Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Yvonne succes met je voet, dat is idd lastig.Hopen op een snelle oplossing.

Rita fijn dat je zachtjes iets vooruit gaat,het heeft echt tijd nodig voordat de moeheid minder word en ook veeel geduld.

Freedom leuk weer je katten, nog even en het is zij tegen jou(of is dat al/)

sinkieboy vindt dit leuk.
  2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!!

Yvonne sterkte met je voet en hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is!!
    Wat fijn Rita dat je heerlijk geslapen hebt en dat je je een beetje beter voelt...maar nog wel rustig aan doen hoor!!
    Freedom wat een lacher die katten...ik zie ze al zitten met z'n twee xD
    Ik heb eigenlijk nog niet besloten of ik eerst de honden of de katten doe...ben een hondenmens maar katten vind ik ook erg leuk...dus ik heb m'n fokmotel maar met allebei gevuld ;)

Wel weer een leuke verrassing vanmorgen...m'n foto is uitgekozen voor zomeromslagfoto bij Staatsbosbeheer op FB...best wel trots is ik nu :wuerg:xD

eevee60, -matthias1952- en fricor vinden dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen, ik ben uitgewerkt.

Zeker een mooie foto sinkieboy. Hoe lang blijft hij er nu opstaan?

Fijn dat je goed geslapen hebt Rita. Ik werd ook laat wakker voor mijn doen.

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede bijna middag

mooie foto sinkieboy:)

5. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Dankjewel Lea en Hesje...de voorgaande foto heeft er vanaf maart op gestaan...dus wie weet deze ook wel de hele zomer...maar je weet het nooit zeker want soms worden er zulke mooie foto's geplaatst die ook een plaatje verdienen als omslagfoto.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

gefeliciteerd met je mooie foto sinkieboy

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat is zeker een mooi plaatje Sinky, super. Gefeliciteerd!

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Wow ,wat een mooi foto, geeft perfect het zomeravondgevoel weer! je hebt het echt verdiend

9. enk52

Event is klaar. De overgebleven hengels en botjes in de meter gegooid.

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

sinkie, prachtige foto........proficiaat.....

Hier event klaar......ook wat botjes en speeltjes in algemene gedaan.......nu afwachten zeker??

Dat is al zo eevee, zij tegen mij.......elke dag het zelfde maar soms niet zo erg(gans gedoe duurt zo een 50 minuten).......meestal eten ze datgene wat er klaarstaat als ze binnen komen, maar o wee als ik vooraf nieuw blik open doe.......en ze ruiken dat het lekkerder is......of denken dat.....dus altijd wachten tot hun bakje leeg is.....vandaag wisten ze dat er normaal "iets" beters onderdraai.......dus bleven inderdaad als "standbeeld" blijven wachten. De ene met haar staart naar achter, die dan lichtjes over en weer gaat.......de andere (jongste) staart rond pootjes gedraaid.....
    Ze weten ook als kast opengaat dat er nog iets "lekkerder" uitkomt(de rode is de ergste = kat van wijlen men moeder, die hoort zelf van op afstand de scharnieren of weet ik veel van kast)......of als ik naar garage ga om voorraad van kast aan te vullen.
    Dom zijn ze niet hoor.......;)

Hesje kwestie van eten spannen ze tesamen.......maar voor de rest niet hoor.......

eevee60 en sinkieboy vinden dit leuk.
  11. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

mooie foto Sinky. zo heerlijk rustig uitziend. lea moet je eerst de honden doen voor de voortgangsbalk?

12. enk52

Je kan kiezen Ria welke je eerst wil doen. Je hoeft ook niet beide te doen.

13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ben ook klaar
    en het overschot ingeleverd:)

wat zijn we netjes allemaal;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  14. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

Ik denk dat ik hier voor beide ga, maar ben begonnen met de honden. Wel na dit rondje fokken alle DI bij elkaar, zo eens kijken ogf ik nog extra aan de fok moet/mag

15. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag.

o_Ok hier is het event klaar en de overgebleven kattenhengels en de speelgoed botjes ingeleverd.

16. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Mooie foto sinky,

bedankt voor de sterkte wensen allemaal, er is geen breuk gevonden, wel wat anders, maar wat weet ik nog neit precies.. en de dokter had geen tijd om de gegevens te interpreteren vandaag ofzo.. dus morgen hoor ik weer meer.. gaat vandaag gelukkig wel iets beter dan gisteren.

de katjes zijn hier bijna klaar.. dan de honden erop, maar denk niet dat ik genoeg honden heb,, had ik dus weer veel meer op het land moeten zetten.. dom

17. enk52

Dat is mooi als er meer duidelijkheid komt Yvonne en nog beter dat er vooruitgang in zit.

Je hebt nog de tijd om hondjes bij te maken. Het hoeft niet vandaag af

18. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

waaaaaah nog een paar katte gefokt.. krijg ik een britse korthaar uit 4 gewone :) blij dat ik die katten toch nog gefokt heb en niet los heb geleverd zonder te fokken :)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  19. doj34

doj34 Forum freak

hier gaat die lekker.... de hondjes zijn af... nu even wat poezen bijmaken anders kost het me te veel kleintjes.

denken jullie eraan dat er nieuwe myst.stallen te koop zijn met de farmmunten...

20. enk52

ook een uilen- en kraaienei. Is denk ik ook voor veel mensen interessant.