Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

ik ga er ga er vanuit dat je gewoon per keer zes van die flyers kan inzetten, dus instant oogsten. Maar weet het niet zeker, ben nog ziet zover:oops:

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

haha ik ook niet hoor lucie :) maar ik denk alvast lezen hoe het moet, zodat ik niet op het laatste moment erachter kom dat ik het toch beter anders had kunnen doen.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan inderdaad per uur verkorten dus als je 6 folders inlever dan is het klaar. Dus kijken hoe je het beste uitkom met je tijd en ondertussen zoveel mogelijk folders maken.

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen,

Je kunt inderdaad 6 flyers inzetten en dan is de 6 uur voorbij, Ik ben al wel zo ver dit keer. Moet nog 13 recensies dan ben ik klaar.
    Voor die mensen die mij wat sturen: ook ik zou graag schelpen hebben.

Fijne zondag allemaal.

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

oh mooi!

6. LucieSchreurs

Oh mooi om te horen Agnes. Dan is er nog hoop;)

7. touristikaya

touristikaya Forumleerling

Moet trouwens nog wel even zeggen dat ik dat van het lasergamen met die jongens van het vrijgezellenfeest een heel rare zaak vind.

Ander account.

8. doj34

doj34 Forum freak

mijn man en ik hadden er een rot gevoel vooral tijdens het spel dat ze binnen waren... Wij zijn verantwoordelijk voor 8 meiden waarvan 7 niet van onszelf. ik heb dus op facebook 1 ster gegeven met uitleg waarom zodat andere groepen er rekening mee kunnen houden dat ze groepen samen voegen... (moet er niet aan denken dat deze grote mannen met 8 jarigen waren gekoppeld)

9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Rita je hebt helemaal gelijk, van mij kregen ze ook geen goede recensie, hoe goed het verder ook was. Deze actie verdient geen schoonheidsprijs.

10. detje81

detje81 Forum-overlever

Iedereen bedankt voor de lepels. Heb de di's binnen. Kwam er alleen achter dat ik zeven gewassen te weinig heb, dus daar staan nu twee grote velden met SM van. Nu verder sparen met de bloemenslingers

Rita inderdaad niet leuk dat ze met zo'n groep gecombineerd worden.

11. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag dochter ook klaar bedankt allemaal namens haar. fijn detje dat je het ook gehaald hebt. nu muts haar zoon nog. agnes hoeveel van die flyers moet je maken dan in het geheel?

12. LucieSchreurs

Hier nu ook begonnen aan de recensies
    Als ik het goed heb krijg je de eerste cadeau en vervolgens moet je er 34 afkopen als je wilt.

Zou je die totaal willen afkopen dan is dat 34 x 6 x 6 schelpen = 1224 schelpen en 34 x 6 x 45 = totaal 9180 bamboe, dat lever dan 204 flyers

Nu hoeft dat niet helemaal, aangezien je op een gegeven moment zal moeten wachten tot je weer gewas en DI hebt, bovendien slaap je 's nachts:p

13. the_liberty

daar slaap je 's nachts toch niet meer van? van die 1224 schelpen? hahahahaha

14. LucieSchreurs

Ik denk dat ik van die schelpen nog wel nachtmerries ga krijgen:p Maar ik bedoel dat je dan die recensie er gerust zes uur over kan laten doen, scheelt je toch weer 6 flyers of te wel 36 schelpen die je mag verzamelen

15. the_liberty

ja begreep ik lucie maar toch ik denk dat iedereen aan de schelp gaat dadelijk

16. LucieSchreurs

haha, dat denk ik ook. Nu zijn schaal en schelpdieren lekker maar 1224 stuks?

17. fricor

fricor Commandant van het forum

nope, niet iedereen hoor. :p

al dat gereken en stressgedoe, ik ben er klaar mee xD
    en schaal en schelpdieren lust ik geen eens.
    dus stuur die drops maar naar iemand die wel meedoet ipv naar mij.;)
    fijne zondag allemaal.

18. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

bedankt voor alle dropjes lieve kliekjes, de laatste 2 soepjes zitten in de molen!
    ondertussen bijna genoeg gewassen verzameld voor een 3e vleermuisgrot, dus goed bezig hier :p

en nu weer verder met de bloemenslingersverzameling.... ik heb hier al wel de muntcocktails en de welkomstcadeautjes ingeleverd. alleen nog de bloemenslingers en dan nog die folders, maar we hebben nog even....
    op account van muts70 alles ingeleverd en al even bezig met de folders.

19. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

super, fijn dat je het gaat halen! Ik zal je van die oude accounts morgen een bloemenslinger sturen, alle beetjes helpen

muts70 vindt dit leuk.
  20. LucieSchreurs

Hier nu twintig recensies bij elkaar en weer terug naar de het tropische eiland

-freedom5555-, bobobear en fricor vinden dit leuk.