Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

En op het eerste scherm rechts onderaan klikken eerst. "kom maar op".

2. fricor

fricor Commandant van het forum

dankjulliewel.
    ik zat naar een hond te zoeken die er speciaal hiervoor neergezet was pppfff...
    gelijk alles maar weer uitgezet bij de instellingen. wat een gekrioel!
    aaaahhhh.....wat zijn ze klein xD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hihi ik heb de hondjes ook nog niet gezien, moet eerst maar eens wat frisbee's maken

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Er staat dus wel een hondenhok op de velden die meedoen voor het event.

Wens iedereen een behouden nacht toe........ ;)

fricor vindt dit leuk.
  5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,even snel geoogst en dan weer terug mijn bedje in:music:.ik heb er nu rozen opstaan.ik kon nu 6 frisbees maken,en dan heb ik morgen net genoeg gewas om weer te zaaien:)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, hier nu kwartveldjes met eventgewas en kan 7 frisbees maken. Eens kijken wat ik morgenochtend voor leuks krijg

7. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Eevee van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Hier staat de tweede ronde voor de nacht. Dan morgen overschakelen naar halfjes. Ga omdat ik nauwelijks knechten heb voor halfjes met de hand oogsten. En dan zie ik wel hoe ver ik kom.
    Ligt het aan mij of klopt mijn gevoel dat we de laatste tijd weinig knechtencoupons winnen bij events? Of ben ik gewoon te gul de laatste tijd. Dat kan ook hoor, want merk dat nu Jelmer wat ouder wordt ik minder tijd voor de boerderij neem. Maar vrees niet, ik ga zeker niet stoppen hoor, maar speel wel wat minder fanatiek dan een jaar geleden.

eevee60 en fricor vinden dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  9. bobobear

goedemorgen allemaal:)

lea wat een schatje weer:inlove:

10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

volgens mij heeft hij modder aan zijn pootjes;)

maar eerst wat thee

11. enk52

Goedemorgen Bobo en Hesje,

Heb jij geen modder aan je handen als je gaat graven Hesje?

12. Hesje

xD ik gebruik een schepje;)

13. enk52

Dan zit daar modder aan maar ik moet toch altijd de planten ook nog wat aandrukken dus dan toch modder aan mijn handen en met onkruid eruit halen heb ik ook altijd vieze handen hoor.;)

14. Hesje

jah dat wel:)

ik heb meestal tuinhandschoenen aan
    er lopen hier veel katten :p zoe smerig als je daarin grijpt:wuerg:

15. enk52

Dat is inderdaad heel vies. Hier moet ik ook van alles uit de tuin scheppen:(

16. Hesje

maar ik vind het een mooie energieke hond hoor:)
    wel even pootje vegen voor hij binnenkomtxD

17. bobobear

ik weet niet hoe ik aan het spelen ben,maar mijn gewassen lopen nog steeds niet gelijk.komt omdat ik gisteren al deels lang gewas erop had gezet en later wat kortere lang gewas.snappen jullie hem nog,lolll.al met al,loopt nu dus mijn eventgewas ongelijk en dan ook nog eens op elk veldje.dus dat wordt de hele dag ongelijk oogsten,of wachten,maar dat is weer zonde van de tijd.dus we gaan gewoon maar door oogsten en zaaien.ik schrijf altijd de tijden op wanneer de gewassen klaar zijn bij een event.eigenlijk ook wel erg he,hoezo verslaafd,lollll.

18. enk52

Bobo misschien dan er wat anders tussendoor opzetten wat precies de tijd duurt wat het verschil is. Dan zijn ze daarna gelijk.

19. bobobear

ja,dat zou ook nog kunnen.ik denk dat ik gewoon nog niet goed wakker ben:sleepy:

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Ik snap je wel hoor Detje, zo'n kleine man vraagt gewoon tijd en dan komt de boerderij automatisch als tweede. Zolang je speelt op een manier die voor jou werkt is er niets aan de hand. en blijft het spelletje leuk. o_Ok ik ben bij vlagen meer en minder fanatiek al met ik er eerlijk bij zeggen dat ik de maandknechten heb dus dat scheelt wel.

detje81 vindt dit leuk.