Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

zeker een mooie beker, laat dat maar aan die italianen overxD

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor en eevee60 vinden dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een schatje heb je gevonden

ik waaide bijna uit mijn bed zeg wat een wind :oops:

fricor en eevee60 vinden dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Hesje,

Hier valt het nog wel mee volgens mij, de lamellen klapperen niet heel erg.

Ik hoor wel enorm veel vogeltjes zo ´s morgens vroeg.

5. Hesje

nou er zat hier een bui in de buurt denk ik
    lucht was donkergrijs nu weer wat lichter maar nog steeds droog

6. enk52

Ik ben zelf maar gaan sproeien gisteravond. Tuin kon wel wat water gebruiken.

7. Hesje

ja ik geef ze ook elke avond water hoor, ze staan er mooi bij

ik dacht net we krijgen nu regen maar de wind is ook weer weg en de vogels zingen weer

8. enk52

Dan is er zeker vast een bui in de buurt geweest. Het is hier ook wel wat bewolkt

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hier lijkt het wel nacht zo donker dat het is,net een klap gehoord,maar volgens mij regent het nog niet.maar ik denk dat het niet lang meer op zich laat wachten

10. LucieSchreurs

GOedemorgen allemaal, hier ook bewolkt maar wel warm, die buien voorspellen ze hier voor de avond

11. bobobear

toch eigenlijk wel grappig dat we in zo een klein landje wonen en dat het toch zo verschillend kan zijn kwa weer:)

12. enk52

Goedemorgen Bobo en Lucie,

we wachten wel af wat de dag ons brengt. Voor mij hoeft het niet zo warm als de afgelopen dagen.

13. LucieSchreurs

zeker, toen wij gisteren van Friesland naar huis reden zagen we gewoon de temperatuur oplopen, scheelde wel vier graden

14. bobobear

hier was het gisteren nog de hele dag erg warm.

inmiddels giet het hier nu.maar is wel even goed voor de plantjes en bomen.en dan gaat de benauwde lucht een beetje weg

15. enk52

Werd hier net bijna nacht en nu giet het ook flink. Is zeker goed voor de tuin. Het ruikt al helemaal lekker fris.

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, Enk heb jij mijne rode kat geleend ;) om de week in te zetten.
    Hier ook veel wind.......vliegenraam begon te kletteren deze nacht. :wuerg: maar nog geen regen, zal nog moeten komen wind komt van jullie kant dus zal de regen mede brengen , ........we gingen 31 graden maar waar dat weet ik niet hoor, was daarjuist 19 graden buiten .....o_O nu is 31 graden wel teveel hoor......
    Proficiaat met Dumolin in de Giro de eerste nederlandse roze trui in 100 jaar Giro......tja een tijdrijder kan het meestal wel halen van de bergrijder......maar was wel nipt......
    Zelf volg ik het niet meer zozeer, mijn 2 favorieten zijn weg.......de ene reeds 10 jaar en de andere dit seizoen.......

17. enk52

Goedemorgen Freedom,

Ze moeten wel beide kunnen hoor om te winnen. Hij had veel tijd verloren door een sanitaire stop van de week, daarom was het nu zo spannend. Ik volg het ook niet heel actief hoor.

18. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Hier is het nog steeds zonnig.

Code Geel: vanmiddag en vanavond, kans op felle onweersbuien met kans op windstoten en hagel. Het word 29-31 hier in het midden van het land.
    Het wordt in het zuidoosten nog 34 graden vandaag :eek:
    Nieuwe krabpaal is net bezorgd, straks even in elkaar zetten. Dan kijken of ze hem willen gebruiken ;)
    Ze vinden de doos wel erg interessant.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  19. enk52

PLINK PLOINK

Carnavalsevent

20. bobobear

potverdrie,heb ik net geoogst,ga ik naar het forum,zie ik een event staan,ik dacht oke even kijken,begint ie vandaag:cry:niet grappig.maar bobo gaat er natuurlijk wel helemaal voor