Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

gezellig dat je langs komt justin... doe je de groeten aan de rest en wat fijn dat alles weer soepeltjes verloopt.

gefeliciteerd aan alle levelden... dit keer wel 4.

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Hesje, mama van bono en omaagnes van harte met jullie level up.......

o_Oooo vleermuiskasten..........wat leuk zeg, als je dan in het donker gaat fietsen dan vliegen ze boven je hoofd........vrij laag.......
    Hangen die tegen de muur van de huizen?? of aan een boom. Dan kan ik er misschien zelf een ineen steken.........heb wel van men vader leren timmeren......probleem gaat het gat zijn......want voor de veiligheid (ik heb weinig zelfbeheersing in dat opzicht, want soms noemen ze dat hier "ongedierte" en dan wordt ik héééél hééél boos) heb ik allle materiaal wat met electriciteit gaat weggedaan, zoals zaagmachine, frezer en nog iets hoor, behalve boormachine......zal eens kijken of ik daar een kop kan opzetten die gaten maakt ik dacht het wel......

Het zou beter zijn moest de stad dat doen, maar tja........zelfs een mezenhuisje in de boom op de straat mag niet.........:cry:
    Buren zijn ook niet tevreden met gelijk welk dier......maar dat is hun probleem niet het mijne......

Hoop dat Yvonne een goede auto vind, zoals ik versta is het een 2de- hands, en daarmede moet je natuurlijk geluk hebben........tenzij je inzage hebt in de verzekering.......

En bobo hoop dat nu de miserie een beetje ophoudt de goede lobbes van jou.........al een geluk dat hij op de koffie gaat bij de dierenarts en zomaar nietjes laat zetten op wel gevoelige delen...........mijn jongste kat kruipt letterlijk onder men oksel als op de tafel staat......:oops:
    De oudste gaat op haar rug liggen en begint te ronken, gevolg de dierenarts kan niets horen van hart of longen............:music:

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi wel leuk die eigenwijze dieren met hun eigen gewoontes

ze hangen aan de huizen aan de zijkant van de hoekwoningen best hoog
    ze fladderen altijd rond hier als het nog net niet donker is heel leuk hoor in de zomer

zou je wel een ladder opgaan om te boren freedom?

Omaagnes en MamaU ook gefeliciteerd met level up

zo gaat het heel snel Owen ook jij gefeliciteerd met je level up

Laatste bewerkt: 5 Augustus 2017
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Owen ook gefeliciteerd met weer een level erbij

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

alle gelevelden gefeliciteerd:)

justin goed weer van je te horen en dat je lekker veel kan werken en een fijne stageplek hebt gevonden,en dan ook nog dichtbij.

ow dus je kunt nog wel even van ze genieten lea.ja ze gaan verder weg wonen dan nu toch?zover ik begreep.is dan inderdaad niet te doen steeds dat heen en weer rijden.

met hondje gaat het nu wel goed.alleen hij is lomp dus hij rost nu met die kap gewoon overal tegenaan en meestal is boem ho maar bij hem is dat dus nog even doorduwen.zal me niks verbazen als die kap het geen tien dagen redt.:oops:xD

6. enk52

Ze gaan naar Drenthe Bobo dus dat is wel iets verder weg dan.

Je hond houdt je wel lekker bezig zo. Je mag wel stootwanden neer gaan zetten;)

Agnes is het nog gelukt met je oranje shirt?

7. bobobear

ja,want nu wonen ze dichter bij je in de buurt toch?

ach,hij doet zijn best om er goed door te lopen,maar als dat niet lukt ook goed dan rost hij zich er wel doorheen.is maar goed dat ik geen breekbare spullen heb staan waar hij looptxD

8. enk52

Ja nu wonen ze maar 20 km. bij me vandaan en Drenthe is ook niet heel handig met openbaar vervoer of ik zou vanaf Lelystad moeten gaan.

9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

En nog iemand geleveld, Owen gefeliciteerd met weer een leveltje erbij, snel gaat het nu.

In heel ons dorp was geen oranje shirt te vinden, heb er maar gauw 2 besteld en die zijn vanmorgen bezorgd. Dus alsnog gelukt.

Bij ons vliegen ook elk jaar vleermuizen, zitten in een oud schuurtje achter de bakkerij, ben benieuwd hoe dat volgend jaar zal zijn want de bakkerij is verkocht. Is vooral heel schattig als de jongen ook gaan vliegen, die hebben soms nog een beetje moeite met hun radar. Niet dat ze echt ergens tegen aan vliegen maar wel heel vaak bijna.

Lea ik zou denken dat over de Afsluitdijk dan het handigst zou zijn, weet alleen niet precies hoe ver het is van jouw woonplaats naar de Afsluitdijk.

10. Hesje

héél ver als je niet van autorijden houd;)

fijn dat je de shirtjes hebt

er zijn best veel kasten opgehangen
    ze zitten al jaren hier in de buurt
    ze hebben zo'n aparte manier van vliegen en snel

11. enk52

Dan is de Lelydijk toch sneller hoor maar hou inderdaad niet van autorijden dus veel verder als de dijk over gaat een probleem worden.

Gelukkig dat het toch gelukt is met de shirtjes. Soms is dat online gebeuren wel erg makkelijk.

12. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ja ik vind het hartstikke leuk om die beestjes te zien vliegen.
    Kasten of zo worden hier niet opgehangen, hier zijn voldoende oudere bouwwerken aanwezig waar ze in kunnen zitten.

Ik wist wel dat je niet zo van autorijden hield. Ja dan is de Lelydijk inderdaad handiger en dan dwars door de polder richting Drente, maar dat is ook best wel een heel stuk volgens mij.
    Familiebezoek is voor jou dan wel lastig, Zeeland en Drente en Marije dan nog.

13. enk52

Goedemorgen allemaal,

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. bobobear

goedemorgen allemaal:)

15. enk52

16. Hesje

goede morgen

ja ik ben er ook weer ;)

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen Hesje,

gezellig dan kunnen we thee drinken

18. Hesje

ja mooi op tijdxD

19. enk52

Heb meteen maar een boterhammetje er bij gegeten.

Katjes hadden ook honger.;)

20. Hesje

ja dat moet je allemaalbijhouden

ik zag gisteren Enkhuizen op tv
    gemeentehuis en de gevangenis enz.
    met de van Rossums
    was leuk om te zien:)