Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

lollll,ik lees het stukje van hesje en toen ging ik kijken,en toen dacht ik dat kan ik ook inleveren,heel soms werkt mijn koppie wel mee:)

detje rl gaat zeker voor een spelletje,maar zou wel fijn zijn als je dan zeg maar daarmee klaar bent

2. doj34

doj34 Forum freak

jeetje, even werken en dan eerst oogsten... dan is het aantal mandjes van 129 naar 153 gegaan. ik moet er niet aan denken zoals bobo met sv in de weer is. en nee ik wil ook geen lege mandjes inleveren en ja ik word erg gulzig om alle sv sm gb ep tep en snoepgoed dat er valt.

3. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemiddag,

Syrah van harte gefeliciteerd.

Ik ben ook nog met de papiertjes bezig pfff
    Ik probeer de chocorozen grond uit te kijken xD

4. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik heb gelukkig wel al een tijdje dieren staan dus zit wel al op 120 snoepmandjes :p weet niet of dat veel is, maar volgens mij is dat prima.. zodra nu de oogst klaar is vanavond gaan overal beesten op, want ik gok dat ik die 60 papiertjes dan wel heb.

en uhh je mag hebberig zijn in een spelletje he :) hihihi zegt niets over hoe je je daar buiten gedraagt.. woei dat vingen klinkt echt al smijn ding hahahaha

staat de eventquest bij jullie al in de cooperatie??
    aaaaaah restartje deed wonderen! nu heb ik ineen sook veel meer chocorozen.. en i khad inderdaad verkeerd gelezen.. ik dacht dat ik bepaalde dingen moest leveren, maar die krijg ik inderdaad. :)

Laatste bewerkt: 2 Juni 2017
  5. Snijderboerderij

Pfff kom ik net 14 chocorozen tekort om het volgende veld schoon te maken o_O

6. Aloryan

wel echt heeeeel fijn dat die watersalamander en die zijderoos uit de quest te halen zijn, had achter het net gevist heel de tijd en nu zit hij er weer in.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je al stukje van de quest uit de coöperatie gedaan?

8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

iedereen bedankt voor jullie reactie. zet niet vaak hier zoiets op maar moest even van het hart

9. Snijderboerderij

Ja, ik ben bij 4/6 waar je ook chocorozen met inleveren

10. Aloryan

ria het is ook wel even lekker om het te delen soms toch

hier nog 27 papiertjes.. einde naderd...

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  11. bobobear

ria,ik vind het juist fijn als je hier iets schrijft wat je dwars zit of waar je je zorgen om maakt en dat je dan steun krijgt van de medekliekjes.en nu ben jij dus gewoon aan de beurt;)

rita,vanochtend had ik nog even heen en weer gerend met mandjes,wordt je moe van hoor,en nu heb ik alweer 188 mandjes.ik wordt echt zo hebberig van dat opvangen,kan er niks aan doen hoor.in het echt ben ik dus totaal niet zo hoor,niet dat jullie denken wat een raar mens is dat,lolllxD

12. Aloryan

oke, wij gaan voor de laatste avond vanavond :) wandelen met die benen :p en daarna hopelijk klaar omt e vangen..

13. enk52

Succes Yvonne en veel plezier

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Lees nu pas kliekje, en Ria veel sterkte met je hond........heb zelf geen hond, maar 2 poezen en zijn ook men huisgenoten. en inderdaad kost veel geld, maar is je schatje hé.........

Amai is dat een ontgoocheling eens die grote prijs binnen van die mandjes.......komt er geen nieuwe grote prijs :cry: dacht dat er nog zouden komen, nu is het enkel mandjes vullen en dat lukt me niet zo goed.......muis hangt steeds bovenaan......o_OxD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Wiehoe mag op dit account ook beginnen

Ri heel veel sterkte met de hond, is toch een huisgenoot, die veel liefde en plezier geeft

En zoals Bobo zegt, gewoon delen met ons!

16. bobobear

als ik met zo een mandje in de weer ben kijk ik eigenlijk boven wat ze gooit en daar reageer ik dan op om naar links of rechts te gaan.en als je het een paar keer achter elkaar doet,krijg je uiteindelijk het ritme wel te pakken.:music:ik dacht ook na die 1e punten voor dat snoep dat je daarna ook weer iets extra's kreeg als je weer die hoeveelheid punten had gehaald,maar dat was dus niet zo,toen ben ik alleen maar bijna kadootjes gaan pakken en af en toe een snoepje of reepje of een lolly

succes lucie met rennen:p

-freedom5555- vindt dit leuk.
  17. doj34

doj34 Forum freak

jippie... heb meer dan 500 farmpunten en ben nu een toverboom rijker.

Jeetje Ria, wat heftig allemaal en zoals de rest ook zegt het is een gezinslid.
    spijtig dat alles een (duur) prijskaartje heeft.

18. enk52

Gefeliciteerd met je toverboom Rita. Ik moet ook maar eens in de winkel kijken.

19. dodootje46

dodootje46 Forumbeginner

gefeliciteerd met je toverboom rita:)

20. bobobear

chips,zit ik weer verkeerd:music: