Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Rita,

gezellig. Alvast veel plezier en smakelijk eten:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dat is altijd gezellig Rita

en we doen ons best;)

3. doj34

doj34 Forum freak

ik lig nog lekker in bed.. heb wel de laptop van beneden opgehaald.
    Vandaag begint hier de vakantie. Dochter mag nog even naar school om rapport op te halen.
    Zoon had hem woensdagavond al gekregen omdat hij een schoolverlater is, voor die groep hebben ze savonds een feest en aansluitend het rapport. 3 september mogen ze weer naar school (allebei naar dezelfde locatie 25 minuten fietsafstand, tja dat zal zoonlief wel eerst tegenvallen ipv 5 minuten)

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)ik doe ook gezellig mee met een kopje thee

rita,dat is wel een verschil ja 5 minuten fietsen of 25.maar hij is sportief toch dus moet voor hem geen probleem zijn.veel plezier vanavond met je uitje:)

5. Hesje

hier hebben ze er al twee weken vakantie opzitten

goede morgen bobo

ik begin ook boven maar ja voor sommige dingen moet ik toch naar beneden;)
    dus ook zonnewering buiten naar beneden
    dan blijf ik ook maar gelijk hier:)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier me aan het voorbereiden om de laatste spullen voor de vakantie naar schotland te pakken ik ben er weer over dik drie weken
    Mijn boerderij wordt gedaan en misschien dat ik zelf nog een keer om het hoekje kom kijken;)

7. Hesje

fijne vakantie Lucie
    tot over drie weken

8. doj34

doj34 Forum freak

mooie vakantie gewenst met prachtige herinneringen!!!

9. enk52

Fijne vakantie Lucie.

Schotland is erg mooi. Ik ben er een paar jaar terug ook geweest. Doe het monster de groeten als je hem tegenkomt;)

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede morgen,
    Lucie een aangename vakantie in Schotland van harte toegewenst. :)

Hesje doe jij zonnewering naar beneden? ik laat juist de zon binnenkomen ;)

11. Hesje

ik niet om deze tijd van het jaar
    hij komt wel de hele morgen binnen hè
    en vanmiddag/avond aan de achterkant
    dus blijft de zon er uit;)

12. enk52

Ik doe ook het scherm omlaag voor de zon hoor. Veel te warm anders.

13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag lucie fijne vakantie in schotland. sai moet maandag voor 2 vaken van de 4 inburgeringsexamen doen ze is er klaar voor en in sept. de laatste 2. 1 heeft ze er al gehaald. dus maandag op naar rijswijk. ik ben aan het wachten met de beren tot vanavond.voor bb. fijne dag allemaal

Laatste bewerkt: 21 Juli 2017
  14. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

wegens een hoofd als een vergiet wil ik desbetreffenden een fijne vakantie wensen, gefeli met verjaardagen, levels up en andere leuke dingen. knuf voor wie wil en beterschap voor de zieken. ik geloof dat ik alleen zo niemand vergeet....:oops:

ook deze 2 events slaan we over hier.;)

bobo, ik las dat er op Texel een meer roze gekleurd is....weet jij daar meer van soms???:p

allemaal een fijn weekend alvast.:)
    groetjes.

15. enk52

Spannend Ria. Hoop dat het goed gaat.

Daar moest ik ook aan denken;)

16. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, die bobo... die heeft de hond in dat meertje laten zwemmen en toen had hij een dik windje gelaten terwijl hij rode bietjes had gegeten. (geintje bobo).
    Ik keek net even bij mijn fokmotels... maar nu snap ik het liedje ik zag twee beren broodjes smeren... de kast ligt vol met tickets voor taarten maar ze hebben reuze honger en dus toch maar broodje smeren.
    ik kon nog net op tijd de deur sluiten anders waren ze er nu al uitgekomen.
    Ze weten dat ze pas na 18.00 uur vrij worden gelaten... ik heb al hekken geplaatst zodat ze gelijk naar het feestplein kunnen... daar staat een circustent voor de panda en de aap maar nu mogen er ook beren komen.
    Daarnaast is er een dansvloer en een ijskoude schaatsbaan met skibaan (sneeuwkonijn maakt hier zijn holletje en een schaap dat verdwaald is staat hier te koukleumen).
    Bij deze ijsbaan wordt er wodka geserveerd omdat hier de kozakkenbeer met de ijsbeer een drankje doen.
    Heb gauw van alle spijkers en hamers en planken een extra hangar gemaakt bij het vliegveld (vliegende geit en melkwegkoe hebben daar een eigen plek evenals de rockmuis en andere vlerkies), hier kan ik de maanbeer naar toe sturen.

ofwel ik heb zin in babyboomen!

17. enk52

xD Geweldig Rita

Ik hoop nog 1 circuspanda en 2 sultans te krijgen dit weekend. Dan zijn de zandkastelen klaar.

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

:Dgekleurd water in texel:Dik weet nergens wat van hoor:music:en mijn hond al helemaal niet8),lollllll.lig hier helemaal dubbel

fricor vindt dit leuk.
  19. enk52

Heb je dat niet gehoord dan Bobo? Het is echt waar hoor. Nadat jij weg was.

20. doj34

doj34 Forum freak

dit plasje is het bobo!