Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Eevee dikke knuffel en sterkte morgen. Voor nu snel welterusten, want is veel te laat.

Groeten Detje

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen zit al klaar voor het event :D
    Och bijna vergetende paasjam en rozenjam :wuerg::sleepy: bedankt Lucie.......
    Tja dat is zo hééééél typisch, als het niet in hun lexicon van A-Z staat......kan het niet !!! terwijl het de waarheid is die jij vertelt.
    En ze vergeten wel dat de lymfen héééél belangrijk zijn in het menselijk lichaam, net zo belangrijk als goede bloedwaarden,maar tja dat kunnen ze nog niet meten......

Kan aannemen dat je liever niet wat geweest Doj........
    Daarom dat bij mij ook de dokters liever men hielen dan men tenen zien o_O tja ik zwijg niet....ze kunnen naar de maan vliegen, maar een "metaalvergiftiging" opsporen kunnen niet....raar toch...maar stel dat ze dat wel kunnen, nou ja verkopen ze geen medicatie meer etc.....(verder wijd ik hier niet over uit om niemand tegen de schenen te stampen).....

Krijgen we geen slotje erbij aub???:music::music:bedoel wel voor de ambachtprodukten niet op kliekje hoor .

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Freedom , je huisdieren helpen je ook nog aan meer ep.;)

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik had beter eerst hier kunnen lezen :cry: ik heb mijn huisdieren los gelaten :( nou ja jammer dan

eevee sterkte vandaag

en Rita ik denk dat die kinderarts niet je favoriet is

5. enk52

Hesje dat is pas belangrijk als je de startknop in ga drukken. Dat zal niet vandaag zijn;)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Hesje, die huisdieren is nu toch nog geen probleem? Ik denk dat we de eerste fase pas moeten starten als je alle velden vol met eventgewas kan zetten.
    En dit is biij mij toch pas morgen:oops:

7. Hesje

ja dat is zo ben wel op maar nog niet helemaal bij de les
    ik vind het toch al niets om zo over de farm te racen gelukkig was die wel wakker xD de gewassen waren nog niet klaar
    o jaa moet niet oogsten

8. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

je hebt helemaal gelijk freedom. En hesje, de huisarts is ook geen vriend van ons gezin, vooral onze zoon wil veranderen van arts.
    Hij heeft hem al 3 keer niet serieus genomen... sorry maar ik kies steeds vaker voor de alternatieve geneeswijze. Die hebben ons gezin al vaker goed geholpen. ik probeer altijd het van twee kanten te benaderen, maar dan kom ik toch bij de alternatieven beter uit.

maar ik ben er klaar voor, voor het event, heb net nog even wat uien gezaaid. die duren bij mij maar 10 uur.

nu maar even ontbijten en naar de markt

9. Hesje

ja de ene huisarts is de andere niet

ik heb geen klagen hij heeft bij mij een aneurysma ontdekt

ik ga maar even naar bestuurscentrum id gaat verlopen
    gelukkig nu voor 10 jaar geldig

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Hier is het wat wisselend de ene keer zitten we meer op een lijn als de andere keer.

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen

Ben ik even blij dat ik besloot eerst het kliekje te lezen onder het genot van een kop koffie. :)

Had ik dit niet gedaan, had ik alles al geoogst en was ik een hoop DI misgelopen.

Heb de faq van het event gelezen. Je moet dus meerdere werkplaatsen bouwen of sm gebruiken om
    alle molenwieken binnen de tijd te kunnen halen. Want als ik mijn berekeningen kloppen duurt het met 1 stal(5 uur),
    bijna 7 dagen om ze te maken. Het event is duurt maar 6 dagen ;)
    Dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken of het gewoon fijn vind.:)

Iedereen veel succes met het event :music:

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hallo SB,
    Met water duurt de stal nog 3;36 uur dus is goed te doen denk ik met 3 stallen.

13. enk52

Rita, als je weer
    Inderdaad alle 3 stallen gebruiken SB en sv werkt beter dan sm hoor;) Een druppeltje water gaat hij ook sneller van werken. Dus dan moet het lukken.
    Knuffel terug en jij ook veel succes

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  14. Snijderboerderij

xD Was toch nog niet helemaal wakker, sv werkt idd beter.

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Plink plonk

GROOThandel uitverkoop

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goh wat zou er van me worden zonder het kliekje :wuerg: met dan nog tig mods erin ;) bedankt Enk.

hesje heb jij even geluk gehad, dat die huisarts dat aneurysma ontdekt heeft, vandaar dat je naar de trombosedienst moet......

nog 3 min.:music:

Edit : lentekrans ook nog voor ep's.

Laatste bewerkt: 6 November 2014
  17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede smiddags,ik zit er alweer helemaal klaar voor,heb alles wat ik nodig heb opgegeten,dus van mij mag het beginnen:music:

18. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

net op tijd om met het volgende event mee te doen.
    de hele familie doet mee, zegt manlief tenminste. of ik dan alvast maar een start wil maken....pppfff :wuerg:
    vooruit dan maar weer. moet zo toch ook weer weg, dus veel tijd heb ik niet.
    als ik het goed begrijp ; vandaag zoveel mogelijk gewas vermeerderen. morgen level 1 aanzetten voor tijdsquest.de rest van het event alsmaar zaaien en oogsten.
    3 stallen kopen mbv 3 blauwdrukken, die je krijgt bij level 2.
    daarmee 32 molenwieken maken en inleveren in level 3 en 4.
    die 3 gemaakte stallen weer inleveren in level 5.

als ik wat vergeten ben hoor ik het graag.;)

succes allemaal.

19. Snijderboerderij

Van mij ook hoor :music:

Wat heb jij allemaal gegeten ?

20. enk52

Helemaal goed Fricor, maar wel even flink je buik vol eten voor je op de startknop ga drukken hoor;)