Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

ik pak ook even bakkie... was al even op de farm.
    heb een enthousiaste kuiken in mijn school dus die eerst even weer een stukkie op weg geholpen.
    die gaat nu buren verzamelen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die is al eerder geweest, is inderdaad leuk stukje.:)

Leuk Rita, die zijn er helaas niet zo veel. Ik heb er momenteel ook 1.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

succes met jullie kuikens

dat dacht ik al Lea maar toen heb ik het niet gezien
    zaterdag middag is niet een tijd om iets nieuws uit te zenden;)

4. enk52

Er wordt helemaal weinig nieuws uitgezonden momenteel maar gaat over een maand vast weer beter worden.

Straks even naar jarige zoon met moeder

5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Boerderij weer gedaan, dan ga ik nu van mijn thee genieten :)

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, heb even gegoogeld en naar die serie gekeken, van Van Rossums.........vind Enkhuizen dus echt bijzonder mooi hoor, met veeeeel oude gebouwen.......die gevangenis is best akelig.....!
    Zal het deze namiddag of morgen als het regent eens rustig bekijken want duurt 35 minuten......

Hier hadden de katjes ook honger.......het was 's zondags eten.......nu zijn ze terug buiten.......de zon schijnt dus is dolle pret.....

Zelf heb ik geen kuiken, ben ook niet aangemeld als mentor.......

O ja nog even dit : nee hesje ik ga niet op een ladder staan om gaten te boren, dat heb jij héél goed gezien xD toch zeker niet zo een hoge ladder, komt er nog bij dat ik boormachine goed moet vasthouden met 2 handjes, anders is men gat scheef dat ik boor........(was steeds de grote ergernis van wijlen men vader dat ik niet recht kon boreno_O heb hem toen eens gezegd : ik ben geen jongen hoor :music:

Edit : Enk, proficiaaaaat met je jarige zoon...... :)

7. Hesje

Lea gefeliciteerd met jarige zoon

nee er is weinig bijzonders op tv
    als ik al eens iets gezien heb kijk ik geen 2e keer

de van Rossums in Dordrecht had ik wel gezien en ook in buitenland had ik er gezien maar weet niet zo snel welke
    ze zoeken mooie dingen op hoor

8. doj34

doj34 Forum freak

Lea jouw jarige zoon (gefeliciteerd) is tegelijk jarig met mijn broer maar ik mag vanmiddag met moeder naar een schoonzus van mijn (overleden) vader. Die viert haar 90ste verjaardag. Daarna breng ik mijn moeder naar het volgende feest, zus van haar vriend viert haar 75ste verjaardag.
    Mijn broer zit tussen twee nachtdiensten in en viert hierdoor zijn verjaardag niet.

9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, gefeliciteerd met de jarigen, veel plezier. Verder een fijne zondag voor iedereen.
    Hier loopt de spanning al aardig op, we hebben een EK app en daarop wordt toegewerkt naar de wedstrijd van vanmiddag.

Moet trouwens nog 1 telescoop maken (geen gewas genoeg) en dan heb ik de wolkenrij.

10. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal lea gefeliciteerd met je zoon en een fijne dag met je moeder. hier event gisteravond af. ik had de 12 uur 200% bonus op producten dus op gewassen en stallen kreeg ik alles 3x heerlijk dat ging vlug. 1e keer dat ik dat heb gehad. nu druk bezig voor dochter maar die gaat het voor dinsdag ook wel halen iedereen die geleveld is en verder jarige in de familie hebben gefeliciteerd en een fijne dag allemaal

11. enk52

Dank jullie wel. Was gezellig even.

Dat is lekker Ria die bonus

Agnes heel veel plezier vanmiddag, ik kijk wel voor de buis

Rita ook gefeliciteerd met de jarigen.

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag,ik kom even snel om het hoekje kijken,ik ben vandaag niet op mijn best.vanaf gisteren voel ik me bluh.koud warm,buikpijn buikgriep hoofdpijn.dus vandaag lig ik lekker op bed,doe alleen het hoofdzakelijke en dat was het wel.

oja,ik heb trouwens vanochtend wel het event in de kelder kunnen gooien

Laatste bewerkt: 6 Augustus 2017
  13. Hesje

beterschap bobo
    gewoon uitzieken

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedeavond allemaal,

Jarigen en gelevelden gefeliciteerd.

Bobo beterschap.

Hier het event af op schaduw nog 5 telescopen.Daar gewas te weinig maar we zien wel.

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Boboke toch in de lampenmand.........is allemaal een beetje heftig ook met hond enzo........blijf maar lekker op bed......

Denk nu gans nederland voor de buis voor nederland - denemarken ;)

proficiaat trouwens met jullie overwinning :)

16. enk52

En kampioen, hoeraaaa

Bobo beterschap

17. Hesje

mooie wedstrijd YEESSS

18. enk52

Geweldig en veel te spannend.

Heb event ook af ondertussen

19. Hesje

O ja ik ook hoor:) alles ingeleverd

vond ik ook Lea heel erg spannend

Laatste bewerkt: 6 Augustus 2017
  20. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedeavond,

Bobo beterschap
    Ik niet Freedom, ik heb geen TV dus kan ik er ook niet voor zitten :p
    Door een dom inleverfoutje, zit ik nu nog te wachten op mijn laatste gewassen :oops: