Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goede net morgen.

Dat zag ik ook:cry:
    Hier hele korte gewassen op de ander zijn ze vanavond pas klaar.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb stallen die zijn morgenochtend pas klaar
    elk veldje maar benutten

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Gaat vast goed komen!We gaan uiteraard weer voor alles!

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik heb alles weggehaald wat ik dus net had geoogst zoals de bomen,want die waren anders pas morgen klaar,en lange stallen er ook maar afgehaald.voor de rest kortere gewassen en nog een paar dingen wel laten staan die straks klaar zijn.het is niet anders.toch maar de volgende keer eerst forum kijken en dan pas oogsten

lollll....ik ga natuurlijk ook weer voor alles

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je hebt ook stallen nodig Bobo, daar komen de mandjes uit. Maar die heb je pas op het laatst nodig.

6. bobobear

huh?oke,dan ga ik het nog maar een keer lezen,als het doordringt,want dat stukje heb ik volgens mij gemist

oke,ik snap hem.ik las alleen van alle akkers,maar dus niet waaruit,niet zo slim van bobo.hmmm,dan maar even bedenken wat mijn tactiek wordt.ik denk dat ik 1 veld met stallen ga neerzetten straks of vanavond.even voor de duidelijkheid,die manden zijn alleen voor die optocht toch?dan ga ik denk ik eerst maar weer zaaien oogsten enzenz en dan voor de manden.

Laatste bewerkt: 29 Mei 2017
  7. enk52

De manden zijn voor de optocht inderdaad. Daarvoor moet je eerst de andere 3 delen doen.

8. Hesje

ik heb eerst mijn kastanje maar weer op de wolk gehesen
    hij zat te roepen in de schuur dat hij ook mee wilde doen

9. enk52

Dat heb ik ook net gedaan Hesje:)

10. Hesje

ik heb 1 veld geoogst word er uit gemikt en kom niet meer terug :cry:

pfff ik ben er weer:)

11. bobobear

zo,na een paar keer opnieuw inloggen begon eindelijk het event,hoezo geen geduld,lolll.

12. enk52

Freedom gefeliciteerd met level up:)

13. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal,

ik heb een keertje geluk. vanwege mijn werk had ik lange gewassen erop gezet.
    nu eerst kijken hoe het event gaat en dan oogsten.

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Heb ik per ongeluk zo een vogelhuisje gekocht, dacht dat het ook zo bij de bloemen en groenten rij hoorde ergens op een staak om iets te verkorten of meer ep te krijgen, maar vond de wolkenrij niet.......kom ik nu uren later tot de vaststelling dat het ergens anders is.......en het reeds heb......159 tg in het water gegooid:cry:tja men hoofd is er niet bij.....

Enk dankjewel........

15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

okeee ben duidelijk niet de enige die niet voorbereid was op een evenement...
    het verbaasd me enorm dat ik ineens een evenement voro de deur heb staan.
    53 papier rollen heb ik.
    geen idee of dat goed is of niet.

16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Yvonne ik was ook stomverbaasd, heb trouwens 53 rollen papier...
    IK ben snel aan het zaaien gegaan ;)

Als je wat nodig hebt stuur je maar een duifje :)

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

super! nou jullie hebben me aardig verwend met wac de laatste keer, dus heb al wat op :) en gauw wat supermest er tegen aan.. straks 1ste lading klaar.. en dan zien we wel even hoe het loopt.

18. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Dacht snel even paar dingen oogsten, zie ik ineens vreemde gewassen staan. He er was toch geen event. Ik naar het forum ja dus. Had anders waarschijnlijk niet op het forum gekeken, dus was heeeeeeeel erg blij met lieve kaboutertjes.
    Nu de gewassen snel op confor akkers gezet, dan zijn die morgenavond weer klaar. Kan ik daarna over op halve veldjes. Want ga dit weer met de hand doen. Prijzen zijn leuk, maar ga er geen knechten voor in zetten waar ik zo weinig van heb.

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  20. Hesje

goede morgen

wat een mooi vrolijk beestje heb je gevonden

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.