Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee Jayden doet heel lief tegen ze. Heel lief aaien maar later deed hij dat ook met zijn voet. Het katje bleef rustig zitten.
    Ze hebben wel namen maar die wisselen nog een beetje dus nog niet definitief.

Ik heb ze net maar even in de gang gezet want ze vlogen zo hard over mijn bankstel. Nu liggen ze te slapen op de trap.

omaagnes55 vindt dit leuk.
  2. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

vliegende kittens xDxDxDxD

Prachtige verhaaltjes weer.
    Fijn dat je weer thuis bent Bobo.

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

joeeehoeeeeee de draak :) eindelijk.. hij heeft toch een hoop naar me zitten lachen vanuit dat rad en vangen ho maar.. maaar hij is in the pocket.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gefeliciteerd met je draak yvon.:)

oma agnes,ik zag door jouw reactie van vliegende kittens dus echt die kittens vliegen.ja ik heb een levendige fantasie hoorxD

ik ben ook wel weer blij dat ik thuis ben,maar nu is het alweer dat het lijkt dat er een bom is ontploft in mijn huis,.alle tassen en spullen liggen weer overal.maar nu even geen fut meer om op te ruimen,komt morgen wel.nu eerst maar eens wat te eten gaan zoeken.

ik ben nu met de welkomscadeaus bezig,gaat best wel lekker als je een voorraadje hebt van alles.molentje draait wel overuren zo:music:

ik zag net dat ik nog 2 vleermuissoepies moet maken dan heb ik die ook voltooid.dat wordt dan toch morgenochtend want heb er nu lang gewas op.

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja drie van die tornado's door de kamerxD
    kunnen ze al op de bank Lea?

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat ken ik Bobo na een vakantie.

En die kittens lijkt echt wel of ze vliegen hoor als ze achter elkaar aan racen.

Yvonne gefeliciteerd met je draak.

Ik hoop straks alle munt te hebben en dan alle cocktails te kunnen draaien. Dan morgen verder voor de cadeautjes. Daar heb ik nog niet voldoende drops voor.

Ja ze klimmen zo op de bank Hesje maar dat is bij 2 echt klauteren maar dan wel heel snel. Echter wat minder voor mijn bankstel, daarom maar even in de gang verder stoeien.

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Wat een schatje :inlove::inlove:

bobo welkom back home.

doj proficiaat met je dochter.

en voor de rest weet ik het niet meer. wel vliegende katten bij Enk.......:)

detje81 vindt dit leuk.
  8. doj34

doj34 Forum freak

nog maar 8 soepjes... 3 bloemenslingers alleen.. heel veel muntthee gniffel..

toch snap ik iets niet... waarom een SNEEUWkonijn winnen bij het gewone rad als we met een zomers event en schelpjes bezig zijn in hartje zomer.

Moet zeggen dat die feniksen op het land best leuk zijn, maar draai nu dagelijks aan het rad om niet te veel draaien te krijgen. (heb gelukkig niet alle feniksen tegelijk geplaatst/klaar)

9. Aloryan

ja tegenwoordig moet er wel regelmatig een slinger aan het rad!!

wat ik pas echt niet snap is al die perzik xxl terwijl je nooit een gewone perzik kan draaien.

10. doj34

doj34 Forum freak

dat is me niet eens opgevallen maar ik vind/vond het wel gek dat ik meer XXL dan gewone bomen had van bepaalde soorten... nu snap ik het.
    ik heb ongeveer een jaar geleden tijdens een ruilevent meerdere vleermuis rood tegen een gewone vleermuis geruild. (had namelijk 30 rode en 6 gewone)

11. flower-power89

flower-power89 Forumleerling

Goedenavond iedereen,
    ben nieuw wat een gezellig spelletje ,,
    jullie zien me vast her en der rond hangen of blijven plakken;)

12. Aloryan

haha ik heb maar 1 vleermuizenstal , wel een neon :p en kraaienstal heb ik nog niet eens... geen tijd voor op volle maan om die te sparen.. :)
    ik heb wel kraaien door het kratje dus dat komt goed uit.

probeer wat volle maan quests weg te werken.. en ondertussen hoop ik op genoeg lepels :)
    Inmiddels 2 hutten opgebouwd.. vanavond hoop ik weer een bak munt te hebben voor de drankjes, want die molen moet aan het werk :)

hoi flower power.. ik heb je toegevoegd als buurtje.. je kan in dit spel wel wat goeie buren gebruiken. zeker als nieuwe speler..
    als je opstart tips nodig hebt roep je maar ik ben pas weer van 0 in top speed gestegen dus kan je wel wat tips geven.

13. flower-power89

flower-power89 Forumleerling

dank u wel gezellig dan ga ik aan de bel trekken gaat goed komen :)

14. Aloryan

krijgen jullie mysteriestallen bij volle maan??? ik heb nu in totaal 2 krokodillen stallen gehad.. (althans de mysteriestal niet de kroko zelf) maar vroeg me af of ze bij iedereen schaars waren.. vind ze leuk die kroko's. hopen dat we er nog 1 krijgen.

15. doj34

doj34 Forum freak

Hoi flower power,

welkom in het kliekje.
    Als het goed is kan je ook een mentor krijgen, die kan je dagelijks een cadeautje toe stoppen.
    volgens mij moet je dan in het woonhuis zijn.

yvon, ik heb de middelste twee hutten, welke heb jij?

ik heb geloof ik nog maar 1 myst. stal en 2 stekjes.. maar dat zal ik zo eerst even nakijken.

16. Aloryan

ik heb de linker twee hutten! hihihi duidelijk andersom geboert dus kwa gewas :)

17. doj34

doj34 Forum freak

ik hoop na vannacht de linkse hut te kunnen doen, vannacht beide velden met dat groene gewas... sorry naam vergeten...

18. Aloryan

ja ik heb nu nog een lichting munt gedoe staan. en vanacht doe ik toch ook de lange erop.. hebben we nog nodig voor die laatste affiches. en dan morgen die korte heel de tijd voor de molen producten.

19. doj34

doj34 Forum freak

morgen en overmorgen weinig tijd voor laptop dus moest het vandaag vooral doen.

20. Aloryan

morgen en overmorgen ben ik ook de hort op. morgen even een dagje met de kleine op stap en dan zondag naar vrienden. maar gelukkig is het een lang gewas.. dus kan wel even oogsten.. meestal kijk ik dan gewoon even hoe lat hij klaar is en hoppa even gauw op de phone.. en dan doe ik alleen degene voor het evenement.