Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

echt shit.. dan ben ik wel heel dom geweest.. ik had er op voorraad.. heb die in de siertuin gezet... tijdelijk... blijkt het niet tijdelijk te kunnen.. bagger zeg.

oke ik moet een plan b bedenken dan om mijn wolkenrij te vullen.

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Heb je niets van Jacks shop? dat je er kan opzetten. Die items geven meestal weinig punten.

Maar Fricor toch.........maar al bij al had je leuke avond.......8)

fricor vindt dit leuk.
  3. Aloryan

ja volgende volle maan maar wat proberen te kopen. op mijn siertuin staan er een paar, maar die zijn wel heel veel punten waard.

ergens wel zuur dat je zo veel supervoerin een wolkenrij stopt en hem dan eigenlijk nog niet kan aanzetten.
    en wat raar dat je die items niet van je siertuin kan halen. kan met alle andere items wel toch?
    ach ja.. kom er wel weer overheen :)

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Deze waren maar 10 keer te oogsten Yvonne en als je ze er dan afhaalt verdwijnen ze inderdaad.

5. Aloryan

ja stom ik heb er helemaal niet over nagedacht dat dat uberhaupt ook kon.. ach ja :) ik verzin wel wat.. voorlopig staat hij te wachten op 2 items. we zien het wel weer :) heb wel lekker supervoer gefokt hoor :) vind babyboom zo leuk altijd.

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

owwwwww dat was het dus,ik dacht echt dat je ze in die apparaat moest mikkken,mijn hoofd werkt soms gewoon echt niet met me mee,lolllll

7. Aloryan

hihihi duurde even voor ik begreep wat er niet werkte bij jou :)

8. enk52

Ria gefeliciteerd met level up:)

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond

mijn eiland vordert ook hoor hier nog een paar kamelen
    en op de andere nog wat anaconda's met bijbehorende bomen

Yvonne dan haal je toch tijdelijk iets uit de siertuin dan kan je het later terugzetten

anders je drie sierdingen in de tuin stallen

10. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond allemaal,

Ben weer thuis... was gisteren en vandaag in Friesland.
    Gisteren tijdens de laatste dag van het skutsjesilen een skutsje om zien gaan.
    Nat pak voor een aantal zeilers.

o_Ok kwam smiddags het zonnetje heerlijk door.
    Vannacht regen en onweer gehad en sochtends heerlijk in het zonnetje een bakkie thee gedronken.
    Via mijn mobieltje de boerderij proberen te doen, wel grappig, hij stond op engels en ik klik op een leeg ei in de kuikenschool.
    Heb ik gelijk een nieuw (engels) kuiken. tja, dat wordt engels oefenen.

nu gauw aan de fok... moet ook wat mooie neonkleurige stallen scoren.

11. enk52

Klinkt leuk Rita en een engels kuiken is ook wel eens grappig

Owen gefeliciteerd met ook weer een level erbij.:)

12. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, het is maar goed dat ik eerst een schoonmaak heb gehouden in mijn fokmotel... een emoe zag een spook (zat dus niet met zijn kop in het zand) en een clownvis wilde graag zoenen...

alle gelevelden gefeliciteerd... wat gaan jullie toch snel!

13. Hesje

Owen gefeliciteerd met weer een level erbij

ik had ook zo een spook
    uit vier gewone
    dat was ook de enige springer

ik zag de foto Rita op fb

slaapwel en tot morgen allemaal

14. doj34

doj34 Forum freak

even een tip... ik heb net mijn voorraad kistjes opengegooid... daar zaten ook wat fokdieren in... hierdoor weer een mooi viertal richting motel kunnen sturen.
    (spontaan zag ik ook aan het eind van mijn neonevent dat ik een neonwinkel in mocht gelijk maar wat slotjes ingeleverd)

15. Hesje

gefeliciteerd

ik had geen slotjes meer over voor de winkel
    maar wel de wolkeneij

16. doj34

doj34 Forum freak

tja, ik was lekker fanatiek met de ezels, vissen en struisjes bezig. Dan wil ik ook kijken of ik de hoogste kan halen.

17. Hesje

hi hi ja misschien lukt het mij ook nog een keer

18. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hier gaat het fokken niet zo snel. Heb alleen bij de vissen de neonstal binnen. Ga ook niet verder dan de neonstallen. Slotjes heb ik al meer dan genoeg.

Verder nog 15 munten voor het volgende deel van de watervallen. Dus ik ga er van uit dat dat morgen gaat lukken. Morgen deel twee van de tijdquest en dan volgende weekend maar weer eens verder kijken voor die tijdquesten.

19. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedenavond nog net, vandaag naar St. Jansklooster geweest en gekeken naar de wagens van het bloemencorso dat gisteren is gehouden, gewoonweg prachtig.
    Alle gelevelden gefeliciteerd en een fijne zondag voor allemaal.

20. enk52

Goedemorgen allemaal,

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.