Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

Owen bedankt voor de ep's.
    gisteravond voor het eerst de mandjes op 0 gekregen.
    nu na het oogsten weer 59, maar die krijg ik vandaag wel weg.
    Gelukkig maar 1 farm. En ik ben net zoals Bobo, een hele hebbert, heb nu 3000 sm meer dan 400 gb en 1100 sv dus de volgende baby boom doe ik goed mee gniffel.
    nu even kijken of die 59 mandjes mij laat levelen. (stond voor het oogsten op 2.3 miljoen en nu 1.5 miljoen dus moet lukken)

Lea veel plezier op de jaarmarkt.
    hesje succes met aanmoedigen van al die helden.

trouwens mijn kinderen hebben een leuke site ontdekt. krijg je een foto en dan moet raden waar die plek is. je kan jezelf verplaatsen op zoek naar verkeersborden of reclame waardoor je weet waar je zit. de pagina heet geoguessr punt com.
    Bij 1 foto dacht ik dat het Amerika was, was het Australië.

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Yvonne, gefeliciteerd met level up

En ja ik ben ook een hebberd :) maar twee accounts is hard doorwerken, dus vandaag ga ik toch maar afbouwen. Ben ook al zeer tevreden met mijn scores

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

poeh ik kan ook al geen mandjes meer zien :) heb al redelijk wat gekocht van mijn bananen en supermest zit over de 2000. supervoer zit van 0 naar 850 :)
    en leveltje up ! Hihi

katten en honden op het land, had ik natuurlijk eerder moeten doen zie ik nu.. grmbl.. en uhh die vissen he, volume 3.. wie kan mij terug vertellen hoe die events er ongeveer uit zagen voorheen, als in wat je nodig had :p

Laatste bewerkt: 5 Juni 2017
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Yvonne gefeliciteerd met level up

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Yvonne felis met level up......

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal.

De roparun heeft idd fantastisch weer.

Iedereen succes met wat ze gaan doen.

Hier nog stallen maar wat nu klaar is gaat er weer af.

Ieder die is geleveld gefeliciteerd.

7. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

alle levelaars gefeliciteerd. het gaat wel rapper zo he?xD
    ondanks af en toe kramp in mijn hand ga ik tot het laatst toe mandjes vullen hoor.
    de prijzen zijn mij te mooi.
    tuurlijk vergis ik me soms; denk ik dat ze een farmmunt gooit in mijn ooghoek, vang ik 'm....zit er een stokje aan.o_O
    of ze gooit 2 bananen tegelijk -.-....nou, dan krijg ik er echt maar 1 gevangen hoor.
    ik speel op de bank met de muis naast me. niet zoveel ruimte ervoor en soms moet ik gaan verzitten omdat mijn mandje meer naar links moet. gewoon geen tijd om mijn muis op te pakken en te verzetten.:p
    maar het blijft leuk en wat een boost geeft het voor de bijna ingeslapen farmers...:D
    goeie zet. jammer voor de vakantiegangers zonder wifi, die misschien geen eens wisten dat het carnaval was.:cry:
    hopelijk hebben ze wel een goeie vakantie.;)
    dan denk ik ook maar zo dat er binnenkort een nieuwe afdeling bijkomt in de apentempel wat aardig wat bananen zal gaan kosten.:p
    de queest in de coop duurt korter dan het ouderdagevent, dus daar eerst maar spiesen voor maken.
    heb de sequoia al binnen.;):inlove:
    vandaag minder tijd om te farmen, zo brunchen en vanaaf bbq.:D
    fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf.

8. doj34

doj34 Forum freak

goed dat je me waarschuwt voor de quest dat die eerder stopt. ik zal ook eens kijken wat kan doen met deze quest.

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bobo gefeliciteerd met je level erbij en Rita welkom bij de club, gefeliciteerd:)

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik ben nog steeds niet goed wakker,maar wel alle mandjes tot nu toe weggewerkt

rita gefeliciteerd met levelen,nu ook bij de 100!!!!!!!

ik ben wel zo hebberig dat ik nog meer mandjes wil vullen dus voor de laatste keer alle stallen sv gegeven en dan haal ik ze straks eraf.dan heb ik alles eruit gehaald wat erin zit.
    fricor,dat heb ik dus ook met die farmmunt met een stokje is me al een paar keer overkomen

fricor vindt dit leuk.
  11. enk52

Heb ik ook hoor Bobo, zie je ze in een ooghoek voorbij komen en dan is het een lolly:)

fricor vindt dit leuk.
  12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Doj proficiaaaat met je [​IMG]

Fricor en bobo en Enk, met die lolly had ik dus ook en dikwijls hoor en aan de andere kant viel dan de farmmunt.8)

fricor vindt dit leuk.
  13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Rita gefeliciteerd met je level

Bobo - fricor en sinkieboy gefeliciteerd met jullie level up

Laatste bewerkt: 5 Juni 2017
    fricor vindt dit leuk.
  14. enk52

Fricor gefeliciteerd met ook een level erbij:)

fricor vindt dit leuk.
  15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,ik heb deels mijn stallen eraf gehaald.ik heb het toch wel bijna gehad met die mandjes rennen hoor.maar we gaan nog wel even door tot ik geen mandjes meer heb.:music:

16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Alle gelevelden Gefeliciteerd

Ik snap er nog steeds niks van hoe jullie aan zoveel mandjes komen o_O
    Ik heb rode stallen adelaars,ezel, katten, honden erop staan etc. en kreeg maar 20 mandjes vanmorgen.

Ga me er verder niet druk om maken, vang zoveel als ik kan met de mandjes die ik heb :p
    Ze gooit wel veel meer met SM dan met SV valt me op.

fricor vindt dit leuk.
  17. enk52

Ria ook gefeliciteerd met level up. Het hele kliekje is wel een level omhoog ondertussen denk ik.:)

18. fricor

fricor Commandant van het forum

dank voor de felies,
    alle gelevelden ook gefeliciteerd, speciaal voor Rita,
    en welkom bij de grote club.
    ja een level erbij gaat heel snel nu.
    ik ga door tot het einde.
    er is ook weer happy knechtendag zag ik, alleen doet de bios het hier niet of nauwelijks helaas.

19. doj34

doj34 Forum freak

bedankt iedereen!

snijderboerderij... ik denk dat de howie's hierin ook een deel bijdragen.
    Ik heb op ieder veld een howie staan waardoor er meer drops uit de grond komen.

20. enk52

Ondertussen weer een 60 mandjes weg gewerkt. Er zal nu niet veel meer bijkomen.
    Kan ook geen snoepje meer zien ondertussen:wuerg: