Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het waait nu ook nog flink, werd er wakker van.

Beetje opwinding is ook wel eens leuk Hesje;)

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik ga werken, tot vanavond!

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. enk52

werkze Lucie, tot vanavond

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

werkze Lucie
    fijn dat het een mooie dag was:)
    hier ook grijs en een beetje vochtig wel minder wind dan gisteren

hi hi ja maar niet op maandag doen hè:p

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Het is vandaag de dag van de arbeid Pfffff :p:wuerg:

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

7. enk52

Goedemorgen Sintra, dat klopt. Bij onze buurlanden een vrije dag maar wij mogen aan de slag:)

Goedemorgen Bobo

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Hier is de zon ook weg.
    Best wel jammer nu Moeder een dagje met de boot weg is, hopelijk blijft het wel droog.

Sintra98 vindt dit leuk.
  9. Hesje

Eevee met mooi weer is het idd gezelliger op een boot
    hier word het wel lichter en is het droog

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Zijn jullie zeker dat het een poes is en geen kat o_O.......

En een pot uit Delft is nooit fout.......heb hier een ganse set staan, voor suiker, koffie, zout, olie, kruiden op een rek. Komt van men grootmoeder(geboren in 1880) en was een huwelijkskado.....het staat er wel in het frans op, aangezien hier toen nog alles in het frans was in 1912.....

Hier bijna geen wind, gisteren was het niet te doen om buiten te komen. Tenzij langs de noorderkant maar daar is dan weer geen zon.

En ja hier is het een feestdag.......

11. enk52

xD Het zegt in ieder geval miauw;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. Hesje

:eek::oops:geen idee freedom :) ik ben het met Lea eens;)

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik heb even naar de buienradar gekeken, we zitten precies op de grens.
    Dus als ze naar het Noorden gaat is het droog en naar het Zuiden...tja.

Sintra98 vindt dit leuk.
  14. enk52

Hier net ook een flinke bui gehad, maar het wordt nu weer lichter.

Ik hoop dat ze geluk heeft eevee.:)

Sintra98 vindt dit leuk.
  15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat hoop ik ook, ze begint nu echt oud te worden.
    Zonder rollator kan ze eigenlijk niet meer lopen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  16. Hesje

ach eevee dat is niet het ergste
    met rollator kunnen ze zich meestal weer goed redden
    gaan gezellig even zitten kletsen als ze moe worden altijd een stoel bij zich

Sintra98 vindt dit leuk.
  17. bobobear

goedemiddag allemaal,het is raar weer he?dan regent het weer en dan wil het zonnetje doorkomen.

ik moest afgelopen vrijdag weer insuline voor mijn hond halen,moest ik de volle pot betalen,want de 300 was al op.nu ben ik bezig met het noodfonds,maar die willen ook van alles weten.sturen een mailtje met bijlages die ik wel kan openen maar voor de rest niks mee kan door mijn pc zover ik begrijp,dus maar even overgeschreven wat ze willen van bewijzen.dan stuur ik het maar per post want dat inscannen gaat hem niet worden denk ik.dus het gaat niet zoals ik wil.ik betwijfel of we een vergoeding van hun krijgen hoor,maarja,ik kan het proberen.anders kost het me de volle pot,dan kost zo een klein flesje 38zoveel.daar doet hij ongeveer 2 en een halve week mee,tel uit je winst.hij heeft in het weekend ook overgegeven,vanmorgen ook,zegt de assistente beter even langskomen,maarre ik kijk het nog wel even aan,anders ben ik weer zoveel geld kwijt.nu ga ik het wel merken.kijk,blijft hij het houden dan ga ik wel,wat moet dat moet.maar hij blijft wel gewoon eten en is gewoon levendig genoeg.

Sintra98 vindt dit leuk.
  18. fricor

fricor Commandant van het forum

elke dag arbeid genoeg hier, daar krijg ik geen vrij voor...-.-xD

goedemiddag,

gisteren waaide het te hard om lekker buiten te zitten. wel veel buiten geweest. de was droogde als een tierelier.
    planten in de potten gedaan. ondanks dat ik ze netjes bij vorst in de schuur had gezet, waren sommige blaadjes toch aangetast.

alle bomen op de velden gezet. wat een gedoe met de hand.
    sommigen zullen niet op tijd klaar zijn, maar ik weet geen eens of ik dan wel thuis ben.
    Ingrid zingt niet. jammer xD
    ik had het die keer opgenomen en als een bericht verstuurd naar manlief....vond ie heeel leuk hoor :p

bobo, ik hoop dat je wat voor elkaar krijgt. het kost genoeg zo.;)

nu maar aan de kokkerel en vanavond bijtijds naar bed. ik zit nu al te gapen.
    fijne dag nog.
    groetjes en knuf.

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. enk52

Maar hopen dat je een vergoeding krijgt Bobo want dit gaat flink in de papieren lopen zo maar het is wel je hond natuurlijk. Daar doe je alles voor.

Fricor, 20 uurs bomen zijn nog op tijd hoor. Ze moesten dan voor 6 uur staan willen ze morgen middag op tijd klaar zijn.

Hier de hele dag regenachtig geweest, gistermiddag wel buiten gezeten.

Sintra98 en fricor vinden dit leuk.
  20. bobobear

ja,het was een flinke tegenvaller vrijdag.maar mijn dierenarts zelf vind het ook niet leuk,maarja,ze kan moeilijk dingen weggeven,dat snap ik ook wel weer.we zullen zien of het wordt toegekend.en anders is het even paar maanden behappen voor die andere noodfonds weer ingaat.ik dacht augustus ofzo.maar dan wel hopen dat er niks meer tussenkomt,zoals hij nu bv weer overgeeft.ik kijk het aan en anders wordt het toch ritje dierenarts.ik heb daar een abonnement lijkt wel,lolll.ik heb nu gekookte kip gemaakt en dan geef ik hem straks een klein beetje zilvervliesrijst,vanwege zijn suiker met beetje kip en bouilon.want anders mag ik hem ook zijn insuline niet geven.hij wil wel eten hoor,maar hij houdt het niet zolang binnen.dus ik denk dat de brokken nu gewoon even te zwaar vallen.

lea gefeliciteerd met levelen,je gaat echt supersnel hoor

Laatste bewerkt: 1 Mei 2017
    Sintra98 vindt dit leuk.