Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Freedom dan heb je toch wel geluk hoor, alle 2 nieuwe uit de trein. Ik moet het nog maar zien of er 1 bijzit. Vanavond gaan ze op het land.;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  2. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

Mama heel veel beterschap en een voorzichtige dikke knuffel voor jou.

Hier kwam een geurende trein aan... een tweede parfumerie is niet verkeerd.
    Helaas kwam er ook een ander luchtje vandaan.... ach mijn valentijntje het stinkdiertje.. tja die hoort toch bij mij.
    ook een rode paard en oranje ezel.
    de volgende stallen staan er weer op.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Succes met de top Rita, ik hoop dat je erin blijft. Het zijn wel mooie dingen die je dan krijgt, vooral dat item.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

mama van bono,beterschap en doe maar lekker rustig aan na zo een zware operatie:)

hesje,weer een lekker uitje gehad dus?maar nu toch wel weer fijn thuis:)

oja goede avond allemaal

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

`beterschap!!

hier is de trein denk ik voor de laatste keer vertrokken, daarna moet ik in mijn waardevolle stallen gaan snijden.
    nog geen salamander, wel dingen die ik weer kan wegsturen voor een nieuwe :p Hopen dat er nu een salamandertje uit komt.

6. bobobear

ik hoop voor je mee;)

ik heb hem al een paar keer laten rijden maar nog niks neergezet.ik gebruik nu mijn akkers voor het event nog steeds.nu weer lekkere lange gewassen erop gezet voor de dropjes.

7. Aloryan

ga je voor de top bobo?

nog 105 drops hier.. dat moet lukken

Laatste bewerkt: 20 Mei 2017
  8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Bobo uit de stallen komen ook di's hoor......

9. Aloryan

ja hier kwam ook goed drops uit de stallen
    de wac is afgelopen, gewassen zijn binnen, dus we gaan weer over op wat normaler boeren.. langzaam bouw ik weer een beetje om.

10. bobobear

nou,ik vind het eigenlijk wel leuk die kleine prijsjes als je met de honden speelt,maar stiekem denk ik er wel aan of ik voor die top 200 zal gaan,maar denk dat ik dat niet ga redden.

11. Aloryan

ja die kleine prijsjes zijn zeker leuk!, iets meer wac zou fijn zijn, dan vult mijn voorraad lekker aan en hoef ik jullie niet steds lastig te vallen :p

ik heb ook nog wel extra event gewas op voorraad hoor, ga gewoon door met frisbees maken als ik de wolkenrij heb :)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. bobobear

heeft iemand een advies voor een goede maar goedkope antivirus voor de pc?ik had altijd Norton virus,maar die kocht ik altijd goedkoper bij de Dixons,maar die is er nu niet meer en nu is mijn virus afgelopen en zoek ik een ander.

13. Aloryan

ik gebruik gewoon gratis AVG werkt tot dusver prima

14. bobobear

en kun je die gewoon downloaden ofzo?

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Mama beterschap.

De gewassen voor het event heb ik bij elkaar. Maar nog 280 di's en dat voor morgenavond gaat natuurlijk nooit lukken. Er gaan vanavond anjers op, omdat we morgenochtend een optreden hebben.

Verder wel een juichmoment. Uit 1 gekocht tikistal de krokodil!!!

RoelofAnton, eevee60 en -elvira101- vinden dit leuk.
  16. bobobear

gefeliciteerd met je kroki detje,daar heb je dan wel echt geluk mee gehad :D

17. Aloryan

18. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Yvonne, heb net een verse lading wac gemaakt. Ik stuur je er wel een als ze afgekoeld zijn ;)
    Eerst even spelen met de hondjes :)

19. Aloryan

dank je wel! volgens mij heb ik wel al weer iets meer aan het krijgen hoor inmiddels, blijf lekker frisbees inleveren en zo heel nu en dan komt er een voorbij. eet het ook niet elke dag hoor, alleen als het echt nodig is voor events.

20. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Een voorraad wac is handig met al die events die vlak achter elkaar komen :)

Welterusten allemaal

eevee60 vindt dit leuk.