Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond allemaal
    @sinkieboy , Echt een pup om verliefd op te zijn. Verder duim ik voor een goede uitslag van de onderzoeken van je man. Sterkte om het verlies van je zwager te verwerken, hoe de band ook is, dit blijft een klap

Lea, wat een leuke verhalen over de kittens, ik zie ze al rondlopen

Eerste werkdag hakte er wel in Ze hebben werk genoeg overgehouden:)

sinkieboy vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Lucie heb je het monster nog gezien in Schotland?

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een mooi poesje

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Hesje,

En nog zo schattig klein. Ze worden ongemerkt groter.

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)ik ben nog niet helemaal wakker hoor,heb een slechte nacht gehad.nu maar eens een aan een kopje thee,mischien dat het helpt

6. Hesje

ja dat gaat snel hè
    ze groeien heel snel:)

goede morgen bobo,
    toch je arts maar weer bellen
    dit duurt te lang hoor

7. bobobear

ach hesje,ik had gebeld en ze had me netjes teruggebeld hoor.maar bijna alle dokters zijn op vakantie en die er wel zitten hebben het megadruk.ze wilde dat ik langskwam maar dat ga ik niet redden kwa steeds naar de wc moeten.dat snapte de assistente wel,maar de dokter niet denk ik.hij wilde dat ik eerst maar een ontlasting test ga doen.is trouwens vervangende arts he.maar dat moet ik dan inleveren duurt het op zijn minst nog 5 dagen voor er een uitslag binnen is.hij moet gewoon medicatie voorschrijven,maar hij wil me dan eerst zien.maar waarom komt hij dan niet langs als hij het zo belangrijk vind?en telefonisch spreekuur zit ook helemaal vol,al met al heb ik geen bal aan die huisarts.tot ik er echt genoeg van krijg en dan ben ik geen lieve bobo meer.je wordt er zo moe van.en je kunt echt niks ondernemen.de assistente snapte me wel goed,maarja daar koop ik niks voor.

8. Hesje

tja.....
    zal ik je maar succes wensen, en beterschap
    ik hoop dat het snel beter gaat hoor
    daarom geef ik jou een

9. enk52

Van mij ook een knuffel Bobo.

Vakantietijd is altijd lastig bij dokters, hoop dat er snel verbetering komt.

10. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

jammer Bobo dat het nog steeds niet goed gaat. En de hulp die je kan aanspreken, een dokter, niet meewerkt.
    Gewoon iedere dag de praktijk bellen, totdat je wel een mogelijkheid krijgt om de arts te spreken.
    jij betaalt toch ook iedere maand een (hoge) premie. Daar heb je recht op.

Vandaag zullen jullie me niet horen.... ik ga naar baha real life toe.... (emmen dierentuin).
    Cadeautje van vriendenloterij via mijn moeder en dus halen we haar op en nemen haar mee.

tot vanavond

11. Hesje

Rita een heel gezellige dag hoor

12. enk52

Veel plezier Rita, dat zijn de leuke dingen en goed weer ervoor nu.:)

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, bobo wat een gedoe om een dokter te spreken..........hier moet je ook hemel en aarde verzetten voor ze aan huis komen, of hoge leeftijd hebben of hoge koorts hebben of weet ik veel.......
    En kan je niet door je zus een staal laten inleveren bij hem?? hoe langer je wacht om het binnen te brengen hoe langer je op de uitslag moet wachten, want dit is niet gewoon een buikgriepJE......daarmede bedoel ik niet dat het iets héél ernstigs is, maar wel moet nagezien worden.
    Is er een toilet op de dokterspraktijk?? ze zouden toch moeten verstaan dat je dat niet kan ophouden........ik zou wel een antwoord van geven, dat ik hier niet ga neerschrijven........

Hesje, zo een soort theepot met zo een handvat heb ik ook nog "ergens".........vraag me nu niet waar die "ergens" is........:music:niet op zolder denk ik toch.....ik weet ook dat er een theelichtje onder kan staan.......

edit : doj veel plezier op baha real.....;)

Laatste bewerkt: 16 Augustus 2017
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Bobo, veel sterkte zo ziek zijn is niet fijn, zou toch snel een staal inleveren, zoals freedom zegt dit klinkt niet als een gewone buikgriep

En Nee, Lea, het monster hebben we niet gezien. Wel veel mooie meren en bergen. Schotland is echt een aanrader:inlove:

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Bobo ik zou ook mijn zus even vragen om even een staal in te leveren, dan heb je dat alvast gehad.

Hier van morgen vroeg een hele kleine wereld , nu de zon doorbreekt word het iets beter.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Hier ook, keek tegen een witte muur toen ik naar buiten keek vanmorgen vroeg.
    Nu is het opgeklaard en schijnt de zon af en toe.

Bobo klinkt niet best, beterschap

Ben vergeten wie er naar Baha real :oops: veel plezier vandaag

17. bobobear

zo,ik kom even snel langshuppelen,dank jullie wel voor de lieve woorden en knuffels.:)

rita veel plezier op real baha:D

18. enk52

Goedemiddag, weer uitgewerkt.

PLINK PLOINK PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Uitbreiding watervallen

Neon stallenevent

Recylomaat

19. Hesje

mmm watervallen vind ik wel interessant :)

de neonstallen ook

de recyclomaat iets minder;)

20. bobobear

zo,weer genoeg te doen zie ik.:)

eens even kijken hoe ik het beste de uitbreiding met de tijdsquest kan incalculeren:music:

ik denk dat ik het gewoon per level ga doen.wel even berekenen hoeveel bomen je dan moet neerzetten