Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Oma Agnes dat is zeker een grote verandering, maar wel fijn als je er aan gewend bent denk ik.

Ow nog maar 38 nachtjes SinkyxD

Hier nog 20 soep.

sinkieboy vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik nog 7 soep

en 19 soep nu langere gewassen gezet

3. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ik moet nog 21 soep en ik heb ook nog niet voldoende eventgewassen, heb tussendoor diverse keren wat langers gezet omdat ik wat langer weg was. Zal wel lukken, we hebben nog even.

Van het nieuwe event snap ik ook nog niet veel, maar alles staat er op met de nodige mest etc. allerlei lekkernijen gegeten, drops vielen niet tegen. o_Ok daar gaan we zien waar het schip strandt.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

het is tamelijk bewolkt hier, maar een stuk beter dan gisteren.

door gebrek aan knechten en motivatie en andere dingen aan ons hoofd , slaat deze familie het resort-event ook over.
    ik heb al een ontstoken en overbelaste vinger er aan over gehouden...
    de bios staakt ook meest van de tijd.

vollemaan hoef ik nog maar 7 x soep te maken en gewas over.
    laatste griezel-coopqueest ook alleen nog maar slijmmonsters inleveren, dus lekker bezig met die gewassen voor het voer maken en alle bomen erop.

heel veel succes voor wie naar het resort gaan.

omaagnes, vreemde bedoening zo op je werk. zal je wel even de tijd nodig hebben om dit te verwerken.
    sterkte ermee hoor.

leuke foto's van puppy's en kittens zag ik voorbij komen.

verder weet ik het even niet; er gebeuren rare dingen op het forum. boerinnen die plots er mee stoppen waarvan je het niet verwacht en zo...
    ik denk maar zo dat het spel zijn langste tijd heeft gehad....
    voorlopig boeren we hier rustig door, ik wil kliekje nog niet missen...
    groetjes en knuf.

sinkieboy vindt dit leuk.
  5. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Helemaal mee eens fricor, gebeuren rare dingen. 2e Partij goederen staat er op.

fricor vindt dit leuk.
  6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede avond,

de tuin o jeetje de tuin, is uitermaaaaaaate blij met de regen.......moest "onkruid" nu goud zijn, dan was ik steenrijk xD
    spijtig is het dat niet en een regelrechte ramp.....

hier event van de vleermuizen om 16.50 uur in de kelder gekieperd(moest natuurlijk een half uur naar de wolkenrij gaan zoeken:wuerg:)........nu zit ik hier met een teveel aan gewas.....hoop dat de vleermuizen nog wat opleveren.

maaaaar dat nieuwe event........oké van 1 tot 4 gaat nog, maar hoe ik aan die bezoekerrecensie kom is mij een raadsel.o_O

er gebeuren dus inderdaad rare dingen......spelers die fanatiek waren stoppen plots......maar eerlijk gezegd : het is zomer en een mens moet buiten weze......maar als fanatiekeling ga je automatisch zitten gamen......het zou wenselijk zijn als ze in de zomerperiode minder events deden of toch zeker niet tesamen......
    zoals fricor aangeeft : een onstoken vinger van het klikken, dat is het nu ook niet meteen hé.......heb gelukkig knechten, anders was het zeker voor mij niet te doen......

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

[​IMG] Bezoekersrecensie

Na het voltooien van de eerste vier opdrachten krijg je een nieuw eventscherm waarop de bezoekersrecensies binnenkomen.

De eerste krijg je direct al na het voltooien van je 4e taak (eventueel een keer je scherm verversen). Deze kun je oogsten en gaat dan naar je voorraad van bezoekersrecensies.
    Na elke keer dat je oogst duurt het 6:00 uur voor de volgende recensie geoogst kan worden. Maar... je kunt die wachttijd verkorten door resortfolders uit te delen (knop links van de oogstknop).
    Elke resortfolder verkort de resterende tijd met één uur.
    En nee, de verkorting blijft niet staan voor de volgende recensie als je teveel inlevert.

