Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goed werk lea:D

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Volgens de faq krijg je die als je de bijl in de 5e worp in de roos gooit.
    Hier zit hij ook al netjes in het plakboek, dus je moet hem gewoon in de roos hebben.
    Je krijgt van alle 1e keren in de roos een verschillende sticker, dus je kan er in totaal 5 krijgen.

Roos in worp
    Extra stermuntenSticker (eenmalig)sieritem upgrade naar (eenmalig)
    50[​IMG]nvt
    42[​IMG]nvt
    35[​IMG]Zilver
    210[​IMG]goud
    115[​IMG]diamant

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

oke sorry niet alles gelezen dan
    hij zat naast de roos ik kreeg de laatste niet goed

dankjewel voor de moeite

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk heeft Miekje een tabel gemaakt dat jij weet?? kan het niet vinden in de praatgroep Viking sage, of zie er overheen, wat best kan :eek:

5. enk52

Ik heb ook niets gezien freedom, ook niet via facebook

6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik ga eerst maar een giga lading gewassen maken. en met 8 uur duurt dat wel even. straks niet vergeten een wacje te eten als ik die nog heb en even susi erover gooien nog gauw..

7. -freedom5555-

Dankjewel Enk........ :) ik zie ook niets, denk niet dat het mogelijk is om een bladje te maken.

8. bobobear

mischien is miekje niet aanwezig,ik zie haar ook al niet in het praatdraadje.

freedom,het beste is denk ik gewoon zoveel mogelijk gewas maken en di verzamelen.zover ik begreep heb je in totaal 18800 gewas nodig en 2000di.;)

yvon,ik gooi even een wac over de schutting,moet je wel vangen he?lolll

9. Aloryan

oeeh ja ik vang hem :) dank je wel

zo lading 2 staat op het land.. hopelijk komen er ook wat meer hoorns nu uit, want vorige keer was niet veel extra.

gefeliciteerd met level up freedom
    wat ga je hard zeg!

Laatste bewerkt: 2 Mei 2017
  10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemiddag allemaal, hier stat de tweede ronde ook. Wat doen jullie vannacht? Eventgewas of rozen?

11. -freedom5555-

Dankjewel boboke.........voor het aantal gewassen men hoofd staat er helemaal niet naar. Met schilders die deuren en rolluiken en ramen open laten staan en dan er vandoor gaan :(

12. bobobear

zijn ze wel helemaal goed bij hun hoofd?

je moet 35 a 40 molenprodukten maken om de wolkenrij te halen.;)

lucie mijn eventgewas is pas vanavond laat klaar dus ik denk dat ik dan weer eventgewas doe,ik moet morgen weer vroeg op voor mijn hond dus dan is dat het gunstigst voor mij denk ik

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. -freedom5555-

tja bobo dat vraag ik me dus ook af.........of die wel goed bij hun hoofd zijn, als de hoofdschilder er is gaat het, maar als de zoon erbij is pfffffff echt een arrogant typetje.......en het is dan buitenschrijnwerk verniswerk hé, moet nog een een paar uur drogen........zit hier dus vastgekluisterd, want ze komen en gaan wanneer ze zin hebben. Is een offerte nog getekend door men moeder zaliger......

Haaa nu zie ik het, de prijzen met de wolkenrij staan aan de LINKERKANT van het eventvenster.

A ja 35 à 40 molenprodukten omdat je niet altijd de hoogste score hebt, is het zo?? ben zo duf als iets van de geur van die vernis !

14. enk52

35 keer spelen is voor de wolkenrij, de overige 5 zijn voor het laatste sieritem. eventueel meer voor als je nog niet de laatste upgrade hebt of als je nog muntjes wil hebben.

15. bobobear

krijg je geen hoofdpijn van die geur?

ik ga voor.......alles,lolllllll

16. Aloryan

ik ook natuurlijK! maar dat wordt weer een strijd om drops :p dit keer heb ik er een goed gevoel over :)

17. bobobear

ja,volgens mij komt er best veel uit de grond.

18. Aloryan

we moeten er geloof ik ook wel een boel :p ik zit nu op 280/2000, ik hoop dat het straks wat zoden aan de dijk zet. we zien wel ga er gewoon voor, ben wel lekker op tijd begonnen dit keer dat scheelt al wat :)

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Er staat een potje wac voor de deur ;)

20. Aloryan

supertje! ik heb jou alvast een hoorn gestuurd.. net als detje :) hihihi de achterblijvers aan het eind van het event.. dacht kan beter al op dag 1 beginnen :)

zag net dat ik voorlopig ook wel even vooruit kan met de verboden toegang :) wel super fijn dat item.. heb er nu nog een paar op voorraad voor als ik weer een staak vrij speel. super!!

detje81 vindt dit leuk.