Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja gelukkig wel

ik heb net de laatste waaiers ingeleverd dus dat is ook een mooie wat de tijd aangaat:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Altijd fijn als er weer wat de kelder in kan:)

3. Hesje

ja weer wat extra puntjes, nu is er even niets meer in te leveren
    1 boom van iets gaat ook niet zo hard, maar dan ineens heb je er genoegxD

ik moet nu veel blauwe bloemen hebben maar die duren wel een poosje;)

krijg je nog katjesknuffelaars vandaag?

4. enk52

Ze zijn vrijdag nog geweest. Misschien dat ze even naar oma komen. Daar zijn ze ook al lang niet geweest.
    En binnenkort druk met het huis.

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

geen picknickweer maar wel soep blijkbaar.... er spettert namelijk een bij in de honingsoep bij mij.
    tja die bonnen van de taarten... daar ben ik ook nog een tijdje zoet mee. Ach dagje binnen zitten is vandaag geen probleem.
    hier heerlijk alles open zodat de overtollige warmte eruit kan.

(net een maanbeer uit 4 kortsnuitberen geoogst, ook niet verkeerd)

prettige zondag allemaal.

6. Hesje

wat heb je weer een mooie uitkomst Rita

nog bedankt voor het sv
    ik zat net taarten te maken, voorbeeld weg dus maar wat op de gok gedaan had ik er toch nog 1 goedxD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,
    Hier ook alle bonnen weggewerkt, gisteren reeds.......
    Juist ook de dozen van de poezen in de kelder gemikt.....

Geen slecht idee doj van soep te maken, alhoewel maar dan liefst zonder bij erin.:D

hesje hoe doe je dat voorbeeld kwijto_O het is toch schrijven en meteen maken.....:oops:

Moet in weze ook nog aan de flotto catalogus beginnen hihi.....maar heb het zo niet begrepen op tijdquests....:music:en zoveel punten levert dat ding niet op.....

Heb nog maar wat konijnen in het motel gemikt, had er 2.120 :wuerg: ook al veel verkocht op de markt onder de prijs, gaan ze goed. Zo heb ik men 3 miljoen bd terug van het kopen van mest van een vorig event.....

Hier ook, grijs en koud......:cry: en blijft gans de week zo.......dus laat ik de warmte binnen zitten......alhoewel komt hier geen zon binnen, aangezien overhangend dak is......

O ja, kwam in weze men buren bedanken voor het vele supervoer dat over het heg vliegt. ;)

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Eerste ronde volbracht, zit nu te twijfelen of ik de 2e ook ga doen of toch niet ;)

Ik heb nog 29 taartbonnen die zijn zo weggewerkt :p

9. doj34

doj34 Forum freak

nah, heb ik weer... gooi ik 4 mummies in het motel in de hoop een sultan te vinden... gaan ze stiekem de woestijn in.

ik heb hem gauw gevangen en naar het questhuis gestuurd en hierdoor weer de mogelijkheid om 20 keer te fokken (40 sv)

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  10. enk52

Dat heb ik ook al meerdere keren gehad Rita,

11. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Nou Meneer de tuinman daar is niets mis mee;)

Rita bedankt voor het SV.

13. enk52

Even bij moeder geweest, de prinsjes waren er ook.

Ik ben klaar met zandkastelen bouwen.:)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gefeliciteerd lea,eindelijk he?

gezellig dus heb je hun ook weer even gezien:)

15. doj34

doj34 Forum freak

gefeliciteerd Lea... knap hoor al die circuspanda's en sultans....
    ik had een gelukje... uit gewone beren een kozak... die ging gelijk naar het cafe op het plein voor een wodka... ;)

ik zit trouwens in een deja vu... ik zie regelmatig weer de carnavalsevent voor me... en dat door de taartbonnen... ik krijg hem niet onder de 100. (gelukkig is het sv op en komt er via de fok geen bonnen meer)

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Wat mij enorm intrigeert dat is "wie is de tuinman"......!! xD probeer het te achterhalen via het taalgebruik, maar heb enkel een "flauw" vermoeden. Klaartjuh, Ron, Enk en Tina zijn het niet......

17. enk52

Hier hetzelfde Rita,

Ik krijg ze nooit allemaal weg.

Owen gefeliciteerd met weer een level erbij

18. doj34

doj34 Forum freak

en ik hopen op een kaboutertje.... gniffel... ik zal zelf morgen, als ik meer energie heb, proberen de stapel weg te werken.
    Had liever een keuze gehad en dan 2 taarten ipv 3.. kost zoveel tijd.

Owen gefeliciteerd met level up.

Laatste bewerkt: 23 Juli 2017
  19. Hesje

Owen gefeliciteerd met je level up

ik heb ook nog taartbonnen

20. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond. ik ben allang klaar maar nog steeds taartbonnen. misschien ga ik er vanavond nog even voor zitten owen gefeliciteerd met je level up. hier geen uitschieters uit de beren hoogstens 1 verder maar ja ik heb dat nog nooit gehad dus zal wel ergens aanliggen. maakt niet uit we gaan gewoon verder. iedereen nog een fijne avond