Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

ik heb al verschillende mensen gehoord die mij handboeien om willen doen zodat ik mijn rust pak gniffel...
    Vandaag is mijn missie om vervoer te regelen voor zoon. Die mag donderdag op vrijdag een slaaponderzoek ondergaan.
    Gelukkig wel in eigen bed maar daarvoor moet hij wel even richting ziekenhuis.
    Hopelijk komen we erachter waarom hij al 4 jaar lang moe is.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat kan je telefonisch af Rita.
    Ik hoop voor jullie dat ze iets kunnen vinden.
    En met je voeten in een bak water is idd lekker maar dan moet iemand die wel eerst voor je neerzetten.

Werkze Hesje en niet te hard wandelen daarna.

3. doj34

doj34 Forum freak

hmm zoon is weer in slaap gevallen... die kan nu gaan haasten...

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Blijkbaar iedereen hier uit zijn bed van de warmte.........
    Doj, zou jij je niet een beetje kalm houden?? spreken, eten en jezelf wassen is al vermoeiend genoeg hoor....
    Je hebt wel een zware ingreep gehad hé, ze geven niet "zomaar" 6 weken rust.
    Hoop dat ze iets vinden voor je zoon.

Bobo, ben nieuwsgierig wat dokter gaat zeggen van je oor !!(heb idem en oor is uitgespoten, maar doet pijn en ik hoor nog steeds niets of héél weinig, maar geen hoge tonen :cry:)

Blijkbaar zijn er nog met oorpijn, ben al vergeten wie, sorry.

Hesje let jij op wat betreft de warmte???? om te wandelen.......

Hier ramen opengezet het is nu wat nog wat koeler.

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Wat een drukte op de vroege morgen
    Vandaag kom hier de tegelzetter, we gaan weer verder met de badkamer! Respect voor die man om dat in de hitte te doen. o_Orpijn is niet fijn, ik moet die van mij ook regelmatig laten uitspuiten

6. doj34

doj34 Forum freak

ik doe mijn best Freedom.
    maar voor mij is dat erg lastig... niets doen en toekijken of iedere keer vragen of iemand het voor mij wilt doen.
    Mijn pubers zeggen dan automatisch "doe ik zo" alleen is dat woordje zo vaak niet zo, maar over enkele uren of vergeten.

7. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiemorgen allemaal...!!
    Ben weer bijna klaar met de HH-taken...voor zover de warmte het toelaat...na 12:00 uur doe ik niets mee mij te warm!!

PLINK PLOINK...Fok-event en Babyboom!!

Moet even bekijken of ik mee ga doen...zal wel want i :inlove: events!!

Gisteren weer een foto gekregen van een tussenresultaat van Aslan's olieverfschilderij...die had ik gewonnen bij een FB actie...zo gaaf!! Het wordt trouwens een schilderij van 40x40 cm.

1ste foto:
    2de foto:

fricor vindt dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Wow, dat is echt mooi

sinkieboy vindt dit leuk.
  9. fricor

fricor Commandant van het forum

goede net nog morgen allemaal,

wat een leuke foto's.
    dat wordt een mooi schilderij.

ik werd niet wakker door de warmte, maar door een zeer laagvliegende helikopter.
    tja.....die moet ik zien he.....
    gisteren helaas geen koffie buiten gedronken op het werk. de mensen vonden het al te heet.
    na afloop gelijk door boodschappen gedaan en verder maar niet meer buiten geweest.
    tv aan op het tennistoernooi in Londen en toen kon ik mijn ogen niet meer open houden...
    schrok ook wakker van de scooter die zoon te leen heeft om te maken.
    ze willen vanmiddag naar een water en ik moest maar mee....alleen weet ik nog niet of ik dat doe.

het fokevent slaat deze familie ook over.
    dat zijn er al 2 achter elkaar.
    succes voor wie wel meedoen en een fijne dag nog.
    groetjes en beterschap en knuf.

