Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik kom even tussen de bedrijven door even langshuppelen.straks kunnen we het busje al ophalen,morgenochtend vertrekken we.het is alleen jammer dat je er nog niks in kunt plaatsen,anders breken ze hem mischien open.ik ben zo goed als klaar,alleen nog de laatste kleine dingetjes doen.ik heb net bami gemaakt voor vanavond,dus eten is al klaar.moeders hebben we gisteren opgehaald.ik heb wel bijgelezen hoor,alleen ben ik het alweer vergeten:oops:

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Veel plezier Bobo, geniet er lekker van. Aan de voorbereiding zal het niet liggenxD

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Succes met alles Bobo. Als eerst alles maar klaar staat.

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bobo ik zou willen dat ik morgen om een hoekje kon kijken
    hoe dat jij alles staat te regelen;)

lekker bami, eet smakelijk vanavond

ik mag/kan bijna weer oogsten:)

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

de eerste cijfers komen binnen... tot nu toe gaat het goed. Heeft gelukkig wiskunde redelijk gemaakt (6,3). hopelijk valt Natuurkunde ook mee en kan hij richting vwo.
    Hij had een slecht gevoel over wiskunde dus ben al blij met dit cijfer.
    zojuist uitslag gehad bij de neuroloog. De moeheid komt niet van het slapen. Hij slaapt een normaal patroon.
    Ondanks dat zoonlief die nacht als slecht betiteld heeft.
    Dit kunnen we uitsluiten als oorzaak, nu weer terug naar de kinderarts.
    (gisteren zag hij er niet uit, zeer flets en grauw).

Ben zelf even langs mijn afdeling gegaan en hierdoor is mijn controle een maand vervroegd.
    mag 17 juli al op controle ipv 11 aug. (het gaat gewoon erg goed met me).

Bobo, jammer dat je de auto nog niet kan vol laden. Dat zou zo'n stuk schelen.
    Heb je er wel al zin in? Ga lekker genieten van je vakantie!

6. enk52

Niet te snel willen hoor Rita, dan loop je het later op.

Onverwachts naar Sprookjeswonderland geweest met de prinsjes. Was gezellig, net niet te warm.

7. LucieSchreurs

Wat gezellig Lea, zo'n onverwachts uitje.
    Hier zijn nu alle cijfers binnen. Op biologie na alles voldoende.

Dus royaal over en volgend jaar, voor zoonlief gelukkig, geen biologie meer. Ik heb hem met van alles proberen te motiveren maar dat heeft met biologie niet geholpen. Acht ja, je kan niet alles leuk vinden

8. doj34

doj34 Forum freak

ik ken dat Lucie... hier is zoon giga blij dat hij geen geschiedenis en aardrijkskunde meer heeft... daar heeft hij niets mee.
    Hij heeft als extra vak gekozen handvaardigheid. Naast profiel NT NG (natuurkunde, scheikunde en biologie).
    tot nu toe wel 2 onvoldoendes in de toetsweek maar geen onvoldoende in het gemiddelde.

9. LucieSchreurs

goed gedaan hoor.!
    Hier is het profiel Economie en maatschappij geworden met Informatica als extra vak.

Maar nu eerst van een welverdiende vakantie genieten

10. enk52

Pittige profielen hoor maar nu zeker eerst van de vakantie genieten. Gefeliciteerd voor alle overgaanders.

11. doj34

doj34 Forum freak

hij gaat vannacht met de bus naar Parijs met zijn klas.
    Komt morgennacht weer thuis.
    zullen tussen 10.00 uur en 21.00 uur in Parijs zijn.
    dus zondag wordt een slaapdag voor hem.

12. LucieSchreurs

Wat leuk, wens hem maar veel plezier! Daar gaat het lol hebben!

13. Hesje

leuk Rita zo'n reisje

de cijfers klinken ook nog goed

gezellig middagje Lea herkent ze nu sommige dingen wel zeker

hier een heel mooi zacht regentje
    met onweersgeluiden erbij

14. enk52

Heel veel plezier voor hem Rita maar wel vermoeiend hoor. Dat zal zeker een slaapdag worden erna.

Hier nog een stralende zon Hesje, ik twijfel of ik zal sproeien. Misschien de bakken even doen en als er geen regen komt morgenochtend sproeien

15. Hesje

ja ik hoef niet
    zo'n heerlijk zacht regentje
    niks geen plensbui
    ja dan heb je het morgenochtend ook zo ggedaan

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik roetsj weer even snel voorbij,dacht dat ik al kon oogsten,moet nog twee en een half uur wachten:wuerg:

net busje opgehaald,spullen van mijn zus metteen,komen we thuis doet de helft van de electra het niet,ik nummer zoeken,zul je altijd zien,dan vind je die nooit.man zegt probeer eerst alle stekkers eruit te halen,ik dacht is ie wel goed,weet ie niet dat ik daar geen tijd voor heb,lollll.toch gedaan,en het was weer de waterkoker.ik denk echt wel dat ik weer zo een ouderwetse fluitketel ga gebruiken:phondje moest ook ondertussen extra gecheckt worden hij had vanmiddag 4 en nu 20.5.bel ik daar is een vervangend arts ow doe die insuline maar omhoog,ik zei nou weet je het zeker want vanmiddag was het 4.tegen de assistend dan.die vertrouwde het niet en die had voor mij de dierenarts van kenji zelf thuis gebeld.en inderdaad moet hij op hetzelfde blijven.begon die vervangende ook over de doppertjes,ik dacht waar gaat het hier over zeg.maar goed dat ook weer gehad.nu even hondje weer uitlaten en de laatste dingen regelen en dan lig ik straks voor pampus.fijne avond allemaal.ik denk dat ik jullie morgen nog wel even snel zie voor ik vertrek

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond........

Maar bobo toch, wat een gedoe voor je op vakantie vertrekt........probeer ginds toch wat te relaxen...... !

Proficiaat aan allen met de behaalde resultaten bij de kids.

doj, hoop dat ze het vinden van je zoon.........en hou jij je zelf maar en beetje kalm, anders heb je levenslang de gevolgen van NU niet genoeg te rusten.

En indeed een "mooi" regentje met nodig gedonder, was het niet zo dat ik juist onderweg was, en men wasgoed buiten hing te drogen.....xD meteen doorgereden ........en alles binnen gehaald.

18. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedenavond

Kom ook nog even binnengevlogen.
    Bobo veel plezier en geniet ervan.
    Sinkie, beterschap voor je hubbie en ahhh wat een lieve foto

Heerlijk LEa, er even tussenuit. Fijn dat het er goed weer voor was

Zie mooie cijfers voorbijkomen, fijn dat het de goede kant op gaat. Hier weinig stress, wiskunde tentamen opnieuw gemaakt, van 5.7 naar 8. Met dank aan neefjes die hem nog even extra uitleg hebben gegeven:)

Koffer staat hier gepakt. Vertrek morgen al vroeg naar Schiphol voor een weekend Londen. Met als hoogtepunt de allerbeste band. Zaterdag avond naar concert van U2. (Klaartjuh en Freedom , zal extra namens jullie genieten)

Fijne avond en tot....

sinkieboy, -freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

Ben jaloers....Daar had ik ook wel willen staan. Ach North Sea jazz zondag is ook niet gek:inlove:

20. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

veel plezier Mama en ook Lucie.
    hier regent het en het flitst dus zal ik zoonlief maar even naar school brengen (8 min. afstand).
    het is lastig als je al nat de bus in moet.

LucieSchreurs vindt dit leuk.