Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier behoorlijke onweer gehad maar wel kort, net als een forse bui maar ook kort.
    Maaar het is nu 20gr buiten en dat voelt koud:oops:

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een grappig snoetje heeft dat eendje:)

vannacht gelukkig niet zo erg warm geweest

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Hesje,

Gelukkig niet. Maar eens proberen vandaag de hitte een beetje uit huis te krijgen.

Leuke theepot:)

5. Hesje

ik had tot bedtijd de deuren in de kamer open staan dus was al lekker afgekoeld
    straks gaan ze weer open

ja bijna weekeind dus maar een vrijetijds pot;)

6. enk52

Kermis was hier vorige week maar we hadden geen reuzenrad. Was maar kleine kermis.

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede morgen allemaal:)

ik heb nu ook lekker de deuren open staan.straks weer op pad dus dan moet alles weer dicht.buiten is het wel frisser,maar nog wel aangenaamd vind ik.

8. enk52

Goedemorgen Bobo,

Ik denk dat het nu ook wel lekker is buiten. Dat tropische hoeft van mij niet hoor.Een graadje of 23-24 is leuk:)

9. Hesje

helemaal mee eens hoor Lea

dus nu maar even genieten

bobo wat heb je het weer druk

10. bobobear

ach,ik moet met moeders naar het ziekenhuis voor bloed prikken en rontgen en dan wil ze waarschijnlijk nog boodschappen doen.dus het valt op zich wel mee.ik moet wel op de tijd letten want hondje moet ook op tijd geprikt worden,maar dat komt wel goed.hij gaat mee en dan laten we hem even in haar huis,gelukkig is het een makkelijke hond,dat scheelt.

ondertussen ook al mijn spullen aan het ordenen om mee te nemen als we een weekje weg gaan,is nu nog precies 2 weekjes,maar stel je voor dat ik wat vergeet.lollll

mijn zus is al half in paniek,ja dat gaat nooit passen in dat busje,en dat ik me erop verkijk.maar als we met de gewone auto gaan zit ie ook altijd propvol,alsof we voor een jaar gaan,lolll.dus ik weet zeker dat alles gaat passen,alleen wel vol.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. enk52

Dat is al lekker snel Bobo. Leuk hoor:)

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

Druk dagje Bobo, veel succes met alles

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen.........

Hier schijnt de zon volop, niks regen gezien enkel wind, niks fotoshoot met treinen xD(hier zeggen we : ze laten de rolluiken af hierboven, zijn dan wel houten rolluiken hé)........zal maar eens gaan zien of men planten (bloemen) water nodig hebben in de bloembakken.
    Blijft warm binnen, ramen staan wel open maar het lijkt wel alsof de muren ook warm zijn, zowel de binnenmuren......
    Tja baksteen houdt warmte vast natuurlijk........;)

Bobo ik zie het al voor me hoor,met dat busje.........moeten jullie zoveel meenemen?? maak maar een lijstje, dan vergeet je niets en plak het aan je voordeur de laatste dag.........ttz. de avond voor je vertrekt.......van datgene dat er last minute nog in moet........zoals de medicatie van de hond bv.......

14. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

zo, ik mocht even het huis uit. Mijn vriendin zou zoonlief rijden en hij wilde graag dat ik ook mee ging.
    Hij staat nu onder de douche de lijm en stift aan het afwassen en dan kan hij zometeen naar school.
    hier staat ook alles lekker open... 3 graden al koeler dan gistermiddag in huis.

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Iedereen succes met wat er te doen is.

Hier koelt het ook gestaag af, gaat langzaam maar kan niet teveel los zetten omdat de katten niet los buiten mogen.

16. enk52

Goedemiddag

PLINK PLOINK 5x

Hier onverwachts een dagje Artis met de prinsjes

17. Hesje

Lea wat leuk

daar was het ook echt lekker weer voor

18. bobobear

goede bijna avond maar nog net middag:p

mijn dag was weer lekker druk,maar nu ben ik voor vandaag klaar.alleen nog even kijken wat ik wil eten.ik moet ernaar kijken en dan moet het klaar zijn,hahaha.ik heb er al lange gewassen opgezet,dan kan ik na het eten lekker relaxen.morgen lees ik wel bij heb ik nu even geen fut voor.fijne avond allemaal:)

19. doj34

doj34 Forum freak

hier een partij herrie in het fokmotel.... de honden blaffen van enthousiastme en hierdoor krijsen de katten. Zij gaan dan bij het hekje blazen naar de honden. hopelijk springen ze niet over het hekje maar springen ze wel een level hoger...

20. enk52

Was zeker goed weer ervoor Hesje.

-freedom5555- en eevee60 vinden dit leuk.