Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Justin gefeliciteerd met level up:)

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

xD.....xDleuk he,opruimen,ik moet er ook weer eens aan beginnen.we hebben toevallig voor mijn extra kamer gisteren plankenhouders en dragers gekocht zodat we planken kunnen ophangen en daar dozen met kerstspullen op kunnen doen,dan hoeven we niet elk jaar te slepen vanaf de box.zoals jullie weten heb ik niet maar 1 doosje kerstspullen.dus de wil is er wel,alleen het is altijd allemaal zoveel werk.:oops:ik ben al moe van de gedachtexD

heel wat plink ploinks zeg,maar ik wil wel graag die watersalamander en de krokodil:inlove:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb het voer al klaar staan dus ze kunnen komen;)

kelder weer netjes ingericht:)

4. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Ja Hesje in dit geval had ik beter meerdere WAC's kunnen nemen. Maar omdat ik het meestal 's ochtends doe en dan pinkie geen verschil maakt omdat ik volgende ochtend toch niet eerder oogst, neem ik meestal maar 1 WAC, zodat ik geen verlies lijdt in de nachturen.

5. bobobear

goedemiddag,ik ben ook weer van de partij.

het is nog best wel goed weer hoor.niet zo warm als gisteren,maar het is goed te doen.weer lekker met mijn hond gewandeld,hij had gespeeld met 2 andere honden,alleen hij heeft nooit een stop,hij gaat gewoon over zijn eigen grenzen heen,dus heb ik hem maar zelf gestopt.ik moet natuurlijk wel zorgen dat zijn glucose niet teveel daalt.

ik zit nu op 72 frisbees gegeven aan de hondjes.dus met een beetje geluk kan ik morgen klaar zijn.ik had er nu alleen eventgewas opgegooid,is pas tegen 12en klaar:wuerg:ik denk dat bobo dan al slaapt:sleepy:alhoewel,ik het dan wel zonde vind,ach we zien het wel,ik blijf er niet speciaal voor wakker:music:

Laatste bewerkt: 18 Mei 2017
  6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

zoo hier gaat hij ook lekker.. zit op 48 frisbees, maar denk dat ik het wel ga halen, heb er een goed gevoel over. maak me niet zo'n zorgen dit keer, we hebben nog wel even.

ik wil ook graag de krokodil en de salamander.. ik heb weinig tg, maar watik heb ga ik het wel proberen en hopen maar.. die trein moeten oude tallen in.. daar krijg ik er inmiddelsook veel meer van. dus hopen dat dat wat oplevert.

Laatste bewerkt: 18 Mei 2017
  7. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik zit op 35 frisbees, dus gaat spannend worden. Kan nog steeds alle gewassen steeds gebruiken, nog geen tekort aan DI's, maar ben bang dat daar morgen wel eens verandering in kan gaan komen. We zullen het zien.

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

we hebben nog wel even toch! komt goed, gewoon door boeren en anders een keertje snachts gewas als je te kort hebt.

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Gaat vast goed komen, we hebben nog even!

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier vannacht gauw rozen planten, de drops beginnen te minderen.
    Ik had elke keer een veld event gewas voor de nacht gedaan maar dat past niet.

11. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  12. bobobear

goedemorgen allemaal:)

wat een schatje heb je weer gevonden lea;)

13. enk52

Goedemorgen Bobo,

Je bent er ook al weer vroeg bij:)

14. bobobear

ja,ik moest naar de wc en dan ben ik metteen goed wakker,ik dacht dan maar metteen oogsten.ik moest eigenlijk gisterenavond nog oogsten maar ben alsnog in slaap gevallen,gelukkig dat mijn tante het heeft gedaan.hoezo verslaafd,lolll

15. Hesje

goede morgen
    ach bobo een goede verslaving;)
    maar ik heb wat thee meegebracht:)

fricor en eevee60 vinden dit leuk.
  16. bobobear

hmmmm,lekker een kopje thee,en ook nog eens uit een leuke mooie theepot,wat wil je nog meer op de vroege ochtend:D

17. enk52

Goedemorgen Hesje,

wat een geweldige theepot weer. Daaruit smaakt de thee extra lekker:)

Verslaafd zijn we allemaal wel een beetje hoor Bobo

18. bobobear

ik heb nu wel gemerkt dat je toch wel beter voor de nacht lange gewassen moet zetten,nu kon ik maar weinig frisbees maken.

gelukkig ben ik niet de enigste 'verslaafde'xD

19. enk52

Ik zet ook lange gewassen voor de nacht, dan doen we er maar een dag langer over;)

20. Hesje

ja die katjes wilden wat extra aandacht door al dat spelen met de hondjes;)

ik had gisteravond munt gezet en kon er vanmorgen hier 15 maken en op de andere 12:)

dus ik vind het een mooi resultaat