Laatste bewerkt: 20 Juni 2017
  10. enk52

Goedemiddag,

Dat is zeker een mooie foto sinkieboy

Freedom gefeliciteerd met level up

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Verdien farmmunten met fokken

Uitbreiding Shop-o-Rama

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag, nog best druk hier ondanks de warmte.

Laat iedereen het vooral rustig aan doen met deze temperatuur.

Mooie foto Sinky, zo lief:inlove:

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

:inlove::inlove::inlove:wat is dat mooi gemaakt zeg:inlove::inlove::inlove:en ook echt een mooie hond:inlove:ik ben er gewoon helemaal weg van

vandaag ging alles niet volgens het boekje,eerst naar moeders toe,hebben we hoe dan ook de afrit gemist,konden we weer terug rijden,nou meer file staan,net op tijd bij moeders,moederes in de auto gezet rollator achterin gegooid en hop naar de dokter.liep de dok uit,uiteindelijk snel moeders weer gedropt en snel naar mijn afspraak,mijn oor uit laten spuiten.heb ik dus nog nooit gedaan he.zat een raar propje in.maar nu hoor ik gelukkig weer goed.ik waarschuwde wel even voor mijn gevoelige oren.wisten jullie dat je geen oorwatjes mag gebruiken?ik dus niet.nou toen met mijn hondje naar het water,eerst zijn waarde meten had hij maar 4.2,is te laag voor hem,dus gelijk gevoerd en even gewacht.was niks met hem hoor,maar beter voorkomen dan genezen zeggen ze he.nu moet de insuline weer omlaag,was gisterenavond omhoog,lolll.ik mag wel weer van die bloedstaaltjes bestellen,moet hem elke dag controleren,maar beter dan het te laat is.en dan hebben we net chinees gehaald en al gegeten en nu heb ik het wel weer gehad voor vandaag dus bobo gaat lekker relaxen nu.

13. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hoi allemaal,

Sorry een beetje afwezig geweest en niet zo op alles gereageerd! wel een boel gelezen horo!. zit zelf met een enorm probleem in mijn voet wat met de dag erger wordt. waar ik vrijdag nog hoopte dat ik naar de dokter kon omdat het die dag goed uit kwam en anders het wel wilde uitstellen, hoopte ik vrijdagochtend echt dat ik terecht kon.. met het weekend alleen maar slechter geworden en inmiddels kan ik niets meer.. morgen foto's maken in het ziekenhuis en afwachten wat het nou is. ben er een beetje door afgeleid merk ik.

14. enk52

Sterkte ermee Yvonne. Hoop op een snelle oplossing

15. Aloryan

jep ik ook, werk is niet te doen zo en thuis is ook alles lastig.. van het weeken dkon ik nog wel wat, maar het feit dat het zo snel erger wordt maakt dat ik me ook een beetje zorgen maak.. dus nouja.. gelukkig hebben we knappen dokters..

verder ga ik voor de katten. ben zelf meer een honden mens, maar heb meer katten op vororaad :p

16. enk52

Dat is dan wel verstandig

17. Aloryan

ja toch :) hahaha ik heb wat motels volgepropt alvast voro de babyboom:) waar ga jij voor?

18. enk52

Ik ga beide doen:)

19. Aloryan

haha ja dat hoop ik ook hoor :) twijfel of ik ook al hondenerin zal gooien?? heb genoeg sv denk ik na dat event van laatst

20. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond allemaal,

jeetje het wordt tijd voor een grote fruitmand... sterkte met je voet Yvon!
    Daar kunnen meloenen in, ik kan ze namelijk nog steeds maken? is dat de bedoeling dat dit eventgewas blijft of heb ik het allemaal niet meegekregen.
    ik ga eerst voor de honden en daarna de katten.
    zometeen mijn motellen volgooien.
    Morgen krijg ik om 10.00 uur mijn broer en zijn vrouw op bezoek en ook mijn moeder wilt langskomen, dus weinig tijd om te farmen.
    (jeetje wat is de moeheid een ongrijpbaar monster... het heeft me vandaag flink getackeld)
    Dus ik zeg welterusten!