Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nee bobo nog niet netjes het is nog een ragebol

morgenmiddag mag ik komen om half 4

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede middag, aan de raggebollen , niet raggebollen, grijs of niet grijs. gekapt of niet gekapt. zelf ben ik al blij dat ik met 2 schilders aan het werk eens men haar kan wassen. :wuerg:
    'k zou ook eens dringens een stuk van men haar moeten laten knippen. terug een coupe carré....maar tja wanneer hé.

hier 24 maal gegooid en heb alle bolletjes van het in de roos gooien gehaald........heb dus de diamanten ingrid. maar kom nu tot de vaststelling dat ik tot 40 moet blijven doorspelen om het basis item te halen.

de klassieke prijzen nog niet binnen gehaald, snap niet waar ik daar mee moet blijven, maar wel de rest van winkel bijna leeg, ttz. half leeg.

doj veel succes op je werk, is zeker een hele aanpassing. ;) maar wel leuk. vind ik toch.

wens iedereen nog een fijne avond......moet nog veel gewassen en di's, zoals iedereen waarschijnlijk. en zit met kop als een tol van de vernisgeur......lol. enfin geen lol xD

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hesje een ragebol,lolllllll,dat zal wel meevallen toch?

freedom,die klassieke items zijn toch die items van eerdere events?die heb je denk ik al allemaal?ja,ik vroeg het me ook af hoor,maar lea zei het,vandaar dat ik weet dat ze van andere events zijn.en aangezien wij niet gaan voor half werk,moet jij ze ook wel allemaal hebben.:music:

pfff vernisgeur,is niet fijn.daar krijg je toch koppijn van.:oops:

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ritaknap hoor weer zoveel werken maar gelukkig dat het goedbevalt.

Freedom dat is niet fijn die verflucht, zou ik ook hoofdpijn van krijgen.

Ik denk dat die ragebol van Hesje wel mee zal vallen maar af en toe is een knipbeurt wel nodig.;)

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. bobobear

vooral als je een kort kapsel hebt denk ik,ik kan mijn haar lekker laten doorgroeien,en soms heb ik er ineens genoeg van en wil ik het korter hebben,maar nooit korter voor mij dan schouderlengte hoor:oops:

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  6. Hesje

zo ik heb geteld gewas genoeg

nu nog heel veel drops dus dart komt wel goed met mijn uitgaans gedrag dit weekeind

nou bobo die ragebol ga jij niet zien;)

ik heb het niet lang maar het is niet stijl maar beetje springerig en dan in de wind:p

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Oei sorry dan heb ik erover gelezen, die mededeling van Enk.......tja vernisgeur in men kop hé. Krijg er geen echte hoofdpijn van maar maagpijn. Nog 2 dagen gaan ze werken en dan zou het gedaan zijn. jaja de zaterdag ook. Maar dan moet die vernis nog harden en weet van vorig jaar toen ze ook stukje gedaan hebben, dat het 3 weken duurt.

En denk dat die ragebol van Hesje ook wel meevalt hoor......zal zo van dat makkelijk haar zijn, waar je eens in rommelt en het ligt steeds goed xD

Bobo zo doe ik het ook.....laten groeien en dan denken : oei moet te lang trekken aan men haar alvorens de knopen eruit zijn, er moet een stuk af. heb totaal geeeeeeeen krullen, ze noemen dat stekelvarkenshaar ;) .....

8. bobobear

freedom,ik vroeg me toen dus ook af of ik die sieritems moest halen,maar toen gaf lea me antwoordt.;)
    bij mij ook geen krul te zien,wel af en toe een beetje slag,maar heb het meestal vast.sinds ik het heb geverfd zit het wel alle kanten op:music:soms doe ik het wel eens gewoon langs mijn gezicht,maar dan ben ik net nana mouskouri maar dan met een bolle kop,lolllll

9. doj34

doj34 Forum freak

weet je wat het leukste is... beginnen terwijl je kids vakantie hebben en alles achter hun .... laten slingeren en dan thuis komen in de puber rotzooi.

fricor vindt dit leuk.
  10. Hesje

discussie denk ik ;)

11. bobobear

dan lekker zelf laten opruimen rita;)al is dat meestal veel makkelijker gezegd dan gedaan.

zo,ik heb lange gewassen erop gegooid,uien en chayote is het morgenochtend iets over half 8 klaar dus dat is mooi.eventgewas was rond half 2 vannacht klaar geweest,maar dan hoop ik toch wel te slapen

haah,net gegooid,2e keer in de roos dus nu alle vinkjes aan:D

nu ga ik even stil zijn voor de dodenherdenking

Laatste bewerkt: 4 Mei 2017
    LucieSchreurs en doj34 vinden dit leuk.
  12. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  13. Hesje

goede morgen

wat een schatje heb je weer gevonden

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. enk52

Goedemorgen Hesje,

Eerst maar een kopje thee uit die fleurige theepot.

Straks even naar de vrijmarkt, het is droog gelukkig maar nog steeds veel wind.

15. Hesje

hier is het ook droog

gisteren ook de hele dag

heb je vorige keer nog wat leuks gevonden?

16. enk52

Nee niets, maar vandaag herkansing. Deze is nog wat groter, is in de binnenstad.

Zoek ook eigenlijk niet speciaals maar je weet niet wat je tegenkomt.

17. Hesje

nee soms zie je gewoon iets leuks

zo even met bijlen gesmeten

maar nog steeds niet in 1x goed:p

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  18. enk52

Maar hopen dat het nog lukt Hesje anders wordt het een gouden Ingrid. Is ook leuk natuurlijk:)

Het is mij ook nog maar 1 x gelukt.

Het regent nu:(

19. Hesje

wel erg grijs maar nog steeds droog

ik moet nog wel een aantal keer gooien dus wie weet
    wel lekker veel muntjes:)

20. enk52

Ik heb nu 28 keer gegooid dus nog 12 keer te gaan. Heb hem 3 x niet in de roos gehad.

Ik heb nu 1482 munten, nog niets gekocht.