Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

poeh,dat is wel een flink stuk zeg,eerst woonde ze een beetje in je buurt toch?wel lekker dat je nu de deuren weer gewoon kunt open zetten.maar vind je het nu niet stil in huis?

ik heb vanmiddag al alle bomen op de velden gezet,dus ik ben klaar voor het event:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja ze woonden 20 km. hier vandaan. Die stilte ben ik wel gewoon hoor ondertussen.

Ik gooi er zo krokussen op.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond,

Mama van bono proficiaaaat met je level up.......

Heshe, verbouwing tijdens je verlof......leuk en niet leuk, zoals bobo zegt : je kan niet op je spullen passen.......tenzij je goede buren hebt.

Enk, maar toch de poezen weg.........tja de deuren kunnen open, maar ze waren toch geruime tijd bij jou hé......:oops:
    Het zal stil zijn als je morgenvroeg ontwaakt, geen poesjes die aan de broek hangen voor eten enzo.....

Wens bij deze iedereen een behouden nacht als dan niet slapende toe.......

Hier staan vergeeet - mij - nietjes op de velden.....

4. doj34

doj34 Forum freak

hier ligt er trosgierst erop. zojuist met zoon de garage ingedoken en opgeruimd (zo goed als) terwijl manlief buiten de deur een afspraak had. hij is nog niet terug...
    Zoon wil volgende week klussen in de garage en had hiervoor een lege werkbank nodig.
    Wat een rotzooi komt er dan uit de garage. tasje met wat sleutels hier, schuurpapier daar... flink veel steeksleutels opgeruimd.
    (tja vroeger hadden we een winkel vol kanospullen en ook kano's, daar hadden we ook gereedschap en manlief is bouwvakker dus veel gereedschap). Daarnaast kreeg hij het gereedschap van zijn opa, die was vroeger aannemer dus ligt er een loodzware lijmtang van een ruim een meter breed. lekker ouderwets gereedschap.

manlief zojuist thuis gekomen en is heel blij en kon de auto vol gaan laden met vuilniszakken en lege dozen.

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hoi allemaal, poeeh wat een drukke dagen, amper tijd voor de boerderij.

Heb net een paar miljoen aan producten utigegeven!! poeh die heb ik dus niet op voorraad heb zelfs geen werkstallen :p hihi dacht dat ik daar mee weg ging komen, maar dit was een duur grapje. Gauw weer wat op de markt gooien dus.

Heb me verdiept in de quest, nog niet in de bomen. Wordt flink wat treinen en aanschaffen. Eerst maar eens in kaart brengen welke bomen ik moet scoren en daarna proberen ze binnen te harken.

Zag weer wat level ups! gefeliciteerd allemaal.

hesje dat klinkt als een uitgebreid gedoe

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hesje wat ik ook al eens gedaan heb is een pak speculaasjes naar de schaftkeet brengen, dat hielp ook.
    (Hmm hoezo omkopen)

Hier klavertjes erin gemikt.

7. Aloryan

hahaha ja koffie, cola en koekjes doet zekergoed!! dan zijn ze bereid je te matsen of te lusiteren als je klaagt :p

eevee60 vindt dit leuk.
  8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Stuur je zo een tussendoortje voor het event, kun je al een mooie start maken.

9. Aloryan

dank je wel eevee!!! da's altijd erg welkom.. de ambachten gaan langzaam maar gestaag voorruit.. ik gok dat het niet heel lang meer duurt voor ik klaar ben voor het wac recept.. (ik hoop tenminste dat je die nog kan kopen)

10. enk52

Goedemorgen allemaal,

Recept kan je nog steeds kopen Yvonne. Het voordeligst is het met de groothandeluitverkoop.

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een schatje Lea

stil nu zonder de katjes?

ik ben gisteren aardig geweest
    mensen van de zonnewering mochten mijn lange ladder lenen;)

eerst maar thee

ik weet niet wat er allemaal op staat maar ik vond hem wel aardig:)

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. enk52

Goedemorgen Hesje,

Ik was al wakker hoor maar is zeker een mooie wekker.

Ze waren wel blij met de ladder zeker?

Het is zeker stil zonder de katjes maar ook wel weer fijn hoor, ze zaten overal waar ze niet mochten.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. Hesje

ja dat hoort erbij hè
    ze kunnen ook nog overal tussen door
    maar zo hebben de kindjes en katjes goed kunnen wennen aan elkaar

één van de buren had ook een zonnewering bij de slaapkamer en ze hadden maar één lange ladder en ik had hem toch hangen

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Dat zal inderdaad stil zijn, ik moet ook altijd zo wennen als de kat van mijn zusje weer weg is na een logeerpartijtje.

Lange ladder is handig , en Hesje met die goede daad heb je vast al een streepje voor bij de werklui. Hangen ze alles ook weer terug als ze klaar zijn? Of neem je nieuwe zonwering?

15. Hesje

nee ze hangen het na afloop weer terug ze zijn ergens opgeslagen
    die van achter is 6 meter
    de muren moeten hersteld worden:oops:

16. enk52

Goedemorgen Lucie.

Is in ieder geval goed geregeld allemaal Hesje

17. Hesje

jawel hoor alles is goed geregeld
    de modelwoning is hier twee huizen verder en de opzichter loopt de hele dag rond
    en je kan hem altijd aanspreken
    dat heb ik dus gisteren gedaan
    de glaszetters doen een aantal vierkante meters per dag dus over sommige huizen doen ze meerdere dagen
    dus voor hij zijn planning maakt heb ik gevraagd om goede afspraak dat het hier er in zit voor dat ik wegga
    en dat word dus morgen besproken

18. bobobear

goedemorgen allemaal:)

het zal zeker stil zijn lea,maar ook wel weer lekker als je gewoon alles kunt openzetten.

hesje,je hebt gelijk een streepje voor bij die bouwvakkers nu:pzou wel handig wezen als je ramen erin zitten voordat je weggaat,is dan weer een zorg minder:)

19. Hesje

ach bobo die van de zonnewering komen voorlopig niet terug hoor
    er lopen er nog zoveel rond nu, het gaat om de afwerking hè
    de herrie is al weer begonnen
    een aggregaat of twee staan al aan

20. bobobear

het is maar goed dat je altijd vroeg wakker bent,al wordt je volgens mij een beetje gek om dat geluid de hele dag te horen:oops: