Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Leuk dat ze het thuis leert Yvonne........hier zeiden men ouders simpelweg : riskeer het niet met een "buis" naar huis te komen !!! (was dan ook in de humanoria een vrij rebels type, dat zich niet aan de regeltjes kon houden......moest dan ook op een bankje achteraan zitten, alleen......deerde me niet, kon ik doen wat ik wou....(deed ondertussen ook muziek tesamen vanaf men 14de in conservatorium)
    Een buis = een onvoldoende van punten, zodat je oftewel her-examen(ja het noemde her-examen in mijn tijd) mocht doen, maar als je teveel buizen had, moest je het jaar overdoen.
    Heb maar één keer een buis gehad nl. van godsdienst......:music: ben ikzelf met de directrice gaan praten waarom en hoe en wat

Yvonne enkel dure bomen zetten, als die al hebt.....dure bedoel diegene die veel punten geven.......dus een appelboom is te weinig ook met upgrade, men gaat uit van de basiswaarde :(

Heb hier ook de stallen binnen, met de bizon, die van de "krokodil" (palladium) staan er blijkbaar niet bij, spijtig......

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hopelijk komt er een bizon uit je stallen freedom!.

haha lekker rebels hoor! ikv al wel mee, de kleinste is ook heel rebels. ach ja

En tja scholen haha ik heb er wel een mening over. maarja de kids moeten er heen, ik vind dat ze zoveel kwaliteiten van kids kapot maken, maarja. we maken er het beste van :) je hebt het toch nodig voor later.

en net als al eerder gezegd werd of je een goed mens bent is zo veel belangrijker.

3. -freedom5555-

Daar ben ik het volkomen mee eens : dat er veel kwaliteiten van kids kapot gemaakt worden......vind dat bitter jammer ! is altijd al zo geweest hoor.....hier toch bij ons ! zag het dikwijls van leraars en leraressen en dacht bij mezelf : waar zijn jullie in godsnaam mee bezig ! Het gaat hier wel om de verdere verloop van een mensenleven hé.......

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen
    Ik dacht dat het bij de bomen alleen om de lengte ging en niet om de ep Freedom(dan valt de appel er nog steeds buiten)
    Misschien da t Lea even uitsluitsel wil geven...vaast wel...
    Het is jammer als een van ons het verkeerd doet en daardoor drops mist.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

20 uurs geven inderdaad de meeste kans op drops maar denk dat bij de xxl wel de ep ook meetelt maar zeker weten doe ik het ook niet hoor. Het blijft sowieso een kans op....

6. Aloryan

ik heb bomen met veel punten gezet over het algemen, daar heb ik er niet uitzonderlijk veel van dus dat heb ik aangevuld met bomen met wat minider punten en ik heb overal zo veel mogelijk upgardes overheen gegooid. met de susi gaat het wel wat beter :p kan ik vaker oogsten. over 80 punten ofzo heb ik de wolkenrij.. moet ook een beetje vis geluk hebben natuurlijk.

hoop daarna namelijk eigenlijk nog een rij bij elkaar te kunnen sparen uit voorgaande jaar.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dankje wel Lea , ik heb gewoon alle XXL erop gezet die kan ik 2x oogsten.

8. -freedom5555-

hmm. mijn eucalyptus bomen geven niet veel DI hoor. En zijn niet bepaald de minste van duur noch EP.....

In weze zou dat moeten aangegeven worden. Van de stallen idem......het is geen garantie, van langdurende stallen.

En nu ga ik wat slapen.......zoals men jongste kat, die midden in de nacht naar huis komt(4.00uur) en begint te maiuwen omdat ze honger heeft natuurlijk.......licht nu te slapen in een bolleke, kwam trouwens kletsnat binnen........héél bizar want de oudste is steeds droog ....

9. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag
    Hier nog 100 punten te gaan voor de wolkenrij. Dus dat moet gaan lukken. Dan kijken of ik nog wat extra's binnen kan slepen.

Vandaag en morgen nog en dan zit de vakantie er helaas hier voor mij al weer op. Vanmiddag ben ik alleen met de kleine man, want mijn man is weer naar de schouwburg omdat hij aan een musical mee doet. Timon en Pumba. Gisteravond ben ik heen geweest naar de premiere. Hartstikke leuk!

10. enk52

Wat leuk Detje. Lijkt me een hele leuke musical. Wat speelt je man?

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

O Detje wat leuk

zingt je kleine mannetje al een beetje met jullie mee

net even naar het centrum geweest, het was niet zo druk als andere jaren maar toch wel gezellig

12. enk52

Was het al afgelopen Hesje of had je het gezien? Nog wel droog?

Hier wel nog steeds.

13. Hesje

ik heb er rond gelopen brug over de sluis lag er
    dus kon helemaal langs de haven

bakje kibbeling gekocht
    het ging weer spetteren dus fiets weer opgezocht en naar huis

er lagen buiten de haven nog een paar stoomschepen
    kon je een stukje meevaren

Laatste bewerkt: 1 Juli 2017
  14. enk52

Klinkt gezellig. Hier zijn over een paar weken de waterweken. Elke havenplaats komt dan aan de beurt

15. Hesje

ook heel gezellig om rond te kijken
    het word lichter nu:)

16. detje81

detje81 Forum-overlever

Hij speelt volwassen simba en zingt het lied lang is de nacht
    En de kleine kerel zingt sommige liedjes al een beetje mee, zoals hihihi hahaha in zag twee beren. En bij muziek doet hij vaak de handjes omhoog en heen en weer. Is echt gek op muziek.

LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

zo leuk als je kleine kerel zo leuk meedoet op muziek detje:inlove:

detje81 vindt dit leuk.
  18. enk52

Heerlijk is dat:)

detje81 vindt dit leuk.
  19. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Yvonne, laat anders ff weten welke rij, mocht je het niet redden, dan kan ik nog wel een item voor je scoren en dan ruilen met een ruilevent.
    Heb nog punten over:)

20. Aloryan

oh mama da's een tof idee!!
    ik ben nog lekker bezig hoor. verwacht dat ik nog wel wat visjes binnen haal, we hebben nog even toch. vast niet allebei derijen, maar hoop iig 1 rij nog compleet te krijgen.