Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja lea weer uitgewasemd?
    niet meer in de zon komen dan nodig is

ja Lucie komt nog bij nieuwe cv ketel en dak en vloerisolatie
    nieuw dakraam dat staat allemaal al vast

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal:)

wat een warmte he?het was vanochtend vroeg al echt goed warm.vanmiddag nog wel even mijn hond laten zwemmen en een beetje gewandeld,maar daar staan veel bomen dus veel schaduw,dus was het nog wel te doen.

ik heb net maar even een koude douche genomen,maar heb het nu alweer warm,ik mag er wel weer onder gaan,lolll.

ik heb sinds vanmorgen een verstopt oor,ik hoor dus echt helemaal niks met dat oor.morgen ermee naar de dokter om uit te laten spuiten.hoop ik wel dat ze dat goed doen,want ik heb hele gevoelige oren.vroeger ooit een gat in mijn trommelvlies gehad.dus moeten we morgen ochtend eerst hurry met mijn schoonmoeder naar de huisarts in almere want ze voelt zich niet lekker en daarna weer terug sjeesen naar hier voor mijn huisarts.zo heb je niks zo komt alles tegelijk.

ik ben nu wel even lekker rustig aan het farmen,even geen haast,is toch geen event nu.

fijne avond nog allemaal:)

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is niet fijn Bobo, hoop dat ze het morgen kunnen verhelpen

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond. wat gezellig lea je kleinkinderen zo onverwachts. ik heb weer 3 dagen door zitten lezen. bobo morgen gaan wiwa haar hechtingen eruit. het wordt steeds moeilijker om haar niet te laten likken. maar we gaan het redden. 3x per dag even naar buiten voor de behoeften maar spelen met hondjes mag niet. echt zielig want hier in de flat zijn veel hondenvriendjes. deze stond er nog van gisteren toen kreeg ik hem er niet doorheen. hechtingen er vandaag uit. springt ze bij de dierenarts uit de auto. gelijk een hartverzakking want voor het zelfde geld breekt ze haar poot. gelukkig alles in orde.

5. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

wow

6. enk52

Goedemorgen allemaal,

Fijn Ria dat het zo goed gaat met Wiwa.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  7. Hesje

goede morgen
    ja dat was schrikken dan hè Ria
    nog even een paar dagen rustig houden?
    of mag ze nu al weer spelen?

ik heb ook lekker warme thee,
    al ben ik bijna mijn bed uitgedreven:oops:

zo Lea heb je visite gehad;)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen Heje,

Lekker hoor , heb ik wel zin in. Te vroeg voor ijsthee.
    We hebben nog een paar tropische dagen voor de boeg.

9. Hesje

ja ietsje minder is ook niet erg hoor
    mijn overburen hebben ramadan
    mogen pas drinken en eten na 10 uur :oops: pfff

Laatste bewerkt: 20 Juni 2017
  10. bobobear

goedemorgen allemaal,ik drink gezellig een kopje thee mee:)

11. enk52

Goedemorgen Bobo,

Zulke buren heb ik ook gehad Hesje. Maar volgens mij mogen ze met deze hitte wel wat drinken.
    Het is niet fijn als het in de zomer valt.

12. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

ik pak ook gelijk een bakkie.

13. bobobear

zover ik weet mag je echt gewoon niet eten en drinken tot zonsondergang,anders moet je de dag weer inhalen.ik heb wel respect voor deze mensen die dat volhouden hoor.als ik eraan mee zou doen zou ik denk ik gewoon maar de hele dag gaan slapen.

14. Hesje

goeie morgen Rita

lig je de halve dag in je mooie zwembad?
    het lijkt me ook maar of ze het doen??

15. bobobear

aahh lekker een zwembad,dat wil ik ook:D

16. enk52

Goedemorgen Rita,

Laat je jezelf nog lekker verwennen?

17. doj34

doj34 Forum freak

helaas hesje, allereerst staat ons zwembad nog niet. daarnaast mag ik 6 weken niet zwemmen.

Man en zoon hebben zondag wel heel hard hun best gedaan om het terras weer schoon en bewoonbaar te maken.
    zoon wilde het zwembad opzetten maar dan moest er gras gemaaid worden en andere tuinzaken.
    Volgende week heeft hij toetsweek, hij is dan bang dat hij meer in het zwembad ligt dan met zijn neus in de boeken, dus afspraak dat het zwembad direct na de toetsweek wordt opgebouwd.

ik had gisteren een beetje een offday. Ik had sochtends mijn buuv op bezoek gehad zodat ik niets zou doen. toen ze weg was, sloeg de moeheid toe. Tijdens mijn middagdutje kwam zoon thuis en ondanks dat hij een huissleutel heeft, belde hij automatisch aan... dat doet hij nu dus ook niet meer. hij schok dat hij mij wakker belde.

hmm, dochter komt beneden, oorpijn en hierdoor duizelig... terug naar bed gestuurd.

18. Hesje

ja die dagen bestaan ook
    alsof er een emmer moeheid over je heen gegooid word
    dan maar met je voeten in een teiltje;)

tot vanmiddag ergens:p

19. doj34

doj34 Forum freak

tot vanmiddag hesje... doe je rustig aan met deze warmte

vriendin komt straks en gaat mijn huis doen.. gelukkig. ik zie overal dingen... (die zag ik vorige week ook wel maar toen stond het me nog niet tegen hahahahaha)

20. Hesje

O dus over twee weken zit je met duck-tape aan je stoel vast hi hi