Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

OMG, wat een gedoe daar in die zetel, dat is pure dolle pret.....maar zoals bobo zou ik dus ook héééél slecht zijn in wegdoen.....(lees zou het niet kunnen).....die schatjes :inlove:

Hoop dat de grijze met wit een héél goede thuis krijgt, want ze zal haar maatjes erg hard missen......

Enk en natuurlijk komen ze alle drie bij jou, jij bent diegene die het eten geeft....;)

Hesje hoop dat het een leuk verjaardagsfeest was.......met je familie.

Hier is het ook donker, héél raar donker.....loofstil........en er is veel loof hoor niks dat beweegt geen millimeter.

Hier staat begonia voor de nacht niet bepaald ideaal voor de questen maar wel voor de DI's hopelijk........vorige keer toch aangezien de bloemenrij aanstaat.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik geloof dat het rustiger weer is dan gisteravond, wat was het slecht
    voetbalwedstrijd is afgelast teveel water wat ze niet wegkregen

je zal het katje toch wel een beetje missen denk ik

maar de thee is klaar:)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk Hesje , meteen thee.

Het katje komt ook in een gezin met 2 kleintjes maar zal zeker zijn broertjes missen in het begin.
    Hier spoelt het.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. Hesje

goede morgen Lea
    ja ik was vroeg ,maar ik was ook vroeg gaan slapen moest een nachtje inhalen:)

dat was hier gisteravond

het was een zwembad tussen huis en schuur

ik was blij dat ik daar niet doorheen hoefde;)

5. enk52

Zo veel regen was hier gister niet. Maar hoorde het vannacht ook flink regenen.

Maar wie weet vandaag weer droog verder, net als gister.

Gezellig geweest gister?

6. Hesje

ja hoor heel gezellig

oudste zoon heeft niet meegegeten
    die moest naar een bruiloft van een collega

het was hier deze omgeving zo erg dat ze de voetbal wedstrijd van Duitsland dames af moesten lasten gisteravond

ik heb hier de wolkenrij:)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. enk52

Dat is zeker hevig geweest dan bij jullie.

Ik had gisteravond ook de wolkenrij maar kwam er net achter dat ik hem nog niet vol gezet had. Dus eerst maar gedaan vanmorgen samen met die van de kalender.

Zie nu dat zoon gisteravond nog een video had gekregen en doorgestuurd van het katje wat lekker aan het spelen was. Gaat dus prima met hem.

Laatste bewerkt: 30 Juli 2017
  8. Hesje

ja die heb ik ook gelijk volgezet daarnet

ik had net de laatste dobbelbeurten:)

ja het bleef spoelen en hard ook hoor
    uren achterelkaar

9. enk52

Dan moeten ze die wedstrijd vandaag wel inhalen.

Had nog wat toegevoegd hierboven,

10. Hesje

ja als zo'n katje aandacht krijgt is het al snel goed
    weer nieuwe speeltjes
    maar toch wel leuk om te zien dat hij het naar zijn zin heeft:)

11. enk52

Dat is zeker waar. Was er ook niet zo bang voor.

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

fijn dat het katje het naar zijn zin heeft in zijn nieuwe thuis lea:)

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, hier heeft het niet gespoeld, geen druppel gevallen enkel donkere/zwarte wolken gezien......

Hesje al een geluk dat water dan niet binnenkwam, als je tuin een zwemdok was........

Enk al een geluk dat katje het naar zijn zin heeft.........is blijkbaar bij geen totaal vreemden terecht gekomen, nu weet je waar het is, aangezien je zoon filmpje kon doorsturen.......

14. bobobear

hier heeft het gisteren echt hard gegoten,volgens mij waren alle kranen boven opengezet.xDnu is het een beetje raar weer,niet koud,soms heel donker,dan weer een beetje zon.

yvon gefeliciteerd met levelen,jij gaat ook wel erg rapido he

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

thanx!! jij ziet eerder dat ik level up ben dan ik volgens mij! hahaha doe je wel snel.

90!! mijlpaaltje.. nu door naar 95 en dan naar 100.. pfft boeren boeren boeren.
    zo lekker 5 keer dobbelen.. goed gekozen vanacht met wat ik op het land zette

zo 29 keer gedobbeld. en ben nu aan het dobbelen voor level 19.
    nog 11 keer.. moet nog flink drops gespaard worden hier.. en ik moet zeggen dat ik die beloningen aan de rechterkant ook wel leuk vind.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Yvonne, gefeliciteerd met level up. Je gaat als een speer straks haal je mij nog in xD

Wat voor gewas had je geplant gisteravond ?

Hier overwegend zonnig en vrij warm.

17. bobobear

ik zag ineens een sterretje,ik dacht even kijken wie er nou weer is geleveld,dat was jij,haah.

ik heb net de wolkenrij binnengesleept,nu verder voor de andere prijzen.vind het toch een leuk spel dus we gaan lekker door

18. Aloryan

ik had spinazie staan.. en inhalen.. dat is wel moeilijk hoor de levels zijn heel groot! maar wie weet ik ga het uiteraard wel probreen :p

ik heb wel echt het idee dat ik 1 a 2 wolkenrijen mis waardoor jullie meer drops binnen slepen hoor.

ik ehb wat losse sieritems.. horen die niet bij een wolk?
    vlammendraaier
    bakkerij
    zonnerituelen
    eenvoudig game kannon
    souschef
    ofkan ik diegewoon in de siertuin knallen?

19. enk52

Dat gamekanon kan je nog een upgrade voor krijgen (2 zelfs)
    Het zijn inderdaad allemaal losse items wat ik zo snel kan bedenken dus die kunnen inderdaad in de siertuin

20. Aloryan

ah mooi dank je wel lea, vond het er zo veel ineens? wellicht vergeten tussendoor te plaatsen.

zo net even op pad geweest met kleinste, maar viel beetjetegen waar we waren dus dat was jammer.. dus nu zo haar lekker op bed leggen en dan even niets doen. ben zo gaar als een kanarie