Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik heb eindelijk weer internet :)
    Nu even een korte pauze tussen het vangen xD
    Wel lastig dat je je cursor niet kunt zien, zat al een paar keer boven in het beeld lol

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is helemaal gezellig:)

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

bobo ik geloof echt neit dat jij de enige ben.. het is goed dat we niet te dicht bij elkaar zitten terwijl wij dit spelletje doen denk ik hahahaha ik wordt hier echt bloedfanatiek van.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dat heb ik ook,ik begin rustig en dan ga ik er helemaal voor.proberen zoveel mogelijk te vangen:inlove:

toestraks was mijn konijn los,en hij zat steeds om mijn benen te draaien ,maar dat is zo irritant als je je aan het focussen bent,lolll

5. enk52

Hier waren ze op, ga ik oogsten. Weer 11 mandjes8)

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

"Ik voel me zo verdomd alleen", heeft die dat ook niet gezongen ?? in de jaren 80 ?

Sb die muis hangt bij mij ook helemaal bovenaan ! vraag me niet hoe het komt

Laatste bewerkt: 3 Juni 2017
  7. Aloryan

dat was idd danny de munch freedom.

oh bobo zo herkenbaar.. ik meot eigenlijk de financieen doen, die liggen al klaar naast me, maar heb nog zeker 30 mandjes hahaha

-freedom5555- vindt dit leuk.
  8. bobobear

inderdaad freedom,dat is van hem.
    ik had het ook eerst met de muis,maar als je op het mandje klikt dat hij begint,moet je maar een klein beetje naar boven schuiven en dan proberen alleen naar links of rechts.bij mij komt er soms een update tuseendoor,je wilt niet weten hoe ik dan kan schelden8)

yvon,dat herken ik helemaal,ik moet eigenlijk van alles doen vandaag,maar elke keer was het even oogsten hoor,en dan,even met mandjes rondrennen.maar dat komt ook echt omdat je zoveel kadootjes nu kan krijgen.:inlove:

9. Aloryan

ja dit is echt onwijs anders dan normaal.. ik heb echt al ruim 600 sv te pakken.. om maar niet te praten over die heerlijke bananen

en al zeker 3 miljoen ep van mijn level afgerost.

10. bobobear

ja,ik ga vol voor de sv en gb en dan de rest.alles hebbe!!!!!:D

11. Aloryan

ja hier gaan gb eerst, dan sv, dan farm coins, dan sm , dan gew ep en dan bahama ep/ susi

ohja en ondertussen zoveel mogelijk candy want tja op het eind is dat ook weer een paar ep.

12. bobobear

ik pak zoveel mogelijk als ik kan,maar inderdaad eerst de voornaamste dingen.ik kijk ook echt naar boven wat er uit haar handen komt en dan kies ik wat ik pak,zit echt een systeem in bij mij hoor,lolll

zo,ik ga maar eens afsluiten en relaxen,ik kan voor vandaag even geen mandje meer zien,morgen weer opnieuw er vol tegenaan:D

weltrusten allemaal voor straks:)

Laatste bewerkt: 3 Juni 2017
  13. Aloryan

hihi weltruste

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Mensen ik ga ook afsluiten, begint meer op werken te lijken.......xD was me juist aan het bedenken : waarom laten ze geen TG uit die praalwagen vliegen 8) ??

15. Aloryan

ohhh ja dat was helemaaaal fantastisch geweest :)

hihi ik heb net de feeniks gedraaid!!! nu de draak nog.. weer wachten tot hij eindelijk in beeld komt.

-freedom5555- en Snijderboerderij vinden dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

aaach wat lief

goede morgen trouwens

de aardbei is voor de gezelligheid hoor
    er zit gewone thee in;)

gefeliciteerd met je level erbij

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen Hesje,

Aardbeienthee is misschien ook wel lekker. Heb ik nog nooit genomen eigenlijk.

Dank je wel, was hard werken met die mandjes;)

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja het gaat lekker
    ik heb nu al weer 20 mandjes weg, nog 25 te gaan;)
    ben op andere farm bezig gaat daar ook lekker met de punten
    ik ben wel op baha in één dag tijd weer level up op beide farms:)

20. enk52

Dat is lekker. Ik heb ook 2 levels erbij op baha maar moet daar bijna net zoveel punten voor een level als op de farm.

Ik heb nu 8 mandjes gedaan, nog 60 te gaan. Had ze allemaal weg gister.