Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dat blijft elk jaar toch spannend
    ik ben altijd blij dat hij bericht geeft dat het goed is:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat geloof ik graag Hesje, je wilt liever niet dat er een operatie moet volgen.

3. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

hier nog 12 soepjes en druk op baha.

Vanochtend bleek dat zoonlief voor het laatst een gesprek had in het ziekenhuis.
    Hij is heerlijk dingen aan het afronden. Na de zomervakantie gaat hij naar een nieuwe locatie en hij heeft er zin in.
    Nieuwe leerkrachten, vakken die hij zelf heeft gekozen op een paar verplichte "niet leuke" vakken na.
    Aankomende week is het boeken inleveren en rapport ophalen en dan mogen ze hier ook met vakantie.

Bobo, wat is het snel gegaan, jouw vakantie.
    Mama veel plezier!
    Agnes spijtig dat het zo plotseling voor jou het pensioen in zicht is. Vooral omdat je dan net niet de 25 jaar vol maakt.
    Daarnaast krijg je nu wel extra tijd om te genieten van je gezin, hobby's en natuurlijk het farmpje.

Hier wordt door dochter de benedenboel goed onderhanden genomen... morgen verwacht ze 8 meiden en gaan ze bowlen en lasergamen.
    Daarna mag zondag de familie langskomen.

4. enk52

Goed geregeld Rita en gezellig vooruitzicht. Is ze morgen jarig?

5. Hesje

O Rita helemaal vergeten maar [​IMG] met je grote dochter

en fijn dat het met je zoon ook weer beter gaat

lekker vakantie houden

nee Lea 1x zo'n operatie is meer dan genoeg hoor:oops:

6. doj34

doj34 Forum freak

ja morgen is ze jarig... maar Hesje alvast bedankt!
    17 jaar geleden waren het ook dezelfde dagen, geboren op zaterdagochtend.

7. Hesje

ik heb het veranderd stond hier op de 14e:oops:

8. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, ik wist dat Lea een lijstje had, maar jij ook dat wist ik niet.

ow ik ben toch een dommie.... heb ik howies staan ze op de gewone boerderij.... terwijl ik droppies uit baha nodig heb... gauw verplaatst.

9. Hesje

ja overgeschreven;)

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede middag allemaal,ik ben weer thuis.iedereen weer bij hun eigen huis gedropt en nu pas binnen.tuurlijk gelijk even oogsten he,hoezo verslaafd:p

maar,kan iemand mij even kort uitleggen hoe het baha event in elkaar zit,want ik lees het wel maar ik snap hem even niet hoor.het dringt niet door

11. Hesje

eerst zaaien en oogsten bobo
    van de kortste bloemen moet je met water en suikerriet
    muntcoctail maken en inleveren

de langste moet je zo inleveren

bloemenslingers ook zo inleveren

dan nog cadeautjes maken van de coctail schelpen en bloemenslingers

heb je dat allemaal gedaan mag je voor de wolkenrij 35 recensies maken van schelpen en het lange gewas

12. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedendag

Ten eerste knuffel voor wie het nodig heeft en gefeliciteerd indien van toepassing. Heb wel bijgelezen, maar wil geen namen door elkaar halen daarom maar even op deze manier.

Wat gaan jullie snel met de vleermuizen ik moet nog 25 keer soep maken. Zit hem voornamelijk op de di's. Dus ben benieuwd of ik dat ga redden.

Dan nog even een foto van ons vriendinnetje

fricor vindt dit leuk.
  13. diditje

diditje Junior expert

hoe komt het dat ik mijn wolkenrij niet kan openen en zodoende niet kan oogsten
    dank u

14. enk52

Welke wolkenrij bedoel je diditje? En zitten er slotjes op? Dan is hij nog niet klaar.

Wat een schatje Detje. Die is ook aan het onderzoeken.

detje81 vindt dit leuk.
  15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

lief beestje zeg :) in de toettoet garage :)

ik moet ook nog behoorlijk wat soepjes hoor! ik zal je een dropje sturen nog.
    snijder volgens mij ook nog..

de rest kan zomer kados toch??

wat een dag hier.. alles liep anders dan anders totaal geen relaxte vrije dag.. nu met een duf hoofd op de bank, maarja wel lekker geboert hoor dat wel.
    morgen denk ik even met de kleine samen op stap. die heft tenslotte vakantie en gaat vanaf zondag even logeren. wel leuk om nog even wat samen te doen. de oudste 2 die vermaken zich prima zelf.. die zie ik meer niet dan wel.

detje81 vindt dit leuk.
  16. Hesje

Detje wat een schatje is dat ook

17. detje81

detje81 Forum-overlever

Bedankt voor de leuke reacties. En ja inderdaad de toettoet garage. Is hier zeer in trek bij Jelmer, maar nu dus ook bij Nala. Ze zit er regelmatig op of in.

18. enk52

Die garage is Senn ook zo gek op en op de autootjes ervan. Jayden heeft de trein maar die hebben ze nog even weg gezet tot ze in hun eigen huis zitten.

Ze waren hier vanmiddag nog om aan de poesjes te wennen. Ze aaien ze nu. Fleur vind het nog wat eng maar doet het nu ook. De rode komt gewoon bij ze zitten, dat wordt echt een schootkatje.

detje81 vindt dit leuk.
  19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

:inlove:.....:inlove:zoooo schattig

dank je hesje voor je uitleg.ik ben nu de muntcoctail aan het maken,wil ik die welkomscadeaus maken,heb je daar ook die muntcoctail voor nodig.als ik dat wist had ik allang begonnen met die molenprodukten maken.maar nu ben ik weer thuis en kan ik me weer volop op de events storten:p

20. Hesje

Leuk Lea ze gaat er wel aan wennen
    Jayden hang zeker aan een staartje?
    hebben ze al namen?