Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik moet er nog wel uit om boodschappen te doen, dat doen we normaal op de fiets (bij gebrek aan een auto) maar m'n zusje komt dus dan kunnen we weer een keer een héle grote boodschap doen. Lekker weer een flinke voorraad aanleggen :D

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is dan lekker meegenomen. Hier 2 supermarkten op steenworp afstand (heel winkelcentrum). Dus bij zware boodschappen leen ik even een winkelwagen die ik dan natuurlijk weer netjes terug breng;)

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

dan ben je 1 van de weinige lea. ik heb ook een winkelcentrum op een 1/2 km afstand maar je ziet overal wagentjes staan

4. sinkieboy

Hier zijn ook wel 2 supermarkten in de buurt hoor maar de wat goedkopere is wat verder weg...dus dan is het af en toe wel handig als er iemand bereid is om even te rijden om wat voorraad in te slaan. Normaal doen we dat ook op de fiets maar met de auto kan je net iets meer meenemen zal ik maar zeggen :p

5. muts70

muts70 Veteraan

pfffff, ik ben er nog niet helemaal bij geloof ik.:oops:
    eet ik me misselijk in de ambachten, zelfs een pinkie er achteraan, netjes knechtjes van couponnetje aangezet en dan oogst ik mijn hoofdakker zonder dat ik fase 1 aanzet!!!!! :cry:
    gelukkig kwam ik er na 1 veld achter en toen gauw aangezet. rest ook geoogst en nu ruim 12.000 punten binnen. nog niet alles was klaar, dus zometeen de rest. en dan hopelijk vandaag nog 2x kort gewas, morgenochtend lang gewas en dan eens kijken hoeveel punten ik dan nog nodig heb!

6. enk52

Je bent niet de enige hoor muts en dat ga je nog redden.
    Hoe is het verder bij jullie?

7. muts70

muts70 Veteraan

gaat wel goed hier hoor lea.
    mijn moeder gaat goed vooruit, elke dag een aantal therapieen dus die is 's avonds wel moe! en ik ook trouwens:music:

ben gisteren met mijn zoon naar huisarts geweest vanwege knieblessure. heeft hij een aantal maanden geleden opgelopen en verder niet veel last van alleen bij intensief trainen. maandag kreeg hij ineens een pijnscheut terwijl hij een rare beweging maakte, dus maar even langs de dokter. 2 weken niet sporten, gymen of vreemde fratsen uithalen. als het daarna niet verbeterd is, even afspraak bij fysio maken. was in ieder geval niet iets in de knie gelukkig, maar peesaanhechting. hebben kinderen in de groei vaker last van, dus even uitkijken met belasten.

8. sinkieboy

Ik maakte dezelfde fout en heb het idd al meer op het forum gelezen...dus je bent niet de enige ;)
    Je gaat het vast en zeker redden!!

9. muts70

muts70 Veteraan

tja, we zijn dan iets te gehaast he...........:p

10. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede middag

[​IMG] [​IMG]
    Koffie/thee tijd :D
    ik heb denk ik het winkelcentrum het dichtste bij zitten :p

11. enk52

Beterschap voor hem. Is hij nu aan het groeien?

Hallo SB, Nog dichterbij dan bij mij?
    Dan moet je er al bovenop wonen8)

12. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Dat is nu precies het geval, ik hoef alleen maar na beneden te lopen en ik sta in het winkelcentrum :p

13. enk52

hihi, ja dan win je het. Dichterbij kan nietxD

14. sinkieboy

Goedemiddag SB, lekker bakkie koffie en dat koekje sla ik ook niet af :)

Edit:
    Ja dat is helemaal makkelijk...dan hoef je je niet druk te maken hoe de boodschappen in huis krijgt! lollll

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Grrr, werd hier al kiele kiele, voor het oogsten niet gekeken tot hoe lang wortelbrood werkte en die was dus al afgelopen en daar kwam ik na het oogsten achter. Heb nu op bahama's grote akkers met SM en lange gewassen, als het nodig is dan die ook nog maar op andere velden. Durf namelijk niet op morgenochtend te rekeken, want was er vanmorgen op tijd af en meestal op zaterdag niet.

Groeten Detje

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

:cry::cry:als dat over de fansite gaat miekje, hoe moet ik dan het event spelen :wuerg:(terug spook van de opera doen ......:sleepy:) maar heuu level één in 6.23 uur afgehaspeld(alle velden waren wel al één maal klaar hoor).....allemaal gewassen van 8 uur met water.....en klaar is kees....wel alle huisdieren aan bij eerste oogst en cat +WB + paasjam.....dan waren de slotjes op o_O

hoop dat iemand hier wijs uit geraakt, uit die tekst, ikzelf dus niet......:music:
    edit / klaartjuh hier noemen ze die slappe thee : pipi de vache :D

17. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Kijk morgenvroeg wel even voor je ben er om 6.00 uur toch al uit bed moet werken.

18. enk52

Ik begrijp je nog steeds hoor Freedom en je gaat toch prima, zelfs zonder tabelletjes.;)
    Waarschijnlijk heeft Ron straks de goede lijmtube wel gevonden en staan ze online:)

19. muts70

muts70 Veteraan

ja lea, hij is weer aan het groeien. dus zal wel goed komen met zijn knie. gewoon even rustig aan!

20. detje81

detje81 Forum-overlever

Probeer het eerst met deze noodsprong nog even op te lossen, maar mocht ik net paar EP te kort hebben dan hou ik me aanbovelen Syrah.

Groeten Detje