1000 gewassen hoor en iets van 300 drops.

detje81 vindt dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

@detje81 Wat een geweldige foto! Een echte lieve ondeugd;)
    Ik zal je morgen van alle accounts een DI sturen

detje81 vindt dit leuk.
  13. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond,

vandaag heerlijk gezeild en nu thuis met een mooi rood indianen kleurtje.... meestal is dat een dag later alweer weggetrokken.
    Detje, wat een schatje.... en dan bedoel ik niet het lieve ventje (geintje)... jullie staan er allebei er fantastisch mooi op de foto.
    Hierdoor weet ik hoe je eruit ziet.

detje81 vindt dit leuk.
  14. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

wat een leuke foto detje

detje81 vindt dit leuk.
  15. detje81

detje81 Forum-overlever

Bedankt voor alle leuke reacties op de foto. En een schatje is het, maar ook een ontdekker. Want hier was hij zelf boven op een boomstam aan het klauteren. Daarom ging ik er bij staan, om hem te pakken, voordat het mis ging. Maar toen mijn moeder er tegen over stond eerst even beetje er over heen gaan staan voor de foto. Zulk soort momenten werkt veel beter dan bij je op schoot nemen oid, want dan hebben ze er geen zin in.
    Nu snel naar bed, want morgenochtend weer aan het werk. Morgen helaas de kistjes van 12 uur maar 1 keer oogsten, want heb ze net geoogst.

16. enk52

Goedemorgen allemaal,

Detje prachtige foto. Het zijn net klauterapen op die leeftijd. Dat zie ik aan die 2 aapje van mij ook.
    Jayden zit het liefst in de vensterbank te spelen.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

een hele mooie foto Detje

18. enk52

Goedemorgen Hesje,

Dat is een ouderwets potje. :)

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja die kan tegen een stootje;)

dat is soms ook best fijn:)

ik heb de laatste vergrootglazen gevonden daarnet

20. enk52

Gefeliciteerd.

Ik heb nu de laatste gewassen er op staan, dus ook straks klaar.