Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een leuke snoetjes hebben die :)

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  3. enk52

Goedemorgen Hesje,

Vond ze ook wel erg lief:)

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen lea en hesje,
    ik drink gezellig een kopje thee mee met jullie:)

5. Hesje

goede morgen bobo

Lea gefeliciteerd met je level erbij :)

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

oja lea gefeliciteerd met levelen en tina ook:)

7. enk52

Goedemorgen Bobo,

Dank je wel Hesje en Bobo.:)
    Was echt leveldag gister.;)

8. Hesje

ja hè er zijn van die dagen

zeker nu het merendeel boven de 100 komt:)

9. enk52

Dan is het vaak achter elkaar dat ze omhoog gaan. En daardoor ga jij ook weer sneller natuurlijk.;)

10. Hesje

ja en een goede quest inleveren

ik ben nu aan het sparen voor 2.1 miljoen;)

Laatste bewerkt: 26 Juli 2017
  11. enk52

Ik moet nu eerst weer heel wat gewasjes kweken.

Gister hoefde ik niets te zoeken. Was er zomaar.

12. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

wow gefeli iedereen met levellen! volgens mij is bijna heel mijn lijst de afgelopen week wel level up gegaan!.
    Hier komt de 90 langzaam maar gestaag in zicht.

Ben de voorraad langzaam aan op pijl aan het brengen.. en trouwens super blij met ons kadootje uit de schelp van laatst. hij zwemt lekker rond op bahama.. die had ik nog niet! helaas wil de kroko niet uit die gewonnen mysteriestallen komen van laatst, net als de bizon, dus die moeten we volgende keer nog even te grazen nemen.

op bahama eerst alles even op pijl en daarna ga ik weer verder voor de quest voor stuk 3 op de kaart. zou mooi zijn als we nu een event zouden krijgen die om gewassen draait waarbij bahama niet mee doet :p kan ik met wac even flink kweken.

13. Hesje

ja gebeurt ook wel
    je was nu heel erg snel:)

ik ben met de gentianen bezig, ik moet er nog heel veel hoor:oops:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  14. Aloryan

gentianen? zijn da tplantjes?

ondertussen wil ik eigenlijk ook de bahama quests in de cooperatie doen. dus tja keuzes keuzes.. die quests gaan weer harder als ik het derde veld heb.. dus slim zou zijn eerst sparen voor het derde veld. :) ben er nog niet helemaal uit, misschien een beetje van beide.

15. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

heerlijk kopje thee.. en gefeliciteerd met de gelevelden.
    over levelen gesproken, ik had eergisteren een nieuw kuiken en vanochtend zat hij/zij op level 40... die is hard gegaan.
    dus nu in de wacht voor de volgende kuiken...

afgelopen dagen kon ik niet werken omdat er geen werk was (bedrijf waarvoor de handleidingen zijn, is 2 of 3 weken dicht). kreeg ik gisteren een belletje en heb ik nu heerlijk een thuisklus. (1600 zakjes vullen met schoolmateriaal, gisteravond al 400 klaar gemaakt).

16. Aloryan

oh dat lijkt me best ontspannen zo'n thuiswerkklus ik heb daar ook wel eens over nagedacht. maar het is hier geloof ik niet helemaal in de richting van zo'n bedrijf.. maar zo af en toe lijkt me dat best wel prima om te doen.

en inderdaad een snel kuiken. die wist vast ook al hoe het spelletje ging anders kan je nooit zo hard levellen.
    ik heb mij ook aangemeld voor een kuiken, maar volgens mij zijn er veel meer mensen die kuikentjes willen begeleiden dan kuikentjes :p
    dus ach ja komt ooit van zlef wel eens en anders niet.

vandaag proberen nog even niets te doen (boekje lezen, beetje in de tuin rommelen dat soort dingen)
    want vanmiddag zit het hier vol met pubers die een nachtje mijn husi onveilig komen maken. dus dan is het gedaan met de rust.

maar eerst nog even ontbijten met de jongsten en daarna mijn kleine een uur drillen met huiswerk :p die moet in de vakantie met haar hoofd bezig zijn anders gaat ze zich vervelen en wordt ze nouja niet te genieten is de beste omschrijving denk ik.

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Dat weet ik ook wel Enk, hier in Belgie is het verboden, laat me nu juist 13 jaar gewerkt in een bedrijf waar ze tijdens de nacht asbestslangen(flexibles) gingen snijden.........gevolg het kroop in de bakstenen van de electrische verwarmingstoestellen.......niemand van het atelier is ouder geworden dan 60 jaar......door asbestose!!
    Het is inderdaad zo, zolang de "vezels" intakt blijven is het niets.........hier lag een asbestdak, heb het laten wegdoen, 1.5 jaar geleden........want nu moet je een speciale firma laten komen met mannekes in witte astronauten pakken om het laten verwijderen, aangezien ze bij het afbreken de vezels kapot maken......
    Het kasteel dat vroeger een ziekenhuis was, staat te verkommeren omdat ze het niet kunnen afbreken.........zit helemaal vol asbest in de muren, leidingen enzo......en wij wonen in de verkaveling daarvan.......zo een 100-tal huizen......

edit : Enk proficiaat met je level up.....

Zit hier te wachten op de faq voor morgen.......of ben ik weeral een dag te vroegxD

18. Aloryan

vandaag ergens komt de faq denk ik ja :) ik zit ook al steeds te kijken of ik niet verkeerd aan het voorbereiden ben en of ik een faq heb gemist :p

19. Hesje

ik denk een halve dag te vroeg freedom;)

je hebt het goed gedaan door het asbest dak te laten verwijderen

hier krijgen ze nu nog subsidie maar het kost ook wat

ja yvonne gentiaan zijn bloemen en ze duren 19.45 uur

Laatste bewerkt: 26 Juli 2017
  20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Mooi dat ze het gelijk verwijderen die asbest Lea, dan zijn ze er maar mee klaar.

Vandaag mooi weer volgens de berichten.