Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dank jullie wel voor de felicitaties.

Ik ben weer uitgewerkt voor deze week. Nu maar eens naar het event kijken.

2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

Lea gefeliciteerd met je kleindochter.
    morgen lekker vollemanen. is volgens mij goed te doen.
    alleen de molentijd is wat lang, dus maar niet opsparen tot het laatst.
    fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf.

3. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal,

Lea gefeliciteerd met je kleindochter.
    hier ga ik zometeen met dochter richting Enschede.
    Ze wilt graag naar de primark.
    Morgen een dagje niet werken en dan vrijdag.
    volgende week heeft mijn man een week vakantie dus waarschijnlijk ik ook.

4. enk52

Dank jullie wel fricor en Rita.

Rita veel plezier met shoppen.

5. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

enk gefeliciteerd met je kleindochter. wat ziet ze er weer leuk uit. maar dat mag ook op je verjaardag. hier alles goed alleen druk druk druk. fijne dag allemaal

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ben ik goed of niet......:music:heb bij Renzo de "kattenmand" gehaald vandaag dus..........denk ik bij mezelf : wat is er veel plaats in de shop ! ga ik zoeken bij FAQ huisdieren : en wat ziet men lodderig oog : piratenpapegaai-schip ! ga zoeken in inventaris, staat dat daar kant en klaar gewoon te pronken.......dus waarschijnlijk per ongeluk er eens afgehaald xD

Ha zo de "maanlichtmagie" = volle maan event, dacht dat we nog event kregen......zat ik daar op te wachten in weze........:music:

7. enk52

Ria dank je wel en denk ook aan jezelf

Freedom misschien heb je die de vorige keer bij Renzo gehaald
    Er is tevens volle maan dus 2 in 1 dit keer

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ja hij moet per ongeluk terug in de inventaris zijn geraakt, want moest geen 168 uur meer op het veld staan.....
    Beetje verwarrend, volle en een event van volle maan.......is bij mij : sowieso volle maan......hihi.
    Maar goed kan ik verder werken aan de queesten en dieren op het land zetten

edit : heb helemaal geen kattenmand bij Renzo gehaald vandaag, maar een heksenei :cry:ben ik bang van.

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2017
  9. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Ik heb nu op alle velden struisvogel vis en ezel staan voor het neon event, wel handig dat precies voor het neon event een event is waarbij je de akkers een keertje niet nodig heb,:)

10. enk52

Heel handig Nelis-Joost. Dan kan je daar gewoon aan je voorraad werken:)

11. doj34

doj34 Forum freak

ik kreeg een vraag van mijn enthousiaste kuiken... er staan witte en groene vaantjes in het questhuis... waar dienen die voor?
    Ik had ze nog nooit gezien dus ik ga kijken, kan ze wit of groen maken maar voor de rest snap ik het ook niet.
    Wie weet raad en kan ik terugkoppelen naar mijn gezellige kuiken...

12. enk52

Die kan je favoriet maken Rita net als bij je wolken

13. doj34

doj34 Forum freak

bij mijn wolken? ow kan dat.. oeps dan ga ik dat gauw doen... wordt gek bij de wolken... onlangs kwam ik het knopje lege wolken tegen zodat ik niet hoef te zoeken naar de nieuwste die gevuld mogen worden. hihihihi

vergeet ik van schrik je nog te bedanken, Lea... bij deze bedankt.
    Even met de stofdoek door het questhuis gegaan... had zelfs questen uit de kelder in de favorieten staan.

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2017
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  14. enk52

Is vooral bij de wolken heel handig. Kan je alles inzetten wat altijd geoogst kan worden bijvoorbeeld.

15. doj34

doj34 Forum freak

dat is ook een idee... heb nu alleen mijn kastanjelijn erin staan. dus eigenlijk omdraaien.
    (waar kuikens niet goed voor zijn... je krijgt een andere blik door deze starters vooral als je een fanatieke hebt)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  16. enk52

Dat is wel waar. Je moet ook ineens weer nadenken over sommige dingen.

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

super handig die favorieten.. want anders raak je helemaal kwijt waar je aan het leveren was.

en uhh neonstallen.. bah ik moet echt beter die roddels in de gaten houden..stallen op het land.. uhh akkertjes eraf.. ik ga even verbouwen geloof ik .

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

welke stallen moeten er dan op het land,volgens mij mis ik nou ook wel iets:oops:

19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hahaha bobo lekker hoor, ik verneem de ezel, struis en vis.. maar of dat klopt .. ik zou eerder op iemand anders vertrouwen dan mij :)

ben je alweer fit?

20. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Lea, een beetje laat maar niet minder gemeend, van harte gefeliciteerd met je alweer grote kleindochter. Wat gaat de tijd toch snel.
    Goedenavond allemaal.