Resortfolder
    45 reuzenbamboe
    6 gevlekte schelp
    0:01:00Farmmolen en Bahamaramamolen
    Ik hoop dat het zo duidelijker is freedom

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik geloof het wel hoor Lea

we zien wel hoe het loopt
    want het kost toch veel tijd heb ik begrepen
    we gaan er gewoon voor
    en zoals fricor zegt spel op een laag pitje en je hebt altijd je kliekjesvrienden nog
    hier is de bios ook dicht

nog 2 en 10 soepjes

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Soep is klaar, ga nu nog even door voor de extra's.

Ik kon net 1 film kijken, af en toe zijn ze er dus wel.

Het nieuwe event wordt zeker nog hard werken. We gaan er gewoon weer voor en dan zien we het wel.

10. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

weeeekend!!!

en tjee het is giga druk op de boerderij..

ik hoop dat ik het event haal op volle maan, heb echt te weinig drops.. en dat terwijl ik er af en toe supermest tegenaan gooi. en lange gwassen op de nacht.
    en opbahama is er ook van alles aan de hand..

kleinste maar eens naar bed en dan een steruglezen en kijken hoe het er voor staat op de boerderij.

oh agnes wel gek zeg dat je dan ineens geen baan meer hebt.

en lees dat ik niet de enige ben die wat moeite heeft met desoep.

op bahama nu alles staan. ben wel echt helemaal kwijt wat ik nou voor kadootjes moet sturen met al die events...

Laatste bewerkt: 13 Juli 2017
  11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjwel enk, dus maw. ik kan het nu nog niet zien??

12. Aloryan

nee dat komt pas later, geowon eerste die eerste 4 leveren..

oh bah nog 20 uur en dan verloopt de wac weer.. gelukkig nog 2 gehad op de zomer kalender. kan echt niet wachten tot ik het zelf kan maken. gelukkig stoppen jullie mij soms wat toe want zonder wac zijn die evenementen volgens mij niet te halen.

de boerderij draait wel overuren momenteel.. heel veel evenementen, vroeger zat er veel langer tussen toch?

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  13. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

[/QUOTE]
    Vroeger vonden we dat er teveel tijd tussen de events zat xD
    Ik heb tijdens mijn busrit naar het centrum nog even baha geoogst, scheelt weer wat tijd :p

Laatste bewerkt: 13 Juli 2017
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  14. Aloryan

haha ja dat is waar snijder.. toen duurde het soms te lang.. nu gaan ze wel heel snel, kan het niet echt bij farmen.
    merk dat ik soms echt nog wat stuk loop op voorraad.. en nu dus vooral de wac.
    heb wat kostbare wolkenrijen gemist toen ik niet speelde gok ik :p

geniet wel van de game hoor! en idd ik oogst ook in de bus nog even gauw :p zodat de farm niet te lang niets doet. en probeer goed te timen.

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik kom nog even snel om het hoekje kijken.laatste avondje op texel.net bijna alles al in het busje gegooid,dus morgenochtend alleen de laatste dingetjes nog,maar daar zijn we zo klaar mee.en dan weer terug op pad.maar eerst nog wel even proberen te oogsten voor we weggaan morgen:pfijne avond allemaal.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  16. Aloryan

geniet van je laatste uurtjes bobo

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik doe mijn best,maar ik denk dat ik toch wel zo mijn bedje opzoek.niet echt om te slapen,maar wel lekker relaxen.

18. Aloryan

is ook lekker toch, ga zo ook nog effe lekker wat lezen in bed denk ik, maar nu nog even onder de levende.

19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Welk boek ben je aan het lezen ?

Heb net een pocket boek (engelstalig) uit, was een laat moederdag kado. Titel van het boek: My not so perfect life

20. Aloryan

ik ben momenteel psychologisch aan het lezen hoor :p How children Learn van John Holt.
    hij heeft een mooie kijk op educatie.

meestal lees ik wat luchtigers. :)

dat boekje wat jij nu leest klinkt als iets wat ik prima weg zou kunnen lezen. morgen naar de bieb wellicht eens proberen