Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag

Frico van harte met je jarige zoon
    En lucie, dat is een mooi resultaat
    Yvonne suc6 ermee, lukt me best heftig dat afkicken

HIer had ik alleen 6 diamant niet gedaan, omdat ik geen erg in de tijd had.
    Het event heb ik af en de wolkenrij binnen. Had t achteraf wel kunnen redden hihi
    Volle maan gaat ook weer heerlijk, lekker bezig met de laatste quest al heb ik hem nog lang niet af.

Fruit event doe ik niet veel aan, heb op dit moment farmmunten genoeg . Dan lever mijn fruit liever ergens anders is als het nodig mocht zijn.

Druk weekend, vanmiddag een kinder verjaardag, daar eten we mee, en vanavond een feestje van mijn zus voor haar verjaardag.
    Morgen het zonnebloemfeest, dus goed mijn rust pakken.
    Gaat gelukkig langzaamaan steeds beter
    .

fricor vindt dit leuk.
  2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

dank voor de felicitaties.
    kleintjes worden groot; hij is de jongste maar wel de langste.

als ik de laatste van 6 niet had ingeleverd had ik de wolkenrij ook gehad. kom net 1,5 oogst tekort om de laatste spies te maken.
    naja.....er zijn ergere dingen.

gefeli met jullie nieuwe bomen. hier staakt de bios regelmatig.
    had een keer precies genoeg ingeleverd bij de fruithandel, maar hij wilde er een extra appeltje bij eer de fruithandelaar tevreden was... zie dat er een OA van staat.
    toch weer wat muntjes erbij gesprokkeld. nu zorgen dat ik niet alles uitgeef.

allemaal een fijn weekend.
    groetjes en knuf.

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Fricor felies met zoon, en ook nog lekker gebak.

fricor vindt dit leuk.
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

joepie ik heb magische spiegels in de kelder kunnen gooien:Dnog 2 griezelquests te gaan

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Fricor vind het bitter jammer dat je de bonenstaak niet hebt :oops:......die van 6 waren in mijn ogen niet interessant.....
    Dankjewel voor de taart :) van je grote jongste zoon :)

fricor en RoelofAnton vinden dit leuk.
  6. bobobear

hmmm,die aardbeien kwarktaart ziet er wel heel erg aantrekkelijk uit:D

fricor vindt dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik kom ook een stukje taart doen. Net even naar de stad geweest. Je kon over de hoofden lopen. Wel heel gezellig met al die jazzbands maar mij even te druk. Begon ook warm te worden.

fricor vindt dit leuk.
  8. -freedom5555-

zou voor mij ook te druk zijn Enk, zeker met die warmte......dan zit je als sardientjes op elkaar geplakt.....

spijtig toch dat die vogelhuisjes enzo niet te ruilen zijn.........draai juist aan het "gewone" rad een "strandhutvogelhuisje".......heb ook nog andere dubbel. zou er veel plezier mee kunnen doen.
    En de mysterieuze draak kwam ook voorbij aan het gewone rad, maar hij gaf me liever 3 bomenmest.........xD

9. enk52

Hij wil bij mij ook nog niet komen hoor Freedom;)

10. bobobear

goede avond allemaal.ik heb vandaag helemaal niks gedaan,ik zal het nog even erger maken,ik ben vanmiddag in slaap gevallen en werd tegen half 6 wakker.maar nu nog steeds niet helemaal wakker hoor.ik kan wel weer slapen volgens mij.maar eerst eens even wat eten.het zonnetje schijnt hier wel heerlijk.daar wordt ik dan wel weer vrolijk van.

ik heb het draakje wel en de fenix zelfs 2 maar de nachtmerrie wil nog niet op mijn farmpje komenxD

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

8) ik heb ook wat slaap ingehaald en voel me beter dan vanmorgen:)

12. enk52

Dat is fijn Bobo en Hesje. Het zal nodig geweest zijn;)

13. bobobear

ja,dat denk ik ook wel lea;)

14. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

oh die nachtmerrie heb ik 2 keer en nog geen draak :) maarja die dingen zijn idd helaas niet te ruilen.
    zo de spiesen gehaald, hier ook een volle maan quest afgerond. nog tig te gaan :p hahaha hele waslijst nog.
    koala's op het land. en ben verder even de ambachten enzo weer aan het bijwerken want loop zwaar achter met alle vaste quests enzo.

de bomen nog niet kunnen bemachtigen, wel nieuwe stekjes gezet weer.. dus nouja hopen maar.

ps: natuurlijk heel braaf de taart overgeslagen

fricor vindt dit leuk.
  15. -freedom5555-

oei iedereen kan hier goed slapen blijkbaar ..........hier niet maar wat wil je met 2 nachtmerries op de farm :wuerg:

fricor vindt dit leuk.
  16. Aloryan

haha freedom, gewoon stoppen met suiker eten :p is dat slaapprobleem ondanks 2 nachtmerries op de farm in 1 klap opgelost :p

17. -freedom5555-

Meen je dat echt???? Zonder suiker dat je daan beter slaapt ? Of Ben je minder slaperig bedoel je?

18. Aloryan

ohh ik ben echt onwijs moe! haha en je schijnt als je eenmaal afgekicked bent ook beter te slapen ja, maar ik kan nu heel de dag slapen.

19. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond, uhhh nacht alweer.
    dank voor de felies.
    pas geleden een heel programma over suiker gezien.
    het is me duidelijk geworden dat de meesten, waaronder ikzelf, teveel ervan binnen krijgen....

20. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.