Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik kom weer even om het hoekje kijken.

cadeau en ruilevent,jippie,moet ik even kijken wat ik nog mis.ik heb de laatste tijd niet meegedaan met de mysterieuze bomen en stallen dus denk dat ik de laatste dingen mis,maar weet niet of dat te ruilen is.ik moet even kijken tot hoever ik de dieren heb.mijn hoofd werkt echt niet mee de laatste tijd hoor,is echt een ramp,maar komt vanzelf wel weer

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

3. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Ik ben ook blij met het cadeau/ruilevent, heb lang niet meer gespeeld dus kan ik alles weer een beetje inhalen

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik vind het ook altijd leuk:)

ik heb bij Renzo nog wat punten bij elkaar gemept
    dat scheelt de volgende keer dan weer als er iets leuks tussen staat;)

vandaag pakket aanpakdienst
    binnen 10 minuten twee van de drie pakketbezorgers die in de straat waren had ik aan de deur

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

mischien komt de derde ook nog wel hesje;)

6. Hesje

hi hi nee die was aan de overkant;)

ze moesten ook hier zijn hoorxD
    moeder is toch meestal thuis, dan bellen we op en zeggen er komt een pakje binnenkort

7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goede middag.
    hier ook vaak pakjes voor heel de buurt aannemen. wel prima hoor!

de volle maan staat lekker op het land. en zowaar eens de ambachtproducten niet vergeten te eten voordat ik alles op het land zet.
    hier weet ik wel wat ik nog nodig heb, maar moet even kijken of het aangeboden kan worden en ik zal eens zoeken wat ik voor de rest kan doen hier :)
    gelukkig wel wat stallen uit de events gehaald, zoals de krab en de haai enzo

zo na wat speurwerk moet ik nog 3 bomen en 3 stallen.. daarvan zijn er 2 te verkrijgen door te ruilen.
    Dus dit keer ga ik op zoek naar een bizon en een krokodil.

8. doj34

doj34 Forum freak

he de bizon... die mag ik ook nog.. (zo waar een keer dat ik iets mag zoeken)

jeetje, wat moet er veel trosgierst in de quest teambuilding. (die duurt 19 uur o_O)

9. Aloryan

teambuilding?? is dat een hogere level quest?

en doj je moet wel wat te doen hebben he :)

10. doj34

doj34 Forum freak

ja het is een hogere level quest... vanaf level 100. Oke, dan heb ik wat niet te doen... dat is zaaien een dag wachten ;)

eevee60 vindt dit leuk.
  11. Aloryan

ja da's waar.. das een quest voor als je heel de dag weg moet :p
    soms vind ik langeg ewassen ook wel wat saai ja. kan je eigenlijk niet echt spelen :)

12. enk52

Ik doe ze er ´s avonds op tijd op met water en mest en dan zijn ze ´s morgens klaar.
    Overdag doe ik dan andere gewassen.

13. doj34

doj34 Forum freak

als er een event komt of ik weet dat ik de volgende dag lang mag werken, wil ik hem er ook op doen. Nu had ik 7000 en nog lang niet genoeg voor de quest.
    Nu lekker bezig voor volle maan.

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Och Doj, troost je er komen nadien nog van die questen, met héél lange gewassen van 19.45 uur en 20.00 uur......en nog eentje met veel trosgierst ook.....xD (sorry wil je niet ontmoedigen)......
    Zelf koop ik af en toe wat trosgierst in de winkel.....niet de markt hier is een hele dure......

Heb ook zo eens weze kijken en mis enkel de konkordil(zoals ze dat dier hier noemen) lees dus krokodil en de fazant, maar de laatste is niet te ruilen.......en voor het andere zullen ze weeral roze en paarse stallen vragen........:music:

Aan de bomen kan ik niet meer aanuit, weet wel dat ik van de bomenhandelaar niets juist kreeg.....bedoel geen amberboom ofzo.......:cry:

15. Aloryan

bij de bomen raak ik ook in de war, ik heb natuurlijk gekeken naar de naam van de boomvrucht niet van de boom.. dus weet niet of degene die ik nog moet hebben te ruil zijn. Freedom mocht je er iets aan hebben. deze drie mis ik, dit zijn 3 van de laatste bomen.
    Mangrovefruit
    Ambergom
    Berkenkatje

je kan die molen items ook niet sturen zeker? sommige heb ik dubbel namelijk. vast nog mensen die ze niet hebben

16. enk52

De jackpot items zijn niet te ruilen Yvonne en die 3 bomen die je opnoemt ook nog niet.

17. Aloryan

nnee die bomen gokte ik al, het fruit zag ik al niet staan en meestal komt de naam overeen van de boom maar ik dacht wellicht weet daardoor freedom beter wat er mist in de voorraad :)

zijn er nog kliekjes die iets oudere dingen missen? heb volgens mij nog wel ergens een boompje over hoor.

18. Hesje

Lea gefeliciteerd met je level up
    en dank weer voor de punten

die fazant heb ik ook niet hoor
    gewoon maar weer wachten

19. enk52

Dank je wel Hesje.

Fazant is ook niet te ruilen.

20. Hesje

nee dat heb ik gezien
    ik had de lijst al bekeken;)

ik heb ook een hele serie vogelhuisjes ik zet ze wel in de wolken:)