Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee ik ga dit weekend er naar toe.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hesje,dat had ik vorige keer geprobeerd,maar dat lukte me voor geen meter.:music:

lea,dat is ook wel beter in het weekend,dan heeft iedereen wat meer tijd denk ik;)

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

GOedemorgen allemaal

Lea, gefeliciteerd met de kleine. Hier beloofd het een zonnige dag te worden. Maar eerst eens de winter door de zomerbandjes laten vervangen in de garage

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk van harte met je kleine smurf........denk dat plaatje beetje groot is om een kleine smurf te zijn. xD

Daarjuist, kwam men rode poes 30 minuten later aan als de andere.......:wuerg: nu heb ik blikkenvoer voor tot in der eeuwigheid, nu wil ze enkel nog brokken eten. :music:wel bepaalde brokken hoor, niet alle merken zijn goed.
    Dus bobo zet hond even hier, eet die beslist brokken. :) en ik die bang ben van honden......:cry:

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Detje zo doe ik het op mijn schaduw ook, daar zijn de coupon ook behoorlijk geslonken.

Yvonne weer een dagje verder met de wac;)

detje81 vindt dit leuk.
  6. bobobear

ach freedom als je mijn hond ziet ben je verkocht.het is echt een grote sul,alleen wel erg lomp.vanochtend was het weer even bekijken hoe hij ging eten,niet dus,lolll.en het was zo vroeg,ik dacht geef ik het eerder eet hij eerder,not!dus rond kwart voor 7 maar weer op mijn kleine krukje gaan zitten met mijn grote kont en poging tot voeren.eerst was hij weer arrogant,dus eerst maar klein stukje kip,dat at ie wel,toen 2 brokjes,toen dacht hij nou is toch best lekker,uiteindelijk heb hij alles heerlijk opgegeten.ja wel helemaal gevoerd hoor,al wilde hij wel weer zelf eten want hij vond het toch wel lekker,maar dan eet hij minder gulzig.en dat moet nu maar even.tot nu toe nog niet overgegeven dus gaat weer goed.dus ik geef hem nu even nog een mengeling van brokken ,kip rijst en doppertjes,met een beetje gekookte water van de kip.straks moet hij wel weer gewoon gaan eten,want hij is al zo zwaar.als hij al naar een koekje kijkt komt ie al aan.ik had wel met mijn zus overlegd dat hij nu dit weekend bij mij blijft,tot hij weer helemaal stabiel is.vond zij ook wel fijner want die hypo wil ze niet meer meemaken.

ik heb nu al mijn eten voor vanavond gemaakt,verse enchilada's,nou de wrappies wel gewoon gekocht hoor,maar de rest vers van de pers.dan alleen straks nog in de oven.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Maar hoe doen ze dat bij de dierenarts dan Bobo? Daar voeren ze hem vast niet.;)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. bobobear

nou bij de spoedkliniek heeft hij volgens mij heerlijk gegeten toen hij het eindelijk binnenhield,want hij wil zijn brokken nu niet meer.en het was wel de bedoeling dat zijn glucose weer vanzelf omhoog ging.maar ik denk dat hij de laatste tijd een beetje te verwend was,want toen hij overgaf kreeg hij een tijdje van mij rijst met kip en bouilon,dus dat wil wel en dan nu weer die saaie brokken.ik denk ook mede daardoor dat hij mischien die hypo heeft gekregen omdat hij mischien te weinig voedingsstoffen naar binnen heeft gehad.maar het is een goede leerschool,nu weten we weer meer van wat we niet moeten doen en juist wel.

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag,

hier een verjaardagsfoto van mijn smurfje.

detje81, omaagnes55, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. bobobear

:inlove::inlove:wat een cutie!!!!!:inlove::inlove:

11. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

gefeliciteerd Lea.leuke foto hoor.

ik kon net niet schieten; in de bal kwam een zandlopertje halverwege het veld.
    toen maar opnieuw ingelogd en kon ik verder op hetzelfde veld.
    ik haal niet altijd de 9 punten hoor, maar ben de winkel al aan het plunderen.
    er gaat best wel wat tijd in zitten in dat voetbalspelletje.

vanmiddag niet vergeten dat er weer volle maan is....

eevee60 vindt dit leuk.
  12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

wat een flinke jongen al weer zeg
    en wat een mooie foto

13. bobobear

oja,volle maan,goed dat je het zegt fricor,dat was ik inderdaad alweer vergeten.

mijn farm doet ook al de hele tijd raar,hij is soms traag en soms logt hij zelf uit en weer een draaiend bloemetje,maar ik dacht dat het aan mijn pc lag,want mijn antivirus is bijna afgelopen.maar zou wel heel toevallig zijn.

met dat voetbalspel probeer ik zo rustig mogelijk te concentreren,dan heb ik in de meeste gevallen wel de 9 punten,atthans dat was vorige keer he,nu nog niks gespeeld.

14. Hesje

zit ik klaar een uur geleden:oops:

twee uur spel opgefrist nou kom maar volle maan......
    dat begint dus om drie uur8)

nou mijn voortuin maar weer van het onkruid ontdaan :)
    lekker buiten en nog nuttig ook;)

ik ben er dus nu ook weer klaar voorxD

eevee60 vindt dit leuk.
  15. bobobear

looollllll.zou zomaar iets voor mij kunnen wezen hesjexDach,is je voortuin ook weer gedaan;)

ik kan zo weer oogsten en ik denk dat ik dan ondertussen maar wat ga voetballen,anders kom je er niet doorheen als je alles tegelijk doet volgens mij.

ik moet wel weer wennen met dat voetballen hoor,ik heb zolang al niet getraint,valt tegen:oops:xD

Laatste bewerkt: 10 Mei 2017
  16. Hesje

totdat je genoeg muntjes heb

ik weet het niet bobo ik heb hier 4x gegooid en 36 muntjes maar op de andere heb ik er ergens drie gemist:p

17. bobobear

nou,ik heb wel bij alles 9 muntjes gescoord,maar wel een paar keer dat de bal was afgepakt omdat ik niet goed mikte:oops:

kun je nou ergens zien hoeveel keer je hebt gespeeld?

ik heb net een klein stukje gelopen met mijn hondje,ging weer goed.wel met suiker en stroop op zak.en ik heb er zo een hekel aan om met een tas te lopen,ik prop alles in mijn jaszakken,maar ik denk toch maar dat ik met een tas begin,want moet ook water voor hem meenemen.alles voor het hondje hoor:music:

Laatste bewerkt: 10 Mei 2017
  18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Probeer een rugzak Bobo anders;)

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. Hesje

zo kan het ook nog bobo

Sintra98 vindt dit leuk.
  20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

:DDie is nog beter.:DxD