Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Hier 275 muntjes na 31 keer gespeeld te hebben, eentje van 7 erbij, en 2 van 8 erbij.......

Hier gans de nacht geregend hoor. Onkruid groeit als zot, maar is nog te nat in de tuin. Gisteren ook onweder. Zal straks wel zien, ben de coniferen naast oprit aan het bijknippen, maar moet zien dat ik ze niet kaal maak....
    Man van de overkant kwam gisteren naar hier, ik schrok me wild, plots een hand op men schouder........hij zei : laat nog "iets" in je tuin staan hé. Man is 92 of 93 dat ben ik kwijt en doet nog alles zelf in de tuin, op zijn knieen onkruid uitdoen.(daartegen is mijn tuin een warboel) Heeft ook nog een "klein" moestuintje, hij vroeg gisteren wil je wat sla, wat ik heb nog over.......zij is 90 of 91, maar niet meer goed te been. Hij doet alles hé, verse soep maken en dat vers is dan geen groenten voorgesneden groenten uit een pakje, nee verse groenten, die hij bewaart in zijn garage, kan ik zien van hierboven dat hij snel een prei gaat halen of een bussel wortelen.....
    Vind dat ongelooflijk.....o ja en bouillon is niet uit een pot of blokje, maar vers getrokken hoor......die hebben nooit of nooit plastiek verpakkingen, noch blikken........

Heb enkel de laatste boom niet op Bahamatje, maar tja.....die is niet te ruil natuurlijk......moet daarvoor niet in de lijst gaan zien.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Nee, de laatste nieuwe bomen zijn er helaas niet bij net als de bizon als ik het goed heb

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ook niet freedom
    en de bizon heb ik ook niet

op schaduw mis ik het lieve heersbeestje en de axoloth

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Freedom dat is lief van je buurman maar je zal zeker geschrokken zijn als iemand je opeens aanraakt.

PLINK PLOINK

Molenabonnement:)

Laatste bewerkt: 12 Mei 2017
  5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Chips ja de axolot wil hier ook nog noet.

Leuk zulke vitale buren Freedom al laten ze je soms schrikken;)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

axolot dinges heb ik helaas niet over ben blij met mijn eigen twee

eevee60 vindt dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zo zit ik met het lieveheersbeestje daar heb ik er maar een van.

8. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, bedankt voor de felicitaties en Lea jij ook weer gefeliciteerd met je level up, jij gaat echt als een speer.

Helaas ontbreekt bij mij het lieveheersbeestje en een paar van de nieuwste bomen volgens mij. Heb me er nog niet echt in verdiept.

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zie net dat de Perziese zijdeboom ook schittert door afwezigheid.

10. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hoi allemaal, ben ook aan het voetballen, heb nu bijna genoeg voor de stallen en de bomen, heb witte bloemen tekort om door te gaan.
    axelotl heb ik 1 keer dus helaas ook nietgenoeg. verder moet ik vooral nog dingen die dus niet te ruilen zijn nog of het lieveheersbeestje die erg schaars is in het kliekje.. wordt een rustig event dit keer denk ik?
    heeft iedereen wel die pimpernoten en doerians enzo?

zo het kinderfeestje van mijn dochter.. ze is al ruim een half jaar jarig geweest hoor haha ze wist niet wat ze wilde doen. nu dus wel dus gaan we er lekker voor. Discobowlen.. prima!

11. enk52

Ik heb helaas ook geen overschot aan axolotl en lieveheersbeestjes.

Gezellig Yvonne discobowlen, veel plezier.

Ik hoef ondertussen ook niet meer te gieten, hier ook regen nu.

lijstje

Aloryan: Lieveheersbeestjesverblijf
    Bobo: Axolotlverblijf
    Eevee: axolotl
    Detje: Sneeuwspar
    omaagnes55: lieveheersbeestje
    -jouw-: lieveheersbeestje, axolotl

Heb een beetje terug gekeken. Als jullie het nu zelf aanvullen en bijhouden en dan hoop ik dat er wat af gaat. Ben zelf het hele weekend weg.

12. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik vrees dat we een slechte ronde krijgen :) BP we willen lieveheersbeestjes!!

hopelijk krijgen sommige van jullie de axoltl uit de stallen van de quest..

13. ringo803

ringo803 Junior expert

hoi mogen wij ook op het lijstje de axolotl
    En de laatste nieuwe bomen maar die zullen wel niet kunnen
    groet justin

14. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Wat een mooi verhaal Freedom, wat goed dat je buur nog zoveel zelf doet.
    Ik heb alleen item ontspoord nodig, maar staat op een wolkenrij, dus verwacht niet dat iemand deze over heeft.

Lea, geniet van je weekend, knuffel.
    En bobo, fijn om te horen dat het weer een beetje beter met je hond gaat.

Ik nog 2 nachten werken, en dan ben ik voorlopig weer klaar met werken (ivm operatie)

15. enk52

MamaU jij ook een knuffel. Hoop dat alles voorspoedig verloopt en werkze nog even.

16. detje81

detje81 Forum-overlever

JIppie, ik had vannacht stekjes gezet, volgens mij van het vorige event. En daar kwam een chocoladewingerd uit. Jippie!!

eevee60 en fricor vinden dit leuk.
  17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag,ik ben weer aanwezig,mijn internet en telefoon en tv waren helemaal uitgevallen.toen maar eeen hele lieve kabouter gevraagd om mijn farm even te doen.kabouter heeft gelijk alles grondig nagekeken dus ik kan er weer een paar jaar tegen:Dik ben zo blij met mijn kabouter:inlove:bedankt kabouter voor mijn farmpje te doen,ik ben er erg blij mee

net op zoek gegaan naar eten voor mijn hond,want die brokken vind hij niet meer te eten,elke keer weer een gevecht om hem alles te laten opeten.maar bij de dierenarts moet je gelijk zo een heel pakket van 12 blikjes kopen,maar ik moet wel eerst kijken of hij er tegen kan met zijn allergie,jaja,die heeft hij ook nog.maar het komt erop neer dat het beste gewoon echt die diabetesbrokken en diabetes natvoer wel beter zijn,die reguleren echt die glucose.zelfs beter dan vers vlees.toen zei dat meisje van de dierenwinkel,mischien assosieerd hij nu die brokken wel met die hypo wat hij heeft gehad.eerst dacht ik ja hoor zal wel,maar later dacht ik hij had toen wel gespuugd voor hij die hypo kreeg.dus kan wat in zitten.dus al met al ga ik zo even online kijken wat er bestaat aan diabetes voer.maar eerst gaat bobo even wat eten.bobo heeft trek en als bobo dan niet gaat eten wordt ze nukkig,lolllllll

Snijderboerderij en fricor vinden dit leuk.
  18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nou dat word wat dan een nukkige hond en een nukkige bobo;)

maar fijn dat je er weer ben hoor (daar kan ik slecht tegen) als ik niets kan doen:)

ik heb ze ook nog te ruil gezet dus wie weet

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Geen pimpernoot wel een doerian

20. fricor

fricor Commandant van het forum

lijstje

Aloryan: Lieveheersbeestjesverblijf
    Bobo: Axolotlverblijf
    Eevee: axolotl
    Detje: Sneeuwspar
    omaagnes55: lieveheersbeestje
    -jouw-: lieveheersbeestje, axolotl
    ringo803: axolotl
    sientje10: axolotl
    fricor: pimpernootboom

goedemiddag, het zonnetje schijnt hier tussen de buien door.
    gisteravond 2 x hevig gerommel, maar geen lichtflits te zien.

hier net een wezel gescoord uit de "ballon" geruild voor een sieritem.
    eerst wel gekeken of ik dat item zelf wel kwijt wilde. heb in het verleden wel eens een item geruild die ik zelf nog op een wolkenrij moest zetten....ahum!.....

gefeli voor de jarig-geweest zijnden. de levelaars en mamau2 sterkte vandeweek.
    bobo, zo blijf je bezig ...

Yvonne veel plezier met het discobowlen. zet je zonnebril maar op .
    en jaaaaa, ik wil wel een pimpernoot van je hoor.
    allemaal alvast een fijn weekend.
    groetjes en knuf.