Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik heb 5 telescopen gemaakt,zo komt er weer nieuw gewas bij,kan ik weer wat maken denk ik.

dat is wel heel leuk oma agnes naar de finale en dan zit nederland erbij.:D

vanochtend de dierenarts gebeld vanaf half 9 hebben ze hem de hele tijd op het antwoordapparaat.dus ben ik er maar gewoon langsgegaan.al goed sjagerijnig van het voor niks bellen,zegt ze hij staat niet op het apparaat,ik zei nou zeker wel,want ben vanaf half negen aan het bellen,was ondertussen half 10.was een nieuwe assistent.vroeg ze voor wat ik kwam ik zei nou daarvoor,ow maar dan heeft hij eraan gezeten,ik zei nou nee want hij had een kap op,nu niet zegt ze en het is zo gebeurd,ik zei,jha buiten heeft hij geen kap en ik let zo geod op hem dat ik zeker weet dat hij er niet aan heeft gezeten.al met al binnen geweest en toen hebben ze gekeken en er nietjes in gedaan.waren 2 hechtingen uit.dus toch wel goed dat ik langs was gegaan.maar mijn hond is zo een sul hij bleef gewoon lekker liggen met zijn benen wijdt terwijl zij het zat te nieten.ze zei ook al wat ben je echt een sul he,ik niet in je ballen en je geeft geen kik.xDwat het wel kon zijn eventueel is dat hij 1 keer over de vloer had geschuurd met zijn kont.weet ik veel dat dat dan ook los kan gaan.dus daar zou het door kunnen komen.maar al met al zijn we nu weer lekker thuis.en hij was nog steeds blij met de dierenartsenxD

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik denk het ook bobo dat hij over de grond geschuurd heeft
    was je humeur toen weer beter?

Detje ik koop nooit mandjes voor tg
    ik heb dit keer een kistje gekocht voor 2 tg en daar zaten 25 zaadjes in

3. detje81

detje81 Forum-overlever

ja dat bedoelde ik.

4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Pfff, dacht ik dat mijn gewas klaar was duurt het nog 1 uur :oops:

5. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Detje ook ik heb geen mandje gekocht, 5 tg kistjes (pas gisterenavond toen ik er hier over las) en daarin zat helaas alleen maar gewas.
    Nu even op oranje shirt jacht (kijk eerst even waar Lea heeft vermeld).

Ben trouwens niet een echte voetballiefhebber. Mijn op 1 na jongste zuster en haar man wel, die gaan elke thuiswedstrijd naar Twente, soms mag ik wel eens mee naar het stadion en dat vind ik hartstikke tof, is altijd zoveel te zien en dan kijk ik naar de mensen, echt leuk om te doen. De wedstrijd volg ik ook wel hoor. Ik heb de voetbalregels redelijk goed leren kennen en ik heb blijkbaar een goed inzicht in het spel, allemaal geleerd in de tijd dat mijn man nog naar bijna alle wedstrijden op tv keek. Gelukkig hoeft dat tegenwoordig niet meer altijd hij is een beetje voetbalmoe van al die wedstrijden. Hij kijkt trouwens wel naar alle wedstrijden van het nederlandse damesteam.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Renzo

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

poeh bobo tijd voor rustiger vaarwater met het hondje vind je niet?

hier eens verdiepen in hoe veel we van alles nodig hebben. heb nog niet met de molen gewerkt dus ga eens aantallen zoeken, zodat ik niet straks veel te veel gwassen heb.. (zal niet zo'n vaart lopen denk ik.)

verder allemaal gedoe omdat ik morgen een nieuwe auto moet kopen.. wordt ik echt niet blij mee, maar deze kwam niet door de keuring. en ik krijg daar altijd zo'n naar gevoel van, omdat we altijd een niet zo dure auto moeten kopen heb je zo'n grote kans dat je opgelicht wordt.. bah zou blij zijn als hij goed is, maarja dat weet je pas na een paar maanden.

8. Hesje

oei Yvonne dat zijn mindere zaken niet leuk dat hij niet door de keuring kwam
    succes morgen

ik heb heel veel voebalwedstrijden meegekeken nu hoeft het niet meer
    en kijk ik alleen als het leuk is zoals gisteravond

9. enk52

PLINK PLOINK

Mega ep

10. Aloryan

zitten we inmiddels al in de finale ja toch? ik volg het helemaal niet, maar soms zie ik op nu langskomen dat we weer een ronde verder zijn.

11. enk52

Ja finale is zondag Yvonne

12. Aloryan

nou zou het wel leuk vinden als ze winnen hoor! is toch gaaf ja toch :)

13. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal,

mijn broer zat gisteren met zijn gezin in het stadion, die hebben genoten.
    Agnes veel plezier zondag.

14. enk52

Dat geloof ik Rita.

Ik hoop ook dat ze winnen. Dat zou toch een stunt zijn.

15. bobobear

kon de auto ook niet gemaakt worden?zodat hij wel door de keuring kon?

ik ben ook niet zo helemaal van het voetbal,maar zo af en toe vind ik het best wel leuk om te kijken.en helemaal als het goed gaat.:music:

16. Aloryan

had gekunt bobo maar dan wel met zo'n prijskaartje dat het nu eigenlijk al niet de moeite was.. met de wetenschap dat volgend jaar minstens net zo duur zou worden.

maarja nieuw eauto kopen.. ik krijg er zo de zenuwen van.. bij alles denk ik.. oohhh als ik maar niet bedrogen wordt.. en het nadeel is dat het onder je neus alsnog kan gebeuren. dus ach ja.. ik moet wat meer vertrouwen in het leven hebben vrees ik :)

17. bobobear

ja,dan kun je wel beter een nieuwe kopen.soms is maken duurder dan.en ik snap je wel hoor,dat je bang bent om bedrogen te worden,vooral als je geen verstand van auto's hebt.en apk zegt ook niet altijd iets,hij kan pas 2 maanden gekeurd zijn en dat er dan ineens iets mee is,dat kun je nooit voorzien.ken je niet iemand die er een beetje verstand van heeft?je kan ook soms een garage betalen om een auto te controleren,dat heb je hier tenminste wel,maar dan moet je wel de goede mensen kennen.

wij blijven ook altijd aan een auto hangen hoor,het is dan toch wel echt eigen.maar soms is een auto helaas op en dan moet je wel voor een ander kijken.

18. Aloryan

hahaha ja ik moet het gewoon loslaten.. morgen gaan we hem ophalen en moet maar gewoon goed zijn.. en anders zien we het dan wel weer.. haha adem in adem uit.. ben niet zo'n stress kip behalve bij dingen die ik echt echt nodig heb gewoon.. en een auto is voor ons wel essentieel anders kan mijn jongste niet naar haar 2de school.

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Hesje

goede morgen

kopje thee? ;)

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.