Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

fijne pasen mamaU, en werkze

ik hoef niet meer zoveel boodschappen gisteren de meeste al gehaald

hier was de winkel al om 6 uur open:oops:

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Werkze mamaU en jullie ook fijne paasdagen:)

Ik heb gister ook wel al wat extra gehaald, nu de rest nog. Wil vers ook niet zo lang van tevoren halen. Winkels zijn hier om 8 uur open.

3. Hesje

normaal op zaterdag om 7 uur
    maar met speciale dagen om 6 uur

het gaat lekker met de drops ik ben aan de laatste serie bezig:)

4. enk52

Ik moet nog 1800 plantjes, dan ben ik klaar.
    Zal net niet lukken met deze oogst denk ik maar wel vanmiddag dan.

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

ik ben te vroeg voor mijn lange gewassen,zijn wel bijna klaar maar nog niet helemaal.dan maar even wachten nog:music:

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen ik moet nog 900 drops en 2000 plantjes. gaat wel lukken toch ik heb vandaag lange gewassen want ik ben niet thuis voor 18.00 en morgen ben ik naar mijn dochter. dus ook verloren dag. allemaal fijne paasdagen;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Hier nog ruim 700 drops nodig, ik hoop van daag ver te komen

Op 1 van mijn gastboerderijtjes gaat het minder. Mijn vader heeft om snel te levelen op bahamarama daar altijd veel sieritems aangevuld met stallen staan. Dat zorgt ervoor dat ik er daar nog ruim 800 moet. Even flink aanpoten desnoods wat supermest gebruiken, daar heeft hij genoeg vanxD

8. enk52

Goedemorgen Bobo, Lucy en Ria.

Jij ook fijne paasdagen Ria, wel gezellig naar je dochter. Misschien daar een keer oogsten;)

9. LucieSchreurs

[​IMG] Zoals we hier zeggen

FIjn weekend allemaal en veel plezier met de familie

10. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!!
    Wij hebben gisteren de boodschappen gedaan dus ik hoef vandaag de deur niet meer uit.
    Manlief is nu wat geraniums halen...dus straks is de tuin weer wat kleurrijker :)
    Met het event gaat het hier ook goed, de laatste planten staan op en nog 444 paashangers nodig.
    Nu maar ff met de poetsdoek aan de gang...gezellig muziekje erbij en poetsen maar :music:

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

zojuist boodschappenbriefje geschreven... manlief gaat de boodschappen doen gelukkig.
    hier net de kastanjelijn geactiveerd en weer 10000 uien rijker maar vooral veel paashangers binnen.
    250/600 nu.
    Over een paar uur richting Assen, Daan mag weer judoën.
    Hij zit in het laatste blok dus pas om 14.00 uur wegen.

Fijne paashazen allemaal!

12. enk52

Veel succes voor Daan Rita.

Hier zojuist alles voor het event ingeleverd en de wolkenrij geactiveerd.:)

Hield 150 plantjes over.

13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

hier laatste rondje gewas erop en nog 675 drops nodig, dus dat gaat wel lukken .
    Lea gefeli met afronden event.
    Daan succes vanmiddag.
    beetje druk hier en dacht gisteren maar na het eten alle boodschappen te gaan halen...
    dat werd 'm dus niet. nu moet ik zo nog gaan, maar hoef niets bijzonders te hebben, alleen de gewone dingen.

allemaal een goed weekend.
    groetjes en knuf.

14. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Iedereen fijne paasdagen.
    Hier de boodschappen binnen, gisteren al gedaan. Vanmiddag gaan we met de buurtvereniging eieren gooien. (zijn eieren die niet verkocht mogen worden) Jullie kunnen je vast wel indenken dat dat weer lachen wordt, want er zijn altijd wel mensen die helemaal onder het struif komen te zitten.
    Dacht vanmorgen al even dat we vandaag nog naar Hamburg moesten om zoon op te halen. Hij zat in het ziekenhuis met wondroos (3e keer). Gelukkig waren er mensen bij hem en ze gingen met de trein naar huis en op het station wordt hij afgehaald.

fricor vindt dit leuk.
  15. enk52

Veel plezier met gooien Agnes. Dat zal zeker een leuk gezicht zijn:)

Sterkte met je zoon, wondroos is niet fijn. Gelukkig dat er iemand met hem mee gaat.

16. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Hier zijn de boodschappen ook net binnen. Was ontzettend druk, maar gister kwam ik er door afspraken ook niet aan toe.
    Kleine kerel ligt nu op bed en als die wakker is op verjaardagsvisite.

Wat betreft event dacht gister dat ik goed ging, maar als ik nu de verhalen lees ga ik niet goed. Rozen kwamen vannochtend niet heel veel uit. Moet nog 880 di's

17. enk52

Je hebt nog 3 dagen Detje, dat komt vast wel goed:)

detje81 vindt dit leuk.
  18. LucieSchreurs

Ik heb de gewassen bij elkaar nu nog de drops, moet er nog een ruime 600. Op een account nog net zoveel als Detje, dus dar gaan we met rozen, water en mest aan de slag. aangezien we nu op de helft zitten met de tijd en al meer dan de helft van de drops heb ik er nog steeds vertrouwen in

19. Hesje

ik had er 76 van twee grote velden met koolzaad zonder huisdieren op schaduw dus best veel

op deze farm hou ik 76 bloemen over:)

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag.

hier nog 312 van die hangers.......lijkt me nog best veel te zijn, als ik lees dat verschillenden het reeds af hebben......en dat zonder op te staan tijdens de nacht.
    En ga heus niet met SM liggen strooien xD wel dank aan de buren die het over het heg gooiden...... ;)