Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hoe weet jij dat hun het niet zijn???ik ben er ook eigenlijk wel nieuwsgierig naar:music:

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Bobo ben totaal niet zeker, zoals eerder gezegd......het zou wel eens Klaartjuh kunnen zijn, die heeft zo verschillende schrijfstijlen.....

Ringo van harte met je level up ;)

3. vossen19581

vossen19581 Forumbeginner

Ben weer opnieuw begonnen en zoek nog een aantal buurtjes dus iedereen is welkom

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

van uit een heel schoon gewassen hier
    wat een regen vannacht zeg:oops:

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  6. enk52

Goedemorgen Hesje,

Het heeft hier ook wel geregend maar minder als de nacht ervoor. Toen werd ik er zelfs wakker van.

7. bobobear

goedemorgen lea en hesje,ik drink gezellig een kopje thee mee.

zo ook maar even mijn hond uitlaten,net was het nog droog,maar nu regent het:oops:ach ik ben niet van suikerxD

8. Hesje

ik werd er vannacht wakker van

nu komt de zon weer op

9. enk52

Hier droog, de zon zit nog achter een wolkje

10. bobobear

hier schijnt het zonnetje nu ook weer.echt apart weer vandaag:)

ik had 16 taartbonnen staan,komt er toch nog best wel wat binnen,ik dacht alleen 2 ofzo.gelijk maar weggewerkt,heb geen fouten gemaakt:music:

Laatste bewerkt: 24 Juli 2017
  11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Hier schijnt de zon :)
    Geen idee wat voor weer het was vannacht, ik sliep xD

Na veel ergernissen en een hoop potjes geduld is het mij gelukt.
    Mijn laptop werkt weer, heb windows opnieuw geinstalleerd en ben zelf zo slim geweest om eerst een backup te maken lol

Bij gebrek aan supervoer heb ik besloten om maar 1 ronde van het beren-event te doen.

Ps. Gevaarlijk kado vandaag lol

12. Hesje

gefeliciteerd sb is spelen toch leuker als de apparatuur meewerkt:)

ja er zat iets heel moois onder het schelpje;)

hier al weer een opfrisbui gehad

13. -freedom5555-

goede morgen, ben al terug van boodschappen.......de zon scheen, maaar bij inladen van auto begon het te regenen......toen boodschappen in de koffer waren en karretje weggezet, gedaan met regen :music: tja zo krijg ik weeral een zwemdok zoals in men vorige auto's.......lol.

Proficiaaaaat SB dat je windows terug kan installeren, ik zou niet weten hoe eraan te beginnen........:cry:
    Maar taarten maken op een tablet is niet te doen......vind ik persoonlijk toch. Toch op mijn reeds bijna 5 jaar oud tablet, tja dat noemen ze oud tegenwoordig hé.....
    Gevaarlijk kado, mooi kado, wat moet ik nou, durf het niet te openen......o_O wie wil/durft mij een PB om te zeggen wat eronder zit.??

14. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier schijnt voorzichtig het zonnetje... ik mag nog 129 bonnen wegwerken...
    Vossen er is een speciale hoek voor zoeken naar buurtjes.
    Hier mag je heerlijk meekletsen, kopje thee pakken enz.
    Af en toe kan je ook een taart in je gezicht krijgen, maar dat duurt nog even.

ik denk dat het cadeautje is dat ik gisteren kreeg. Kijk bij dagelijkse cadeau van Bommel, freedom.

nu maar even een stofzuiger vasthouden (lang geleden dat ik hem vast had) en dan gauw terug naar de bakkerij voor de taarten.

oh ja, mijn kuikens (2 x) lijken niet meer terug te komen... staan al meer dan een week op hetzelfde aantal punten. wat doen jullie, verwijderen jullie deze kuikens of wachten jullie ook af.

15. enk52

Succes met je taarten Rita, ik heb er nog 100 nu.

Freedom, je kan die extra schelpen ook later openen. Als je het maar doet voor de maand om is.

Als mijn kuikens te veel zakken verwijder ik ze. Meestal zijn ze dan gestopt met spelen al kunnen ze nu ook op vakantie zijn.
    Van 1 kuiken kreeg ik netjes een berichtje dat die weg ging.

16. -freedom5555-

Doj en Enk dankjewel voor de reactie, dan laat ik die 2 grote nog even staan.......

17. enk52

PLINK PLOINK

Bomenhandel

18. doj34

doj34 Forum freak

ik heb even gekeken en het is beter om de taartbonnen op te maken, zelfs foute taarten maken, dan krijg je meer.
    dus ik ben nu lekker fout bezig.... dan ben ik al blij met wat ik krijg.

19. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag,
    ik benijd je niet dat je nog zoveel taartbonnen weg moet werken. Gisteren had ik er 60 vond dat een hele klus, maar het was het wel waard, kreeg leuke cadeautjes.

20. enk52

Dat vind ik ook Agnes dus af en toe doe ik er maar weer 10.