Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

gefeliciteerd SB!

owen, hopelijk heb je nu wel een goede nacht gehad.
    Sientje groot gelijk een eigen autootje die het goed doet.

Hier druk met de meloenen... wil het zo goed mogelijk klaarzetten voor de kabouter.
    Mag me morgen om 8.00 uur melden in het duurste hotel van de stad.
    En hopelijk schoppen ze me zondag er weer uit.

ik zal vragen of muts jullie op de hoogte wilt houden, indien dat gewenst is.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

supergoed nieuws gefeliciteerd:D:D

ik doe het ook zo alle veldjes leeghalen en dan kijken of ik kan inleveren maar dat ik wel wat overhou om te zaaien alleen bij diamant hoeft dat dus niet.maar het is wel om op te letten want dan moet je weer kleine veldjes en als je dan weer nieuwe krijgt op grote velden.lang leve de knechten.jaja,ik ben een luie boer.:p

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

SB Van harte gefeliciteerd met je dochter:)

Hier neef ook geslaagd

Rita heel veel sterkte de komende dagen. Hoop dat alles voorspoedig verloopt.

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

spoken bestaan niet freedom
    kabouters wel heb ik gemerkt;)

Gefeliciteerd SB veel gestress minder nu

het is goed Rita laat ons maar op de hoogte houden

lekker voor je neef Lea

5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Gefeliciteerd voor je neef, Lea

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Gefeliciteerd!

7. bobobear

[​IMG] rita,heel veel sterkte de komende dagen

Laatste bewerkt: 14 Juni 2017
  8. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Gefeliciteerd SB en Rita...veel sterkte!!

Weer terug uit de stad...was best wel warm eigenlijk...nu lekker buiten eten en daarna misschien nog een rondje fietsen in de polder.
    Eet smakelijk allemaal en een fijne avond!!

9. bobobear

ik vond het ook wel goed warm vanmiddag.eet smakelijk sinkie en fietse straks,het is er prachtig weer voor

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Sb proficiaaaaat met je dochter.......

Doj sterkte in het duurste hotel van Deventer......

Hesje, bij jullie misschien niet spoken, maar hier :music:

Kijk ik op de farm terwijl ik aan het eten ben.....dacht o jeetje nog zoveel meloenen.....en keek in men potje : ga de rest maar in de ijskast zetten. hihi en bij het sluiten van potje kwam ik tot de vaststelling dat het ook meloen was xD

bobobear vindt dit leuk.
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Rita sterkte de komende dagen,

12. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

snijder gefeliciteeeerd!! wij moeten nog wachten tot juli tot de examen uitslag komt van de oudste, die nog een soort spannend wordt ook. hij zit in een ander systeem dan de standaard examenleerlingen. dus word gek van alle mensen die vragen of hij geslaagd is en niet willen gelovern dat hij het nog niet weet :p

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Gets Yvonne , dat is ook niet leuk.

14. Aloryan

nee wel lastig, hij is nu dus ook bij vrienden op bezoek die geslaagd zijn enzo beetje wazig.. maarja. eerst maar eens zien of hij uberhaupt slaagt.. hij is nogal uhmmz gemakzuchtig.. is denk ik het woord. :)

de meloenen gaan wel lekker hier, heb nu met sm 3 van fase 7 erop staan :) moet wel nog wat van de rest maken voor de diamant ronde van de fase 5 en 6.
    die dispensers.. ehb je daar nou eigenlijk wat aan? of niet echt.. merk dat ik ze nog niet op het land gezet heb.

eevee60 vindt dit leuk.
  15. bobobear

nou,nog even in spanning zitten dan yvon en hopen dat hij dan ook hoort dat hij geslaagd is.:)mijn neefje deed het toen met de hakken over de sloot,hij zag het nut er niet van in om hoge cijfers te halen en daarvoor dan goed te leren,geslaagd is toch geslaagd.daar zit wel wat in natuurlijk,maar toch de hele tijd een wel of niet geslaagd in je hoofd tot het verlossende antwoord was ook niks.en hij maakte zich niet druk,hij haalde het wel en inderdaad.terwijl hij een goed stel hersens heb hoor.dat vind ik dan weer zonde als hij dat niet gebruikte toen,maarja geslaagd was hij.

16. Aloryan

tja ik weet niet wat de gedachtegang hierachter is, maar jezelf continu in de spannign werken vind ik wel echt bijzonder. haha je kan ook gewoon even je best doen denk ik dan altijd.

17. bobobear

ja,zo dacht ik ook,maar hun zien dat toch echt anders denk ik.maarja,als hij dan maar slaagt is het nog niet zo erg.anders moet hij weer een jaar overdoen.en dan al die herhalingen enzenz,dat vinden ze ook nietfijn lijkt mij,maargoed wie ben ik,hahaha

18. Aloryan

ja ik moet er niet aaaaan denken, maarja de kans van zakken bestaat ook echt.. nog maar even geduld paar weekjes.

19. bobobear

ja,niet teveel aan denken,want dan lijkt het langer:oops:

ik heb denk ik de laatste gewassen erop voor de nacht.ik heb alle veldjes vol staan met drakenmeloen,en ik moet in totaal nog 2522gewassen daarvan hebben.dus hopelijk met 1 oogst ben ik klaar.dan ga ik er denk ik stallen opzetten voor de verkoop van mest:music:

nu ga ik mij bedje in.weltrusten allemaal

20. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik kom jullie ook allemaal nog ff welterusten wensen...slaap lekkersss!!

Zometeen nog ff een rondje farm en dan heb ik t/m fase 6 klaar...dan over op de zon- en bijenmeloenen...ik doe het lekker rustig aan er staat nog zat tijd op het klokje ;)