Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Als het maar rond is in het begin xD

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goede nog net morgen.

Fijn Lucie dat zoon er blij mee is, net wat je zegt vooral niet te uitbundig ;)

Elke keer spetters hier maar zet niet door.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede net middag allemaal,vanocchtend geen tijd en fut gehad om op de farm te gaan,dus nu maar even doen.

lucie,super dat het nu klaar is,en een superblije zoon,al laat hij dat niet helemaal merken:)

het nieuwe event,ik las het en dacht omg,maar ik weet al hoe ik start,gewoon van alle vier een voorraadje maken,niet teveel,en dan zo snel mogelijk die andere zien te krijgen.en dan die weer op het land samen met alles erop en eraan.moet helemaal goed komen.we gaan er natuurlijk weer helemaal voor:music:

6. Hesje

en toen was bobo weer helemaal wakker;)

7. bobobear

hahahaha,ja dat is wel nodig met zo een event,lollll.

die ambacht die de wolkenrij geeft is wel lekker handig hoor.het is dat ik las over die ambacht,ik dacht oke even kijken,maar inderdaad.daar gaan we dus helemaal voor,maar dat doe ik sowieso altijdxD

8. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, ik doe dit keer niet mee met het Maffe meloenen event, want ik ben vanaf zaterdag 1 week op Terschelling en daarna 1 week o_Ostenrijk. o_Ok moet ik dinsdag en donderdag de hele dag werken. Op Terschelling hebben we geen wifi dus gaat de laptop niet mee. Wel spijtig van het nieuwe ambachtsproduct maar vakantie vind ik ook wel heel erg fijn.

9. enk52

Alvast heel veel plezier Agnes. Vakantie is zeker fijn:)

10. bobobear

alvast veel plezier op vakantie,en vakantie is zeker fijn agnes;)

zo,ik heb er lekker lange gewassen op gezet tot morgen ochtend dan kan ik nu lekker rustig aan doen voor ik met de 1000 % aan de slag ga voor het event.:Dik wens iedereen een fijne avond en tot morgen maar weer:)

Laatste bewerkt: 12 Juni 2017
  11. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

ik was net een post aan het lezen van Lea over Max dat hij pech heeft met zijn auto.... en ik denken, Lea heeft toch geen zoon die Max heet. En waarom wordt er zo luchtig over gedaan en dan opeens valt het kwartje.
    Ik las dat Lucie opgeschoten was en blij was dat de zon niet scheen... bleek dat ik nog in de zondag zat terwijl ik al in maandag zit... totale crash in mijn hoofd... toch 's nachts proberen echt te slapen ipv spoken gniffel.

Oke het is maandag en er komen meloenen met miljoenen aan (als alle farmers ze op 1 berg gooien)... als ze dan ook zo lekker smaken als in Roemenië dan zal ik vooraan staan.
    Gelukkig heb genoeg sm (3000+) op voorraad. hopelijk krijg ik dit event voor donderdag af.
    Anders zal ik op het kabouterdeurtje mogen kloppen...

ik ga maar eens boontjes afhalen.... en aardappels schillen... fijne avond allemaal...

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. enk52

Ga je ook al op al op vakantie Rita?

Smakelijk eten in ieder geval:)

13. Hesje

goede middag

ik zet een grote knuffelbeer neer dan kan iedereen komen knuffelen wie dat wil

bobobear en fricor vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoor nu net van een klasgenoot dat hij het op school tot vervelens toe verteld heeft xD Dus zoon zal blij zijn,

Goede strategie Bobo, zo ga ik het ook doen

Edit: zie ik nu goed dat we deze keer geen dropitems hebben bij het event?

eevee60 vindt dit leuk.
  15. enk52

Dan weet je het nu zeker Lucie:)

We hebben inderdaad geen di dit event dus je kan gewoon erop zetten wat je wit en morgen gewoon oogsten.

16. doj34

doj34 Forum freak

ik mag donderdag naar het duurste hotel van Deventer ;) en als het goed is mag ik tot zondag in dit hotel blijven.

17. enk52

Veel succes daar Rita. Nu weet ik het weer. Hoop dat alles voorspoedig verloopt.

18. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee goedenavond.

klinkt als een event waar ik mijn hoofd bij moet houden. morgen maar gewoon beginnen met die gewassen planten, zo snel als ik kan .

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Alle vakantiegangers een super leuke vakantie toegewenst,

20. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Dank jullie wel voor de goede wensen, we zullen er beslist van genieten.
    Juliie allemaal veel succes met het event en Rita heel veel sterkte in Deventer.

Ik hoop dat jullie mij wel als vriend behouden als mijn metertje wat omlaag gaat en ik stuur natuurlijk geen cadeautjes. Maak ik na de vakantie weer goed door regelmatig te sturen.

eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.