Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat is die verstopt;)

ik heb voor vandaag een heel aparte pot

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje,

Dat is zeker een aparte pot.
    Hondje is goed beschermd voor de zon. Hoge uv straling vandaag.

3. Hesje

ja zonnetje komt hier al binnen:)

dus hondje heeft het goed bekeken:)

4. enk52

Ze waarschuwen er ook voor dat je goed moet beschermen vandaag.

Hier is het zonnetje ook al even

5. Hesje

nu weer wat bewolking
    ik lag vroeg op bed en nog heb ik slaap:oops::)

6. enk52

Dan moet je vast nog wat inhalen Hesje. Heb ik ook weleens hoor.;)

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

8. enk52

9. Hesje

goede morgen bobo

ik ga de douche maar in dat helpt misschien wel;)

10. bobobear

lolll,ik ben ook nog niet echt wakker hoor.nou kon ik gisteren ook pas na 2 uur snachts in slaap komen,maar nu dus weer niet wakker te krijgen.maargoed,we nemen het zoals het is.het wordt mooi weer:D

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier helaas nog geen zonnetje te bekennen, ach i misschien maar goed , want vandaag gaan de meubels naar zolder

12. enk52

Dat is een warm werkje Lucie, succes ermee:)

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Lucie succes vandaag, hopelijk is het einde nu ook in zicht

14. LucieSchreurs

dank jullie wel
    Dan zijn we in zoverre klaar, dat zoon op zolder kan gaan slapen. Alleen de deur nog schilderen en het halletje op zolder, maar dat kan gelukkig ook later

O ja en dan het wasmachinehok gaan opruimen, kan ik daar ook weer makkelijk bij

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, bijna middag in weze...........
    Beetje langer geslapen, ondanks dat de buren om 3.30 uur vertrokken op reis........met het nodig lawaai....
    Dan terug geslapen, en veel later opgestaan, naar beneden en het zondags eten voor de katten klaargemaakt(tja die weten natuurlijk niet dat het zondag is hé xD) doe ik eerst rolluik naar boven en geen kat die zit te wachten......maar ze waren wel beide achter elkaar aan het lopen rond een bloempot op staander......dacht huh?? niet komen eten??
    Zag ik plotseling een klein muisje onder die staander, dat probeerde te ontsnappen........men achter deur met tig sloten is nog nooit zo vlug open geweest......katten proberen binnen te jagen, ja ging natuurlijk niet.......dan maar geprobeerd muisje te nemen en ergens anders te zetten, glipte ook tussen men vingers weg en sprong in de vijver, dacht o jeee, nee nee muisje kon zwemmen......kwam er langs de andere kant terug uit maar katten waren vlugger.......dan katten opgepakt en binnengezet voor hun etensbak.......en ze eens goed toegesproken dat het niet mag.....:music:een muisje vangen........
    Moet je weten, dat ze totaal niet overeen komen en nu gingen ze beide een muis vangen.
    De oudste wou niet eten, ook al was het zondags eten.......en wou meteen terug buiten, ik zei : even wachten maar heeft dan in huis gepoept op de stenen gelukkig niet normaal hoor.......dus hier al met dettol aan het kuisen geweest. Hoop dat dier niet ziek is, want is kat van wijlen men moeder........o_O

Laatste bewerkt: 11 Juni 2017
    fricor vindt dit leuk.
  16. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Fricor het bijzondere is dat ik dus heleamal niet heel veel snoep enzo, en een enorme afkick heb.. ik lijk me vandaag wel wat beter te voelen :p maar de afgelopen 2 dagen waren echt alsof ik koorts had. Nog niet te hard juichen aangezien het nog middag moet worden.

is de nieuwe boom op bahama de muskaat?? want dan heb ik die weten te scoren!!

fricor vindt dit leuk.
  17. LucieSchreurs

Dat is inderdaad e Muskaat, yvonne!
    Gefeliciteerd hoor!

Freedom, wat een verhaal weer op de ochtend, hoop dat je wel een beetje van de rest van de zondag geniet

18. enk52

hihi Freedom, wat een verhaal. Je beleeft wat met je kattenxD

Gefeliciteerd Yvonne. Ik had hem ook en de berk is ook gearriveerd:)

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Tja Lucie en Enk en dan schrikken dat ik moe ben al van in de ochtend :wuerg:

Yvonne felis met je nootmuskaat boom, mijn stekjes staan nu pas o_O kwam nog 15 tiki stekjes tegen op bahamatje.:music:
    Hier op de normale farm wel de berk gescoord.......maar had daar wel pakket van de 30 stekjes gekocht, maar een berk zat er nog tussen. :)

20. bobobear

freedom wat een verhaal weer op de vroege ochtend,inderdaad niet zo gek als je dan moe bent

lucie,wel lekker als straks alles klaar is,nou bijna dan,dan zie je toch dat het weer mooi is geworden.

yvon gefeliciteerd met je bomen