Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

ik heb het klokje ook aangezet. eerste ronde 15000 opgehaald... niet verkeerd. net nog wat vollemaan questen ingeleverd zodat ik 8 keer aan het partyrad kon draaien. hoopte op SM maar kreeg SV en Susi vliegtuig vooral. Nou ja, SV heb ik straks nodig voor de stallen.
    Wie weet nog een ambacht voor het laatste slotje, je kan namelijk niet 2 keer wortelbrood doen.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi Hesje, dan kunnen we elkaar de handschudden:oops:ook ik kwam er na het eerste veld achter dat ik wel de queest aan moest zetten.
    Nou ja, vrolijk verder, we komen er wel

O ja, Goedemorgen allemaal

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

dat moet dan een zilveren slotje zijn....eerlijk gezegd geen flauw idee......kwestie van meer ep's.

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. ik heb vannacht de start aan gezet en ben op de helft. zie alleen dat je veel glinsterkruid nodig hebt. maar als je nieskruid doet heb je in dezelfde tijd meer punten. naast wortelbrood heb ik niets kunnen vinden voor zilver helaas. eevee wat fijn dat het goed gaat met je zoon.

5. doj34

doj34 Forum freak

oke dus het lag niet aan mij. bedankt Ria voor je antwoord.
    ik had het geluk dat ik hesjes post eerst had gelezen waardoor ik goed ging nadenken.
    Heb mijn stol aan de kant gegooid voor een cat. wel jammer dat de kraaien niet opnieuw aangezet kunnen worden.
    heb wel een uiltje dus die mag ik niet vergeten.

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ben ook aan het zoeken geweest maar je moet kiezen wat het meeste opbrengt.

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

jammer freedom

ik ben blij dat ik niet de enige was ;)
    maar wel blij dat ook nog iemand eerst kwam lezen xD
    als ik opgelet had was ik ook op de helft geweestxD maar ja eigen schuld

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Rita, die kraaien kan je over 12 uur nog een keer aanzetten;)

Staat er bij jullie ook zoveel wind? Voelt niet aangenaam buiten, waaide bijna uit mijn jas vandaan.

9. doj34

doj34 Forum freak

de bomen in mijn tuin bewegen nauwelijks dus ik heb hier niet echt wind.
    meestal zit er een groot verschil tussen oost en west. ben een keer in tshirt naar amsterdam gegaan en daar gauw een trui gaan kopen.

oh ja, tijd voor koffie en thee...[​IMG]

10. Hesje

hier ook veel wind

die fluit in de steigerpijpen op dak

ik heb mijn dag niet. vogelkooi schoonmaken en deurtje niet dichtgedaan resultaat een vogel voor het raam en pas teruggaat als hij wil

lekker ik ga voor de koffie

11. detje81

detje81 Forum-overlever

Hier precies het zelfde en precies het veld waar de meeste eventgewassen stonden. Nou ja, we gaan vrolijk verder.

Groeten Detje

12. Hesje

bij mij baha daar had ik net laatste huisdier geoogst

13. enk52

Lekker, ik schuif aan voor een bakkie.. Zal even in de kast kijken of ik nog koekjes heb.:)

14. Hesje

lekker, vogel weer terug heb hem maar even geholpen 8)

15. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Koekjuhs! Njam :)

Daarvoor kom ik natuurlijk altijd hier buurten, ik moet natuurlijk niet van mijn stokje gaan als ik over het forum ren.

En nu ben ik opeens nog een citaat kwijt maar ik zag thee die leek op het water wat hier in de sloot zit? :eek:

16. doj34

doj34 Forum freak

dat was deze Klaartjuh:[​IMG]

17. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Oh ja die ken ik... das brrrrrrrrr-thee :wuerg: xD

18. Hesje

hier inmiddels regen en koud

19. doj34

doj34 Forum freak

zo, de keuken is klaar de stofzuiger is al door de kamer geweest.... het zonnetje schijnt voorzichtig... hier gaat het wel lekker....

20. enk52

Goed bezig Rita, hier al gesopt ook:)

En dat zonnetje mag je wel even hierheen sturen, wil hier nog niet erg lukken