Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dat is echt zo irritant:oops:
    je kunt natuurlijk wel zeggen van ja hallo en mijn farm dan,daar moet ik wel hard werken hoor,mischien komen ze dan eerder,lolll

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Geniet er lekker van de farm loopt niet weg en je krijgt ook geen onkruid meer.
    Ja echt waardeloos .Met UPC nooit last maar nu met Ziggo:cry:
    Dat is balen Freedom hopelijk heb je mazzel en doet hij het wat langer.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Kan technieker (betalend ) laten komen dan is het vlugger in orde........maar de faktuur zie ik liever niet dan......heb juist faktuur van de overheid gehad betreft nalatenschap van men moeder......zag ik ook liever niet :(.......dat bedrag !

4. bobobear

nee,gelijk heb je freedom,alles is al duur genoeg.maar eigenlijk wel oneerlijk,want je betaald wel gewoon voor je internet,en dan moet hij het het wel goed doen.
    jeetje freedom,zit je ook niet mee zeg,zal vast een hoge rekening zijn van de overheid.:oops:

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Kan ik me voorstellen Freedom maar hoop dat het dan nu wel in orde is.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee allemaal,
    ik ben druk aan het fokken! heb supervoer zat voor deze. denk wel dat ik alleen voor de gewone stallen ga, weet het nog niet zeker. dan houd ik nog wat over voor het volgende event want ze volgen elkaar vrij rap op. Hoop verder ook op wat mooie fokresultaten, zodat ik hopelijk nog wat kan inleveren in de quests.

balen van je internet freedom!

7. bobobear

ik ben klaar met het event:)ik bewaar de rest van mijn sv denk ik voor het volgende fok event,want inderdaad ze komen wel steeds vlak achter elkaar.

8. enk52

Succes Yvonne.

Ik heb het event klaar. Ging nog een kameleon een regenboog zoeken. Nieuwe stallen staan op het land

9. Aloryan

ja hier ook een kameleon die de regenboog tegen kwam :) bij de kamelon moet ik nog 5 badges.. die zijn zo klaar.. bij de andere heb ik net flink motels volgepropt. over paar minuten zijn ze klaar.. spannenddd!

waaah ik ben er nog lang niet hahaha ik dacht nou van die kameleon heb je niet zo veel badges nodig.. maar voor die pinguin veel meer.. dus nog even wat in de hotellen gepropt.. weer wachten.. pompiedom..
    helaas deze ronde wel weinig bijzondere.

Laatste bewerkt: 24 Mei 2017
  10. bobobear

lollll,je hebt er schik in he yvon?hahaha

11. Aloryan

hihi ik vind dat fokken leuk.. ik dacht makkie lever ik die dingen in, moest ik er ineens nog een hele boel :)
    INmiddels heb ik overal de stal uit en nog 200 sv op voorraad voor de volgende keer.. weer flink wat sterren bij elkaar gespaard dus eens kijken wat ik uit de boom ga halen.

12. -jouw-

-jouw- Forumkenner

goede avond allemaal

ik kom 29 sv tekort

maar wat zit er in de schuur.... een gouden gansxD

-freedom5555-, LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  13. enk52

Super Hesje gefeliciteerd:)

Heb je die zo gekregen of bij elkaar gefokt?

14. bobobear

wowwww,gefeliciteerd hesje:D

15. Aloryan

dat is wel heeeel gaaf.. en die sv moet nog wel uti quests te halen zijn denk ik! succes.. molentje aan en gaan :p

woeiiii mijn neefje is geboren :) kijk dat krijg je van die babyboom he :) dit weekend lekker op visite!!

Laatste bewerkt: 24 Mei 2017
    bobobear, LucieSchreurs en -elvira101- vinden dit leuk.
  16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Gefeliciteerd, Yvonne
    Yeah, Ik heb net de Geheimzinnige Feniks gewonnen xD

17. -jouw-

-jouw- Forumkenner

hij kwam uit vier gewone ganzen :)

Yvonne gefeliciteerd met je neefje

SB gefeliciteerd met de feniks

18. Aloryan

dank je, en lekker! ik aas er ook op, maar hij komt maar heeeel zelden langs. ben soms zo geneigd al mijn party tickets er tegenaan te gooien in de hoop dat hij langs komt, maarja gelukkig kan ik me tot nu to eweerhouden.

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Wat een positieve berichten bij Hesje en Yvonne.
    Dat maakt mijn dag weer goed.

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Feli Yvonnne met je neefje, lekker van genieten. hier zijn we gearriveerd. Prima internet, dus gewoon twee keer per dag kijken met lange gewassen (hoezo verslaafd??)

eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.