Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

plink plonk aanpassingen in de FAQ........:wuerg: 2x zelfs.......

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Lekker Syrah, ik doe met je mee:)

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hmmm lekker een kopje thee.:)

zo,2e ronde staat erop

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bij mij ook:)

is een kabouter langs geweestxD

doe gewoon mee theedrinken;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. bobobear

gezellig met zijn allen aan de thee:)

ik vind het zelf altijd wel prettig als je een goed begin maakt met het opstarten.dat geeft dan toch wel weer een rustiger gevoel dan dat je hurry achter de tijd aan zit te rennen

6. enk52

Ik heb ook de 2e ronde staan:)

7. -freedom5555-

Hier ook 2de ronde staan, alles staat vol.......of toch bijna.......moet ik nou grote velden laten liggen. ? en eerst zilver doen en dan weer met EEN (1) stuk beginnen? want ik ken mezelf, dat EEN stuk met dan SM,mest, water en suzi krijgen en dan krijgen meteen al de andere ook van die dingen :oops:

8. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi kliekjes
    Ben ik weer even heb het super druk
    School werken heel veel foldere aan het sparen
    voor auto een kleintje dus wel fijn dat ik veel kan werken
    heb ik hem eerder bij elkaar hopelijk
    Owen is gisteren geopereerd
    voor zijn lekkage
    Ze hebben fistel verwijderd maag binnen en buiten gehecht en hersteld
    Door de chirurg om daar te komen 4 sneetjes
    En toen heeft de kinderarts nog kijkoperatie gedaan en biopten
    nu gaat het niet zo goed slechte nacht gehad heel veel pijn en
    misselijk na elke hap moet hij spugen
    Vind het zo erg voor hem
    Moest jullie wel allemaal de groeten doen
    groeten ook van mij
    justin

9. bobobear

freedom,ik zou de gewassen waar je genoeg van hebt gewoon op veldjes doen en de andere dan apart zodat je niet voor niks met supermest enzo gaat strooien

justin,je bent echt goed bezig,ik ben trots op je;)
    wel weer rot om te horen dat het niet zo goed met owen gaat.ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt.wens hem maar beterschap van me

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Och wat jammer dat hij er zoveel last van heeft, dikke knuffel voor jullie allemaal.

11. enk52

Justin dank je wel voor je berichtje. Super dat je zo bezig bent om zo voor een auto te sparen.
    Knuffel voor Owen en jullie allemaal

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

O jee wat naar nu weer voor hem
    maar hopen dat hij zich snel beter voelt
    super kerel ben jij
    wat voor soort auto wil je graag?
    knuffel voor jullie allemaal

13. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi hesje eentje die ik kan betalen
    o_Ok in wegenbelasting en verzekering
    Dus een klein auto maak eigenlijk niets uit
    Als hij maar goed is
    groetjes justin

14. -freedom5555-

Sientje veel sterkte met je broer.........dat is allemaal zo geen goed nieuws.......er komt blijkbaar geen einde aan de ellende, ik denk aan jullie !

Door een fout hier van internet, wil ik de grote velden weg doen op bahama, maar ergens is iets misgelopen......grote velden van WW zijn weg, waar de NIEUWE ZAADJES stonden........wat nu? :cry: hopelijk weet men kabouter raad.

15. bobobear

werkt f5 niet?anders ben ik bang dat je ze dan toch kwijt bent.zou wel erg balen zijn freedom:oops:

het is wel even uitrekenen met de gewassen hoor,want je doet snel de verkeerde erop

16. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

heee,

de tweede lichting is bijna klaar hier.. dan gaan we eens even in de faq kijken en logisch nadenken.. wellicht dat ik nog 1 lading doe om genoeg te hebben om overdag flink te zaaien.. met sm zou ik nog precies 1 lading wakker kunnen blijven geloof iK :p

de bonuscode is wel tof! maar bij mij doet hij het nog niet.. bij iemand anders wel?

17. bobobear

ehm,bonuscode?

als je slim bent moet je een beetje dat lijstje van coco van het praatdraadje bijhouden.al moet ik zeggen dat ik nu ook weer alles door elkaar heb staan,echt zo chaotisch is dat.maar morgen loopt alles weer goed.want met cocos lijstje kun je ook gelijk van de andere 4 meloenen een zaadje pakken en zaaien,scheelt dan toch weer.snappen jullie het een beetje of helemaal niet,lollll

18. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik heb coco's post nog niet gezien, maar snap het systeem.. maar in eerste instantie moet je gewoon genoeg hebben om te zaaien :p zodat het inleveren je niet je kop kost, maar te laat inleveren is ook killing.. dus zodra je en een beetje lekker kan zaaien en fase 1 kan inleveren moet je het gewoon doen volgens mij. hoop eigenlijk straks al fase 1 te kunnen leveren, maar moet even zien hoeveel ik heb.. en ik zal even coco's postje doen..

ik had eenbonuscode op de mail.. omdat het zomer was ofzo :?

oke ik heb fase 1 2 3 4 , de eerste van geleverd. zodat ik nu van alles 1 zaadje heb. dan ga ik nu nog 1 ronde doen met sm voor ik ga slapen en dan ben ik helemaal klaar voor dit event : p

19. -freedom5555-

Helaas bobo, ik zat op bahama ging terug naar WW en alles was weg........is inderdaad balen.......:( heb ticket gestuurd......maar zal pas morgen antwoord krijgen vrees ik. Dus kan die van 1 - 3 zilver nog niet zaaien.....

Heb ook geen bonuscode gekregen.

Wens iedereen een goede nacht toe.....

20. bobobear

dat is echt balen,en dan heb ik het nog zwak uitgedrukt.hopen dat het alsnog wordt goedgemaakt.ik zal hard voor je duimen.weltrusten en knuffel voor jou